Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Sta...øh, Ranheim-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

Er Toni rett mann?

Ja

Ikke før han har lest boka om forsvarsspill. Vi kan ikke forvente å overleve et år til, med like mange baklengs som i fjor. Vi har ikke så mye flaks to år på rad.

Spot on!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må vi snart begynne å bruke kantene. Samtlige får strykkarakter etter de første 45. Om dette vedvarer også de neste 45, bør de som tok turen få pengene i retur, samt at det kommer en offentlig beklagelse fra klubben. Dette er helt fantastisk dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Det er noe med naiviteten med spillet vårt som bekymrer meg. Vi har gjennom flere år nå slitt defensivt. Hvis vi ikke har kompetanse i klubben til å rette opp i det MÅ vi få det inn både på trenersiden og ute på banen. Litt konsulentjobb fra Drillo i April måned hadde gjort seg.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det er 2 kampen og hylekoret er igang... i medgang og motgang er det noe som heter.....

Absolutt. Men man må kunne forvente at laget er på og i det minste prøver.

 

Der er jeg HELT enig!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toni har satt seg i en ekstremt vanskelig situasjon ved å gjøre Hancke til kaptein. Laget er mer eller mindre et juniorlag, og slik spiller det også. Vi trenger noen med mye mere pondus. Dette ser ut som en reprise av kampen mot UllKisa, så den tok vi liten læring fra.

 

Jeg krysser fingrene for et lite mirakel i andre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, dette med forsvarsevnen i sentrallinja vår er da det store spørsmåltegnet rundt årets Stabækutgave? Uten Morten, og spesielt uten Lumanza er det klart at det var grunn til å være urolig for dette.

 

Tenk alle de sjansene vi klarte å skape i Drammen, likevel var vi kanskje litt heldig som klarte uavgjort. Vi må ha spillere som klarer å stoppe motstanderens angrep ofte nok, og det har vi kanskje ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er 2 kampen og hylekoret er igang... i medgang og motgang er det noe som heter.....

Etter 4 baklengs på rundt 80 minutter, bør varsellampene begynne å blinke allerede nå. Vi har tydeligvis ikke lært NOE etter fjoråret, og det er skremmende. Jævli skremmende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nok INGENTING som dessverre tyder på at stopperparet vårt holder eliteseirestandard. Her må det utskiftninger til

Hanche Olsen og Strømnes er per dags dato ES svakeste stopperpar. Og vår kaptein har dessverre vært sterkt involvert i alle våre innslupne mål i ES iår. Måtte det snu, og måtte det gjøre det fort. Og herregud som jeg savner Segerström (hvil i fred) og Messi. Vi trenger pondus bak der, så det bør vel være Demidov time.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hanche og Strømnes gjør jo begge to en helt elendig jobb på baklengsmålene. Her er det bare å sette inn på Demidov og la han spille seg i form. Stort mye verre kan det vel ikke bli.

 

Jeg er redd det er større sannsynlighet for 3-0 enn 2-1i andreomgang. Vi serverer dem vel en enkel kontring etter en håpløs miss på midtbanen. Ranheim gutta har møtt opp til kamp. Våre subber jo bare rundt og triller ball uten bevegelse, pluss at presisjonen er helt fraværende. Jeg skjemmes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo nesten ikke press på ballfører - spesielt ikke i midtbaneleddet. Ranheim presser oss hele tida på midtbanen, mens vi lar dem vandre som de vil. Vetlesen sover og virker ikke med det hele tatt. NÅ MÅ TONI GJØRE NOE MED ORGANISERINGEN I FORSVARET !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som de kun jobber med det offensive spillet, som jeg mener, har hatt null!! utvikling mtp å spille mot sterkt defensivt strukturerte lag. Tren heller på forsvar for helvete. I 5. Div lar man ikke folk stå alene i 16-meteren. I 5 div. Klarerer man ikke med en pasning eller heading rett ut i farlig område. Lag corner!! Lag innkast!!! Få den til helvete ut. "when in doubt, get it out!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som de kun jobber med det offensive spillet, som jeg mener, har hatt null!! utvikling mtp å spille mot sterkt defensivt strukturerte lag. Tren heller på forsvar for helvete. I 5. Div lar man ikke folk stå alene i 16-meteren. I 5 div. Klarerer man ikke med en pasning eller heading rett ut i farlig område. Lag corner!! Lag innkast!!! Få den til helvete ut. "when in doubt, get it out!"

Nei ikke lag corner det er mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Sta...øh, Ranheim-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...