Jump to content

Treningskamper 2018

Recommended Posts

• Replies 665
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for inside Ingo, men synes klubben kan bli flinkere til å informere om sånt. Da slipper vi at det kommer rykter om at folk er på vei bort, eller er ute av laget på grunn av dårlig form etc.

Merker denne løsningen med at budstikka streamer kamp bak betalingsmur ikke er heldig!   Tror en gratis stream eller en meget subsidiert en genererer mye mer interesse rundt klubben, oppkjøring og s

Hugo reiser ikke fra Marbella sammen med de andre U19-gutta. Laget må sette seg.

Hvem utmerket seg ellers?

Resultatet her er helt uvesentlig, jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om halve lagoppstillinga.

De som har fulgt Akademi-tråden de siste årene kjenner alle navnene i lagoppstillingen...?

Var vel ingen andre enn Sayouba som utmerket seg spesielt. Gjenkjente kun et fåtall av de på banen. Boli virket tung i steget den omgangen han spilte. Mauritz spilte hele kampen, men fikk ikke utrettet stort. Kisa var såpass mye bedre at vi egentlig ikke fikk mulighet til annet enn forsvarstrening. Scoringen vår var et resultat av litt møljerot inne i 16, og var vel egentlig eneste skikkelige skuddet vi hadde på mål. Kisa stilte med ganske ok tropp, i følge de innfødte. Uansett en god erfaring for unggutta å kjenne på nivået, tenker jeg.

Samtidig er de ikke noe mer enn et middels obos-lag, så også en reminder til en del av oss. Om førstelaget sliter i Eliteserien, er ikke nødvendigvis svaret å benke alle mann og satse på de fra 2. laget..

Samtidig er de ikke noe mer enn et middels obos-lag, så også en reminder til en del av oss. Om førstelaget sliter i Eliteserien, er ikke nødvendigvis svaret å benke alle mann og satse på de fra 2. laget..

Med unntak av to-tre spillere var dette et rent JR-lag, og som Toni sier; ikke bare et JR-lag, men et ungt JR-lag.

De fleste av våre eldste og beste juniorer (har A-lagskontrakt) og spiller idag mot IFK.

Edit: Ull/Kisa spilte vel kvalik til ES sent i høst.

Edited by Chr.

Men det betyr kanskje at bredden vår ikke er så stor? Og selv om det er fantastisk med alle unge lokale spiller skulle jeg gjerne sett at det kom inn en defensiv midt og gjerne ukjent utenlandsk med et stort potensiale...

Men det betyr kanskje at bredden vår ikke er så stor? Og selv om det er fantastisk med alle unge lokale spiller skulle jeg gjerne sett at det kom inn en defensiv midt og gjerne ukjent utenlandsk med et stort potensiale...

To kamper for A-laget på to dager, med endel sykdom og skader, betyr at hele troppen og vel så det må benyttes.

Dette er laget Toni Ordinas mønstrer fra start:

Simen Lillevik (22), Ronald Hernández (2), Andreas Hanche-Olsen (16), Daniel Granli (21), Jeppe Arctander Moe (18), Tobias Børkeeiet (40), Emil Bohinen ( 23), Hugo Vetlesen (25), Raymond Gyasi (7), Ola Brynhildsen (30), John Hou Sæter (8)

Benken: Mande Sayouba (1), Jesper Daland (50), Franck Boli (10), Kristoffer Askildsen (45), Christopher Cheng (9)