Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Sogndal


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


På billettsiden er det nå kun 125 billetter igjen. De går. Så hvis alle som har sikret seg billett kommer, så blir det fullt.

 

Jeg ser blant annet at feltet vårt er utsolgt - jeg håper det er til folk som forstår hvilket felt det er, sist det var åpent hadde blant annet småbarnsfamilier skaffet seg billetter til ståfeltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt enkel statistikk om dagens motstander på bortebane:

 

- De har tapt 5 av de seks siste bortekampene (seier mot AaFK).

- De scorer i snitt ett mål borte (9 mål på de siste 10).

- De har ikke scoret to på bortebane siden 16. mai.

- De slipper i snitt inn to mål borte (17 mål på de siste 10).

- Det vanligste resultatet deres borte er (nesten selvfølgelig) 1-2.

 

 

 

 

Jeg tror ikke vi vinner 2-1 i dag. Jeg tror et av lagene scorer minst 3 mål og håper selvfølgelig det blir oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På billettsiden er det nå kun 125 billetter igjen. De går. Så hvis alle som har sikret seg billett kommer, så blir det fullt.

 

Jeg ser blant annet at feltet vårt er utsolgt - jeg håper det er til folk som forstår hvilket felt det er, sist det var åpent hadde blant annet småbarnsfamilier skaffet seg billetter til ståfeltet.

Om så er kan noen vennlig be de stille seg helt øverst bakerst eller henvise de til andre plasser.

 

Håper Messi får en verdig hyllest både på banen og tribunen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har de neppe forstått. Men det får vi i rosa ta oss av. Og som vanlig - hvis dere ser noen som åpenbart ikke burde være der (mao. Sogndal-fans), så si fra til oss heller enn å klage på forum etterpå. :)

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har de neppe forstått. Men det får vi i rosa ta oss av. Og som vanlig - hvis dere ser noen som åpenbart ikke burde være der (mao. Sogndal-fans), så si fra til oss heller enn å klage på forum etterpå. :)

 

Den var kanskje ikke rettet til meg, men jeg tillater meg å klage på forum etterpå siden jeg var en av de i rosa som håndterte det da. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk

 

22 John Rune Alvbåge

2 Ronald Jose Hernandez Pimentel

3 Morten Morisbak Skjønsberg KAPTEIN

16 Andreas Schjølberg Hanche-Olsen

18 Jeppe Arctander Moe

8 John Hou Sæter

30 Ola Brynhildsen

67 Tortel Lumanza Lembi

10 Bi Sylvestre Franck Fortune Boli

89 Tonny Brochmann Christiansen

99 Ohikhuaeme Anthony Omoijuanfo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hongliang på benken. Har han vist noe på trening som tilsier at han kan slåss om en plass allerede nå, eller er dette for å kunne få historiens første kineser osv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

På billettsiden er det nå kun 125 billetter igjen.

 

Jeg ser blant annet at feltet vårt er utsolgt.

 

Nå er det 107 igjen, Hvorav 6 til ståfeltet...

 

 

75 igjen nå, og ståfeltet er utsolgt igjen.

 

Argh, det er kjedelig å sitte med rettebunke når man burde vært på Blaa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det har de neppe forstått. Men det får vi i rosa ta oss av. Og som vanlig - hvis dere ser noen som åpenbart ikke burde være der (mao. Sogndal-fans), så si fra til oss heller enn å klage på forum etterpå. :)

Den var kanskje ikke rettet til meg, men jeg tillater meg å klage på forum etterpå siden jeg var en av de i rosa som håndterte det da. ;)

Var ikke retta mot deg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Straffer blir jo aldri tatt om igjen for det. Dårlig straffe av Ohi, akkurat i riktig høyde for keeper. For vår poengfangstens skyld er det kanskje like greit om Bendtner putter 3-4 mål mot Viking, så kan Ohi fokusere på å spille fotball, og noen andre ta evt straffe i Stavanger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som den toppscorer tittelen har tatt for mye fokus. Det lover ikke godt for salg i januar. Tror dessverre maks prestasjonen var i sommer og de største kronene var i august vinduet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det en lege i salen? Det kan neppe være særlig bra for musklene å spille i shorts og kortermet når det er så kaldt? Greit nok, man skal være mann og sånt, men om det går på bekostning av prestasjoner eller skaderisiko?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det en lege i salen? Det kan neppe være særlig bra for musklene å spille i shorts og kortermet når det er så kaldt? Greit nok, man skal være mann og sånt, men om det går på bekostning av prestasjoner eller skaderisiko?

Støttes. De går jo ikke langrenn i shorts og t skjorte i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er det en lege i salen? Det kan neppe være særlig bra for musklene å spille i shorts og kortermet når det er så kaldt? Greit nok, man skal være mann og sånt, men om det går på bekostning av prestasjoner eller skaderisiko?

Støttes. De går jo ikke langrenn i shorts og t skjorte i dag.

Seriøst?! Har dere prøvd å spille fotball om vinteren selv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Sogndal
×
×
  • Opprett ny...