Jump to content

Kamptråd: Stabæk-Vålerenga

Recommended Posts

• Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En klassiker til glede for nye lesere?

En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Sat

La meg ta det rent praktiske først: Røde bluss brenner sterkest. De har 15 ganger så høy candela som de neste i rekken, de hvite. Dette har med kjemikalienes sammensetning å gjøre, det finnes ikke an

Gjetter på at det var det IAO prøvde på med Oslos lag-utspillet sitt. Like under 1100 ledige på de feltene som er åpne nå, det er faktisk enormt skuffende. For noen uker siden håpet jeg at vi skulle klare en sesong over 4000 i snitt, nå blir jeg fornøyd om vi holder oss stort over snittet fra fjoråret...

Er det ikke første helg i høstferien for de med barn også?

Fordelen med å være i en ressurssterk kommune som Bærum er at vi med svært få og ekstremt dyktige folk klarer å drive en fin toppklubb. Ulempen er at vi ikke har tusenvis av folk som ikke har noe annet å gjøre i helgen enn å gå på fotballkamp...

Har 2 ekstra billetter på felt 103 som kan kjøpes billig.

Med trykket på dagens kamp, kanskje du kan gi de bort i steden?

Bare å sende meg melding, hvis ingen kjøper de så gis de bort. :)

Edited by Stb00

Noen med en stream til dagens kamp som ikke er eurosport player?

Google batmanstream de streamer de fleste stabæk kampene :) eventuelt firstrow men de har veldig mye reklame. Må ses på pc funker ikke på mobil. Kampen vises vell på eurosport norge om jeg ikke tar helt feil

Edited by Stb00

Er det ikke første helg i høstferien for de med barn også?

Fordelen med å være i en ressurssterk kommune som Bærum er at vi med svært få og ekstremt dyktige folk klarer å drive en fin toppklubb. Ulempen er at vi ikke har tusenvis av folk som ikke har noe annet å gjøre i helgen enn å gå på fotballkamp...

Jo Posse du har helt rett. det er skoleferie og mange har reist vekk. Har lørdagsjobb i butikk og det var bare halvparten så mange innom i dag som på en vanlig lørdag.

Noen med en stream til dagens kamp som ikke er eurosport player?

Google batmanstream de streamer de fleste stabæk kampene :) eventuelt firstrow men de har veldig mye reklame. Må ses på pc funker ikke på mobil. Kampen vises vell på eurosport norge om jeg ikke tar helt feil

Ingen av de funker!