Gå til innhold

Nicolas Pignatel Jenssen


Chr.
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 måneder senere...

Er Nicolas skadet, eller er det noe annet som har skjedd?

Husker han hadde en fin debut mot IFK i vinter.

Har vært syk. På vei tilbake. Forsiktig mstching. Spilte noen minutter mot Elverum forrige tirsdag.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

29 minutter siden skrev nichb:

Kaptein idag da G17 spilte mot England  4-4 i turnering i Alicante, Norge ledet til 4 1/2 min på overtid....

En annen Stabæk-spiller skåret to mål i kampen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Signerte tre år i starten av 2018, det betyr utgående kontrakt etter sesongen?

Hva er lærdommen vår etter han kantspillern som stakk til Molde? Vi har vel alle hatt store forventninger til Pignatel, og selv tror jeg dette er året der han spiller seg inn på laget. Men bør han i det hele tatt få den sjansen før han evt. skriver under en ny kontrakt? Jeg begynner å helle mot at tenåringer med mindre enn 12 måneder igjen må få lov til å spille juniorfotball hvis de ikke vil skrive under på ny avtale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kan fort bli det neste store talentet vi mister er jeg redd! Samtidig spørs det om han er klar for EL fotball allerede, håper det! Hadde hatt større forståelse om han dro til typ PSV, vanskeligere å få sjansen som stopper/keeper enn kant/spiss. Håper virkelig han blir og så lenge han fortsetter å utvikle seg, så har han en stor fremtid først i Stabæk, deretter i utlandet ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Det er good news! Håper vi har holdt han igjen litt frem til signering, og at han nå er klar for mer spilletid. Skulle selvsagt ønsket det sto 2024 der, men 2022 er innafor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I hyllesten av Solheim for dagens prestasjoner, skriver jeg like godt her også. Han virker som en som har mye å bidra med som leder på banen. 

Vi husker hvordan Hanche slo gjennom ved siden av Skjønberg. Slet sammen med Strømnes, men hevet seg igjen da Demidov spilte. Siste resten av tvil falt da han i fjor var enorm med Yaw som rutinert partner. Nå føler jeg han har etablert seg som en leder selv. 

Med Yaw, Solheim og Hanche som mulige partnere, vil Piggy ha alle forutsetninger for å få en god introduksjon i Eliteserien. Og Solheim er en nøkkel. Han kan være partner og kommandant hvis Yaw og Hanche er ute, men kan like gjerne gli ut på backen og med det gjøre at Piggy reelt sett "bare" konkurrerer med Øveraas om å være første backupalternativ.

Hanche ute mot FKH, og Yaw neppe klar for 90 minutter. Blir det den første virkelige kampen allerede til helgen? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 minutter siden skrev odd:

Blir det den første virkelige kampen allerede til helgen? 

JJ sa etter kampen at han var ikke helt sikker på om Yaw er klar for 90 min mot Haugesund. Han nevnte videre at "Piggy" er klar for å steppe inn hvis ikke Yaw starter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nicolas Pignatel Jenssen
×
×
  • Opprett ny...