Jump to content

Kamptråd: Rosenborg-Stabæk

Recommended Posts

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det meldes om at Lerkendal med all sannsynlighet blir utsolgt på søndag. Nesten 19500 solgte torsdag morgen.   Håper på reprise fra 2001 da vi ødela gullfesten, og de måtte bruke natten til å ta ned

Vi klarer en ting da. Spolere festen til RBK. En liten seier i seg selv.

Tatt fra RBK forumet   Det ville være årets nedtur om 21500 festsemte trøndere på tribunen søndag, må stå å vente i to stive timer etter kampslutt , før vi vet om vi har vunnet eller ikke. Vi SKAL

Årets viktigste kamp.

Jeg vil si det motsatte. De neste 3 er viktigere

3 poeng er 3 poeng ... men å snyte RBK for festen på Lerkendal? .... ubetalelig ... Vår cupfinale iår!
Kunne ikke vært mer enig!

Jeg drømmer også om seier, men tror dessverre at RBK setter oss skikkelig på plass. Hvis dette skal gå veien må vi utrette et mirakel i forsvaret. God tur til dere som tar turen! Skulle gjerne vært med, men andre plikter kaller. Jeg får ikke en gang sett kampen. F...!

Altså, jeg kan leve med at vi taper for RBK. I år har de vært forferdelig overlegne og vi har lekket som en sil med ekstra store hull i forsvar.

Men hvis vi taper med fem-seks mål, da kan faen meg gutta ta et par dager ekstra i Trondheim. Vi drar da ikke opp dit for å bli pissa på heller. Stiller vi med akseptabel innsats, så ender dette med alt fra uavgjort til tomålstap. Tar vi i litt ekstra, og har marginene med oss (og da mener jeg ikke dommeren, han heier selvfølgelig på RBK) så kan det jo faktisk ende i seier.

Skulle vi mot all formodning klare å gjøre jobben (nekte RBK tre poeng), så er det utrolig viktig at Molde vinner på Ulysses Arena (eller hva den nå heter). Hvis Molde taper der, hjelper det ikke hva vi enn gjør (mtp RBK-gull), og dessuten er vel VIF det laget vi har best mulighet på å passere.

Hvis Godset samtidig parkerer Sogndal, og Viking hevner ydmykelsen sist ved å ta med seg alle poengene fra Alfheim, så kan jo dette bli en helt OK runde...

Troppen:

Mande Sayouba John Alvbåge Ronald Hernández Morten Skjønsberg Daniel Granli Ahmed El Amrani Håkon Skogseid Jeppe Arctander Moe Tortol Lumanza Hugo Vetlesen Rubio Rubin Moussa Njie Emil Bohinen Tonny Brochmann Raymond Gyasi Ola Brynhildsen Franck Boli Ohi Omoijuanfo

Hvis Ohi er med i troppen betyr vel det at han starter? Det finnes vel ikke en mellomting med en sånn strekk? Enten er du 100 prosent eller 0?

Edit: leste i tråden hans at han er klarert for spill, men sliter med en luftveisinfeksjon. Håper han er 100 prosent! En 4-4-2 med sammen med Boli på topp kan bli bra.

Kanskje de tar en endelig avgjørelse på oppvarming.

Angående kampen generelt; alt annet enn at vi blir pissa på er godkjent. Gutta skal kunne være gode nok til å gjøre livet surt for RBK. Men at vi likevel taper 2-1 eller hva det blir skal vi kunne leve med.

Troppen: Mande Sayouba John Alvbåge Ronald Hernández Morten Skjønsberg Daniel Granli Ahmed El Amrani Håkon Skogseid Jeppe Arctander Moe Tortol Lumanza Hugo Vetlesen Rubio Rubin Moussa Njie Emil Bohinen Tonny Brochmann Raymond Gyasi Ola Brynhildsen Franck Boli Ohi Omoijuanfo

Edited by Andreas

Særbehandling av kapteinteamet. Eneste av spillerne som sitter på plus i flyet.

Han forhandlet jo heftig på kontrakten i fjor ;-)
Forhandlet det frem for visekapteinen også da, eller kanskje det er målbonusen han deler med Skogseid.

Særbehandling av kapteinteamet. Eneste av spillerne som sitter på plus i flyet.

Han forhandlet jo heftig på kontrakten i fjor ;-)
Forhandlet det frem for visekapteinen også da, eller kanskje det er målbonusen han deler med Skogseid.
Er målbonusen IAs Eurobonuspoints?

Godkjent så langt. Hvorfor spiller vi ikke med denne farten mot andre lag?

Fordi det ikke er alle lag som prøver å spille ball slik som RBK gjør.

Meget bra første omgang, men sitter likevel med følelsen av at Rosenborg tar dette. Snøvær tror jeg heller ikke gagner oss. Sløvt av Lumanza på de to cornerne. Den ene der han får en kjempemulighet, mens den andre der Adegbendro er nær scoring. Ser ut som han sover i begge situasjonene. Slikt kan man ikke gjøre på Lerkendal.

Sogndal ypper seg i Drammen, mens Kristiansund også har uavgjort mot Odd. Så dette kan fort bli en kjip kveld likevel.

Godkjent så langt. Hvorfor spiller vi ikke med denne farten mot andre lag?

Fordi det ikke er alle lag som prøver å spille ball slik som RBK gjør. .

Er vell en sånn klassisk best mot de beste ting.

Allikevel. RBK klarer å tilpasse seg alle lag. Det burde Vi også gjøre.