Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Vålerenga


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014.

Ser ut som at det kan bli dagen din i dag!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Få ut Ordinas nå, så vi enda kan klare oss.

Klovn.

 

Vi må få tak i noen defensive spillere. Offensivt er vi gode nok, men ikke defensivt.

 

Unødvendig språk. Trodde vi skulle sette en strek over slikt på forumet,mod??

 

Men uten å ha sett kampen ser det ut som vi har lykkes bra i 2.omgang med taktikken og byttene. Og ikke minst har vi vel vært det klart beste laget kampen sett under ett. Så Ordinas skal selvsagt ikke noe sted etter dette resultatet og en sesong som er sikret fra nedrykk fra dagens dato.

Noen med en link til målene?

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014.

Ser ut som at det kan bli dagen din i dag!

Alle mann til Blaa, første runde er på meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014.

Wow!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen, den andreomgangen var det deiligste jeg har sett på fryktelig lenge. DEILIG!

 

Det føles rart å skulle komme trekkende med noe negativt etter et slikt resultat, men...

 

Bluss er kult. Å ha røde bluss når vi møter et lag som har rødt som en av fargene, derimot, det kan vi med fordel drite i. For meg som satt på hovis så det litt ut som SS var Klanen 2 i minuttene før kampstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bluss er kult. Å ha røde bluss når vi møter et lag som har rødt som en av fargene, derimot, det kan vi med fordel drite i. For meg som satt på hovis så det litt ut som SS var Klanen 2 i minuttene før kampstart.

Enig. Burde mye heller vært blå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vi scorer tre i andre. Dette blir den beste kvelden på lenge! (Fy søren for en legendestatus jeg får hvis tipset går inn..)

 

1 -2 - 3 - 4!!!!!!

 

WHO AM I ?

Hvorfor så negativ, "bare" tre :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi var mye bedre teknisk enn Enga. De spilte veldig energikrevende i dag. Enga prøvde å komme opp i ballfører med opptil 3 mann mann hele tida. Det kan være en effektiv måte å stoppe opp motstanderlaget, men holder sjelden i to omganger. Enga spilte sånn under Rekdal på slutten av hans trenerperiode - uten særlig suksess. Ellers er en lynrask Boli en suksessformel. Han må starte heretter. Og oppe i all gleden, det var åpent i forsvaret vårt i perioder i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det filming på Ohi?

 

Kan se sånn ut på reprisene, dessverre. Ser ut som han legger igjen høyrefoten til han kjenner en liten touch og går ned.

 

Jeg er ikke sikker, men hvis han ikke faller, tror jeg faktisk han rekker ballen og har åpent mål...

 

 

 

Men jeg må si at jeg reagerer på dommerens oppførsel når Ohi og keeperen står og krangler. Det er nesten så han prøver å framprovosere et eller annet hos Ohi. Jeg forutsetter at dommeren er rolig i den situasjonen, og da roer du ikke akkurat ned situasjonen ved å gå helt opp i trynet på den illsinteste av dem og prøve å skrike høyere enn ham. Sannheten er vel at ikke heller dommeren klarer å beholde roen i den situasjonen, og det i seg selv bør diskvalifisere ham fra å få dømme toppkamper.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare å jekke en pils, finne frem pottisen og skadefryden og lese: https://forum.klanen.no/showthread.php?35691-Stab%E6k-VIF-l%F8rdag-30-9-kl-18/page2

Herlig lesning for de som synes det er for mye negativitet og usakligheter på vårt forum. Men, jeg hadde nok også følt meg litt fortvilet hvis vi hadde sluppet inn fire mål i andre, etter å ha ledet med to. Jeg så sentralbanksjefen omfavne en kompis på vei ut av stadion etter kampen i kveld. Fotball er følelser, takk og pris for det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Vålerenga
×
×
  • Opprett ny...