Jump to content

Treningskamper 2018

Recommended Posts

• Replies 665
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for inside Ingo, men synes klubben kan bli flinkere til å informere om sånt. Da slipper vi at det kommer rykter om at folk er på vei bort, eller er ute av laget på grunn av dårlig form etc.

Merker denne løsningen med at budstikka streamer kamp bak betalingsmur ikke er heldig!   Tror en gratis stream eller en meget subsidiert en genererer mye mer interesse rundt klubben, oppkjøring og s

Hugo reiser ikke fra Marbella sammen med de andre U19-gutta. Laget må sette seg.

Budstikka også... Står bare "The video connection was lost, please confirm you are connected to the internet"

Edit: Står også i artikkelen "NB! Det er svært dårlige værforhold i Spania, noe som kan gå ut over produksjonen av kampen."

Edited by Rettep

Fra nettavisen sport på Twitter

På grunn av utfordrende værforhold i Spania sliter vi litt med tekniske problemer, men produksjonsselskapet tror signalet fra RBK-kampen snart er oppe og går. Beklager dette.

Gjelder vel sikkert vår match og

rbk-kampen funker. Nå slapp de akkurat inn et mål.

Jeg har ikke sett noen av kampene i oppkjøringa, dessverre. Er Brynhildsen skadet? Og hvor langt unna startelleveren er Hernandez? Jeg hadde håpet at spesielt sistnevnte skulle ta store steg i vinter. Det er kanskje de defensive ferdighetene det skorter på?

Jeg har ikke sett noen av kampene i oppkjøringa, dessverre. Er Brynhildsen skadet? Og hvor langt unna startelleveren er Hernandez? Jeg hadde håpet at spesielt sistnevnte skulle ta store steg i vinter. Det er kanskje de defensive ferdighetene det skorter på?

Brynhildsen er på landslagssamling, Hernandez kom vel inn i 2. omgang, jeg tipper han kommer til å starte i serieåpningen men vi får se.

Troppen mot Sarpsborg 08:

Simen Lillevik, Mande Sayouba, Daniel Granli, Ronald Hernandez, Steinar Strømnes, Tobias Børkeeiet, Andreas Hanche-Olsen, Jeppe Arctander Moe, Hugo Vetlesen, Martin Rønning Ovenstad, Luc Kassi, Raymond Gyasi, Tonny Brochmann, John Hou Sæter, Ola Brynhildsen, Franck Boli, Abdul-Basit Agouda, Ohi Omoijuanfo

Merker jeg er veldig spent på dagens generalprøve. Håper på en positiv opplevelse og at gutta virkelig er "på" fra start av.

Blir en vel en 11er som dette eller?

Mande

Ronald - Strømnes - Cæp Olsen - Moe

Hugo - Martin

Tonny - Kassi - Boli

Ohi