Jump to content

Treningskamper 2018

Recommended Posts

Håper at laget begynner å sette fra nå av. Noen valg må rett og slett tas, selv om man ikke vet om de er 100% riktige, og så må man gå videre derfra.

Jeg tror det blir mer salg enn kjøp i sommervinduet, så de som eventuelt ikke får spilletid på våren har en lysere framtid i sikte.

• Replies 665
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for inside Ingo, men synes klubben kan bli flinkere til å informere om sånt. Da slipper vi at det kommer rykter om at folk er på vei bort, eller er ute av laget på grunn av dårlig form etc.

Merker denne løsningen med at budstikka streamer kamp bak betalingsmur ikke er heldig!   Tror en gratis stream eller en meget subsidiert en genererer mye mer interesse rundt klubben, oppkjøring og s

Hugo reiser ikke fra Marbella sammen med de andre U19-gutta. Laget må sette seg.

Odd virker overraskende sterke i år og slo blant andre Odense klart (3-1) i Spania. De spilte 3 kamper der nede og kom hjem med 2 seire og en uavgjort. Odense ligger på 5. plass i den danske toppdivisjonen og har et bra lag i år, så det var en sterk seier.

Odd virker overraskende sterke i år og slo blant andre Odense klart (3-1) i Spania. De spilte 3 kamper der nede og kom hjem med 2 seire og en uavgjort. Odense ligger på 5. plass i den danske toppdivisjonen og har et bra lag i år, så det var en sterk seier.

Skremmende sterkt resultat av Strømsgodset sist også, med 2-2 mot et Lokomotiv Moskva som toppa laget for å spisse formen inn mot morgendagens Europa League-match. SIF blir nok solide i år.

Vil tro Strømsgodset er den klareste medaljekandidaten etter Rosenborg, kanskje sammen med Molde. Men pass på, Skullerud kan fort finne på å rote det til igjen.

Strømsgodset kommer nok høyt opp. De har bedre stall enn Odd og Molde, men dette kan jo endre seg. Molde er jo ikke ferdig kjøpt og er klare til å legge mye penger på bordet for å styrke laget.

Edited by Vivian

Vil tro Strømsgodset er den klareste medaljekandidaten etter Rosenborg, kanskje sammen med Molde. Men pass på, Skullerud kan fort finne på å rote det til igjen.

Strømsgodset kommer nok høyt opp. De har bedre stall enn Odd og Molde, men dette kan jo endre seg. Molde er jo ikke ferdig kjøpt og er klare til å legge mye penger på bordet for å styrke laget.
Molde kjøpte seg vel akuratt nå tilbake i toppkampen, ved å hente tilbake Chima Chukwu. Edited by blaasoldat

Molde fikk vel Chima ganske gratis vil jeg tro. Han slet i perioder med å komme på Legias 2. lag. Tror Molde stiler høyere enn som så og fortsatt leter etter en målskårer. Et av Solskjærs problemer de siste årene har vært mange skader og Chima gir bredde på topp sånn sett.

Tipper Strømsgodset tar en Everton og kommer til å slite. Det hjelper ikke å kun hente mange "stjerner" også plutselig få relasjonene sammen og bli jævlig gode. I tillegg slår vi dem 0-3 i serieåpningen etter hattrick av Ohi.

Tipper Strømsgodset tar en Everton og kommer til å slite. Det hjelper ikke å kun hente mange "stjerner" også plutselig få relasjonene sammen og bli jævlig gode. I tillegg slår vi dem 0-3 i serieåpningen etter hattrick av Ohi.

Håper du får rett! Helst at Pedersen drar på seg ett rød kort tidlig også.

Lillevik

Hernandez - Hanche - Strømnes - Moe

Granli

Vetlesen - Sæter

Gyasi - Brynhildsen

Ohi

Nå ser jeg at formasjonen jeg forsøkte å lage her ble ødelagt etter jeg postet. Men dere skjønner sikkert.

Edited by Norris

4-4-2

Lillevik

Hernandes - Strømnes - Hanche-Olsen - Moe

Gyasi - Vetlesen - Blati - Brynhildsen/Kassi

Boli - Ohi

Vil starte med Kassi hvis han er klar.
Og er keen på å se Balti en gang til

Edited by Morriz

Blati er sendt hjem, ref. Budstikka i går.

Det blir spennende å se troppen mot Odd,

samt troppen til Marbella.

Har du link til at Blati ble sendt hjem?

Stabæk sendte hjem Blati

Midtbanespilleren Blati Touré fra Burkina Faso spilte i Stabæks treningskamper mot Sandefjord og Vålerenga. Stabæk-trener Toni Ordinas (bildet) uttalte at de etter helgen skulle evaluere innsatsen spilleren med ti landskamper. 23-åringen får ikke kontraktstilbud av Stabæk og er ikke lenger med på Stabæks treninger.

Brochmann sa jo noe i vinter om at han vurderte å skifte beite siden han nå går inn i sin siste kontrakt. Kanskje han er på vei bort? Uansett uheldig at han ikke har fått en eneste preseason match enda.Virker som det blir Gyasi som kaprer høyrekanten i vårsesongen da. Håper han klarer å heve seg fra ifjor.

Jeg har trua på at Boli og Ohi begge bør starte. Det kan skape trøbbel for de fleste forsvar. Bra at Kassi er tilbake også, han burde få en servitør rolle bak spissene. Ellveren jeg har mest trua på pdd:

Lillevik

Hernandez- Strømnes - Hanche - Moe

Granli

Gyasi - Kassi - Brynhildsen

Boli - Ohi

Så er det sterk konkurranse fra Vetlesen og Sæter om plassen til Kassi. Brochmann kan utkonkurrere Gyasi når/hvis han kommer tilbake.

Men jeg tviler på at Ordinas putter Granli som defensiv midt. Så med Granli ute av bildet ville jeg puttet Vetlesen og Kassi sentralt, hvor Kassi tar det defensive ansvaret. Ikke optimalt, men Vetlesen er for veik i denne posisjonen.