Jump to content

Treningskamper 2018

Recommended Posts

• Replies 665
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for inside Ingo, men synes klubben kan bli flinkere til å informere om sånt. Da slipper vi at det kommer rykter om at folk er på vei bort, eller er ute av laget på grunn av dårlig form etc.

Merker denne løsningen med at budstikka streamer kamp bak betalingsmur ikke er heldig!   Tror en gratis stream eller en meget subsidiert en genererer mye mer interesse rundt klubben, oppkjøring og s

Hugo reiser ikke fra Marbella sammen med de andre U19-gutta. Laget må sette seg.

Merker jeg er veldig spent på dagens generalprøve. Håper på en positiv opplevelse og at gutta virkelig er "på" fra start av.

Blir en vel en 11er som dette eller?

Mande

Ronald - Strømnes - Cæp Olsen - Moe

Hugo - Martin

Tonny - Kassi - Boli

Ohi

Bytt Ronald med Granli og Martin med Sæther, så er du der tror jeg.

Edit: Sæther istedenfor Kassi.

http://www.stabak.no/nyheter/disse-elleve-far-tillit-fra-start

Edited by Chr.

Kan bli medlem hos nettavisen for 1 kr.

Hvordan får du det? Står at det koster 149,- Er første måneden til 1 kr?
Da er det nok 149,-. De hadde kampanje i forrige uke hvertfall hvor det kostet 1,-.

Æsj nå blir jeg lurt til å plassere Stabæk litt høyere på tabelltipset mitt enn jeg egentlig tenkte, og går på en smell der.

Hah. Hvis Stabæk suksess fører til personlig nederlag for deg, håper jeg du får et begredelig år. Håper du ikke tar det personlig 😋

Meget svak start på andre omgang. Tilbake til gamle synder fra treningskampene tidligere i vinter. Utrolig mye upresist. Skjønner ikke helt hvorfor vi gjør alle disse byttene nå rett før seriestart.