Jump to content

Treningskamper 2018

Recommended Posts

• Replies 665
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for inside Ingo, men synes klubben kan bli flinkere til å informere om sånt. Da slipper vi at det kommer rykter om at folk er på vei bort, eller er ute av laget på grunn av dårlig form etc.

Merker denne løsningen med at budstikka streamer kamp bak betalingsmur ikke er heldig!   Tror en gratis stream eller en meget subsidiert en genererer mye mer interesse rundt klubben, oppkjøring og s

Hugo reiser ikke fra Marbella sammen med de andre U19-gutta. Laget må sette seg.

Bra innhopp så langt av Brochmann. Setter litt mer fart i spillet vårt. Helt tydelig den offensive motoren vi trenger for å få opp intensiteten

Enig. Synes også Gyasi har vært positiv etter at han kom inn. Mye mer fart i lengderetning nå

Dette var en merkelig kamp. La oss starte med det positive: Forsvarsorganiseringen var mye bedre enn i de siste kampene.Til sine tider var det press på ballfører. Den store overraskelsen var Brochmann da han kom innpå. Han satte tempo i en kamp som ellers tempomessig lignet Haslum Old Boys mot Asker Old Boys. Fryktelig kjedelig og forutsigbart. På individuelle prestasjoner overrasket Brochmann, Hou Sæter, og Boli positivt, mens Vetlesen, Mande og Hanche virket som de ikke har formen inne. Har sett på notatene mine fra forrige kamp mot Rostov og vi var ikke slakt som sist. Alt i alt en kamp som dempet pessimismen min...

Edited by Vivian

Dette var en merkelig kamp. La oss starte med det positive: Forsvarsorganiseringen var mye bedre enn i de siste kampene.Til sine tider var det press på ballfører. Den store overraskelsen var Brochmann da han kom innpå. Han satte tempo i en kamp som ellers tempomessig lignet Haslum Old Boys mot Asker Old Boys. Fryktelig kjedelig og forutsigbart. På individuelle prestasjoner overrasket Brochmann, Hou Sæter, og Boli positivt, mens Vetlesen, Mande og Hanche virket som de ikke har formen inne. Har sett på notatene mine fra forrige kamp mot Rostov og vi var ikke slakt som sist. Alt i alt en kamp som dempet pessimismen min...

Jeg er enig i at vi virket bedre organisert enn på lenge, men samtidige bevegelser framover manglet og tempoet før Brochmann kom på banen var veldig dårlig.

Startelleveren:

22 Mande Sayouba

10 Franck Boli

16 Andreas Hanche-Olsen

18 Jeppe Arctander Moe

21 Daniel Granli

25 Hugo Vetlesen

28 Luc Kassi

50 Steinar Strømnes

60 Martin Rønning Ovenstad

89 Tonny Brochmann

99 Ohi Omoijuanfo

På benken:

Simen Lillevik, John Hou Sæter, Ronald Hernandez, Nicolas Pignatel Jenssen, Jesper Daland, Raymond Gyasi, Oscar Aga

Hva skjer med Skogseid og tao egentlig ?