Luguber 1,346 Popular Post Share Posted June 5, 2014 (edited) Popular Post Share Posted June 5, 2014 (edited) Vårt alles favorittvannhull hiver seg på trenden med å gi bort surt opptjente midler til Stabæk. Den niende Juni spiller Stabæk mot Start på Nadderud. De aller fleste studenter er ferdige for semesteret, noen lønnsmotakere har kanskje tjuvstarta sommerferien? Det er hvertfall en helligdag og meteorologene spår 22grader og strålende sol! I forbindelse med alt dette og ingen av delene har Onkel Blaa kommet med følgene melding: Quote Onkel Blaa vil donere halvparten av all ølomsetning den niende juni (09.06.2014) til Stabæk Fotball, det betyr at DU har mulighet til en fest, OG å støtte Stabæk samtidig! Her drukner vi i muligheter for å gi klubben penger i form av magiske tiere, SMS'er, bensinfylling på Uno-X, grasrotandeler, Stabækbutikken osv. Men denne dagen kan vi altså drukne våre sorger, løfte våre gleder og støtte klubben økonomisk samtidig! *$$ ville selvfølgelig aldri oppfordret til uansvarlig og overdrevet alkoholinntak i noen sammenheng, men om du har ventet på den rette kampen å drikke deg til mot før kamp, og feire seier inn i de små timer med et skyhøyt alkoholforbruk er det denne kampen som gjelder! Ikke at vi anbefaler det, altså.* Edited June 5, 2014 by Luguber 15 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pauligirl 236 Share Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 glimrende! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,346 Share Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 2,447 Share Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Limelimelimelime 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,346 Share Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. Det er Morten som kanskje kommer innom forresten. 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 10,180 Share Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. Det er Morten som kanskje kommer innom forresten. Tveit? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,317 Share Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. Det er Morten som kanskje kommer innom forresten. Tveit?Han skal søke på stillingen som forummoderator. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fyR 1,655 Share Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Ettersom det er fridag i morgen og meldt fantastisk vær syns jeg det er litt rart at blaa ikke åpner før kl 15! Men på en annen side er det veldig mye annet å finne på en fin sommerdag før man tar turen til nadderud! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,675 Share Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 LimelimelimelimeAt det var?? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,346 Share Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Takk til Thorsby som stakk innom. Trivelig type. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fyR 1,655 Share Posted June 9, 2014 (edited) Share Posted June 9, 2014 (edited) 260,- fra meg ➡️ Stabæk i dag! Edited June 9, 2014 by fyR 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
han derre derre 327 Share Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Noen som vet hvor mye stb får etter gårsdagen? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,127 Share Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Tror det var snakk om mellom 5000 og 10000 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HenrikM 282 Share Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Mener jeg hørte 10000+ 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bebe 2,440 Share Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Det var snakk om salg av rundt 500 halvlitere. Stabæk fotball skulle få halvparten av salgprisen fratrukket moms. Det blir 25kr per halvliter, totalt 12.500k kroner. Men vet ikke om det totalt endte på 500 øl, men så slik ut en drøy time etter kamp. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,317 Share Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Neste gang må vi ha 50% av alle vodka/redbull. Men da tror jeg at jeg skal sitte ute mesteparten av kvelden. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ShermanCostello 2,575 Share Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Han regna med å lande på 600 øl da jeg snakka med han rundt 2130. Så da bør de ha runda minst 40k i omsetning. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Buss1 Marius 837 Share Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Er Onkel Blaa åpen i dag? for noen år siden var de jo stengt deler av sommerferien. Ellers trist å konstatere at vi som ikke har kjøpt ansiktsboka ikke er å ansee som viktige kunder. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Potter 2,391 Share Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Ja. Visstnok rensing av tappekranene nå og åpent fra kl. 1500 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bebe 2,440 Share Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Noen som vet når Onkel Blaa åpner idag? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Norris 2,930 Share Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Jeg forventer at det er åpent fra kl 15, men vet ingenting. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fyR 1,655 Share Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Skjer her om dagen? Syns det blir færre og færre folk. Riktignok veldig bra oppmøte før kamp, men etter kamp og generelt ellers er det lite mennesker. Øl ansvarlig? Hvordan går det egentlig med puben vår? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Buss1 Marius 837 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Skjer her om dagen? Syns det blir færre og færre folk. Riktignok veldig bra oppmøte før kamp, men etter kamp og generelt ellers er det lite mennesker. Øl ansvarlig? Hvordan går det egentlig med puben vår? DET lurer jeg også på!! Burde vi vært flinkere til å ha arr. på Onkel blaa? kunne vi fått spillere eller en leder til å komme innom etter en lørdagskamp? Jeg er redd vi ikke har noe onkel blaa når vi kommer til Januar. Ettersom vi har 30min å gå fra bussholdeplassen og hjem, her oppe i fjellheimen i Lommedalen, skal det litt mer til før vi slenger innom onkel blaa. Men skjer det noe spesielt så deltar vi gjerne. Kan de ha satt aldersgrensen for høyt? 23 årsgrense i helgene, da utestenger de mange i alderen 20 til 23 og i den alderen er det mange som bruker mye penger på utesteder. Det er jo ingen juridiske grunner til å ha 23års grense. Det funker sikkert med 23års grense i Oslo men ikke på bygda. Er det en gjeng på 10 pers i alderen 22-25 der 2 stk er under 23, så kan de like greit dra til Oslo, i tilfelle de 2 på 22 ikke kommer inn. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,221 Share Posted August 25, 2014 (edited) Share Posted August 25, 2014 (edited) da utestenger de mange i alderen 20 til 23 og i den alderen er det mange som bruker mye penger på utesteder Er det? Mange vil nok hevde at et eldre klientell har mer penger å bruke, og ikke minst vil mange av disse foretrekke andre steder dersom de møter på en gjeng 20 åringer når de går ut. Når det er sagt, er det de som eier og driver Onkel Blaa som har ansvaret for å få det til å gå rundt. Det er begrenset hvor stor del av driften $$/STB alene kan stå for. Ganske mange år som rèndyrket fotballpub, har vist at det i seg selv ikke genererer nok penger. I perioden mars - november er det i snitt 0,5 kamp i uken som genererer mye folk på Bekkestua, skal Onkel Blaa ha livets rett må de komme opp med noe som treffer flere enn de med sesongkort på Nadderud. Edited August 25, 2014 by hdaniels 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Totto 1,303 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Når Bekkestua Senter (nye Lefdal) åpner i November, kommer det flere spisesteder. Aroma er tilbake, og Egon åpner ny restaurant. Dette kan slå begge veier for Blaa: Det kan bety mer konkurranse, men også at flere tilbringer en kveld på Bekkestua, og tar turen innom Blaa. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SAU 3,055 Share Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Lørdag er det rebusløp på Blaa hele dagen for de som ikke har fått det med seg. Mer info på deres facebookside. Tiltak som dette kan være viktig for puben. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ShermanCostello 2,575 Share Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Jeg kjører u18 (med servering) så ofte vi kan på Flekken. Prammen har 18 på hverdager og 20 i helgene etter kl 21. Det er vesentlig mye mer trøkk i Sandvika enn på Bekkestua. Jeg mener 23-årsgrense er å skyte seg selv i foten og sikre at man unngår ettervekst. Men nå besøker jeg også veldig sjelden Blaa utenom kampdager, så skal være litt forsiktig med å uttale meg ifht hva slags konsept de prøver å kjøre. Gutta har holdt på i et halvt år, så det er vel ikke helt unormalt at det tar litt tid før ting setter seg. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Onkel Blaa Info 24 Share Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Til info: På oppfordring fra styret i Stabæk support så har vi nå opprettet en egen informasjonstråd på forumet. Den heter Onkel Blaa informerer, og nicket vi poster under heter Onkel Blaa info. Dette er ment som en informasjonskanal fra oss til dere om hva som foregår på Onkel Blaa, og vi vil legge ut info om åpningstider, sendeskjema, happenings, konserter, arrangementer osv både der og på våre Facebook sider.. Håper dette kan bli et bra tilskudd til informasjonsflyten Vi sees i baren :-) 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,108 Share Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Er det ikke bedre å holde seg til denne tråden, så kan dere heller bare poste her? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Norris 2,930 Share Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Helt greit å ha en egen tråd til info fra Blaa, spør du meg 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts