HenrikM 260 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Deilig da! 0 Quote Link to post Share on other sites
greatone 756 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Defensivt er vi kanskje litt bedre, men framover er det jo helt hjelpeløst? Synes det går greit jeg... 😉 0 Quote Link to post Share on other sites
steakhouse 769 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Haha beste skåringsdansen på lenge 0 Quote Link to post Share on other sites
Stairs 1,045 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Defensivt er vi kanskje litt bedre, men framover er det jo helt hjelpeløst? Synes det går greit jeg... mål er mål og sånt, men var ikke sånn kjempe pent, og enig med kkh at det er ganske krise fremover. klarer nada imm 0 Quote Link to post Share on other sites
manglerudgutt2507 388 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Det målet der synes jeg var ekstra deilig. Føler vi får maange drittmål i mot oss i løpet av en sesong, så er på sin plass at vi får noen sånne også! 0 Quote Link to post Share on other sites
joffen 234 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Kan man ikke bare stå midt i mål? 0 Quote Link to post Share on other sites
Mihawk 937 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Faen altså. Dommer i fokus, dømmer på alt av småting. Men elendig av Ovenstad. 0 Quote Link to post Share on other sites
StabækLegendePåFM 266 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Faen så irriterende. Lite å gjøre med skuddet, men unødvendig frispark å lage 0 Quote Link to post Share on other sites
steakhouse 769 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Er litt rart å gi både fordel og frispark når det ikke kom noe ute av skuddet? 5 Quote Link to post Share on other sites
testapen 1,022 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Hææææææææææ? Lar de avslutte angrepet, ser løven redde og blåser! Skal ikke være mulig... 3 Quote Link to post Share on other sites
ShermanCostello 2,575 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Kan man ikke bare stå midt i mål? Nei. Hilsen keeper 1 Quote Link to post Share on other sites
Guest Nr14 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Hvordan i all verden er det mulig for dommer å la Sandefjord få fordel. De får avsluttet på en god sjangse også plutselig dømmer han frispark. Kan ikke skjønne det er rett. 0 Quote Link to post Share on other sites
Ace 5,848 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Helt feil å blåse frispark der etter først å ha gitt fordelen. SF-spissen får avslutte fritt fra 11-12 meter. Ubegripelig vurdering imo. 0 Quote Link to post Share on other sites
Latmann 1,707 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Elendig dømming 0 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,283 Share Posted April 8, 2018 (edited) Share Posted April 8, 2018 (edited) fordelen er så klar at de får avsluttet angrepet helt uforstyrret kan du ikke dømme frispark etterpå. Men fryktelig balltap av Ovenstad og urutinert etterpå. Edited April 8, 2018 by elvis 0 Quote Link to post Share on other sites
odd 8,105 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 De fikk ikke avsluttet, det ble dømt offside. Men synes han strekker fordelene lang ut i tid, også på offsiden akkurat nå. 1 Quote Link to post Share on other sites
Mihawk 937 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Er vel samme dommer som i Ranheim-kampen. Holder ca Obos-nivå. 0 Quote Link to post Share on other sites
amuoest 628 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Merkelig dømming. Men uansett utrolig klumsete av Ovenstad. 0 Quote Link to post Share on other sites
Mihawk 937 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Et par poeng: Syns Ola dessverre blir helt borte på høyresiden. Han mangler litt på formen han hadde før jul. Daniel er veldig forutsigbar offensivt, virker til tider litt lett å lese. Kanskje dette gjør det vanskeligere for Ola også. Syns ikke Boli passer så langt tilbake på banen, ønsker meg han lenger frem. Hva med Ola på venstre, Broch på høyre og Boli bak Ohi? 0 Quote Link to post Share on other sites
fornuften 86 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Er vel samme dommer som i Ranheim-kampen. Holder ca Obos-nivå.[/quote Ikke samme- men samme kvalitet 0 Quote Link to post Share on other sites
ShermanCostello 2,575 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Solid det her, da. Midtforsvaret ser mye bedre ut, selv om DM fortsatt sliter med balltap og noen rare avgjørelser. Høyere balltempo og presisjon framover i andre, så tar vi dette. 0 Quote Link to post Share on other sites
mbh 3,927 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Uavhengig av hvordan det går med dagens kamp; dette stinker det direkte nedrykk av. Noe har skjedd, for humøret ser helt fraværende ut. 0 Quote Link to post Share on other sites
smart 1,714 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Humøret? 0 Quote Link to post Share on other sites
kkh94 7,666 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Dømmingen er jo ikke bare krise på målet, men ellers også. Jeg kan ikke fatte at dommerne i en liga som er så glad i store og fysiske spisser, har så mange dommere som aldri kompenserer for f. eks at det ser ut som Ohi faller lett, selv om han blir tatt ulovlig. Ellers står jeg på forrige post: det defensive ser bedre ut enn før, til gjengjeld skaper vibutrolig lite framover, og tempo og presisjon må opp i 2. 0 Quote Link to post Share on other sites
ShermanCostello 2,575 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Uavhengig av hvordan det går med dagens kamp; dette stinker det direkte nedrykk av. Noe har skjedd, for humøret ser helt fraværende ut. Haha, gleder meg til resten av forumsesongen 😄😄😄 1 Quote Link to post Share on other sites
mbh 3,927 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Humøret: Spillerne ser ut som de er i begravelse. 0 Quote Link to post Share on other sites
Kaizer Alphonse 1,456 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Dømmingen er jo ikke bare krise på målet, men ellers også. Jeg kan ikke fatte at dommerne i en liga som er så glad i store og fysiske spisser, har så mange dommere som aldri kompenserer for f. eks at det ser ut som Ohi faller lett, selv om han blir tatt ulovlig. Ellers står jeg på forrige post: det defensive ser bedre ut enn før, til gjengjeld skaper vibutrolig lite framover, og tempo og presisjon må opp i 2. Nivået på dømmingen gjenspeiler nivået på resten av ligaen. Det gjøres flere uforståelige feil av spillerne, og de har bedre betalt. Vi kan ikke klage på dette hver forbanna runde! 0 Quote Link to post Share on other sites
testapen 1,022 Share Posted April 8, 2018 (edited) Share Posted April 8, 2018 (edited) For meg ser det ut som de ikke er likegyldige. Liker kjeftingen jeg ser også. Blir spennende med de første 5-10 nå. Mangler pondus på midten forresten. Ovenstad funker ikke. Gi oss Kassi tilbake 😕 Edited April 8, 2018 by testapen 1 Quote Link to post Share on other sites
kkh94 7,666 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Dømmingen er jo ikke bare krise på målet, men ellers også. Jeg kan ikke fatte at dommerne i en liga som er så glad i store og fysiske spisser, har så mange dommere som aldri kompenserer for f. eks at det ser ut som Ohi faller lett, selv om han blir tatt ulovlig. Ellers står jeg på forrige post: det defensive ser bedre ut enn før, til gjengjeld skaper vibutrolig lite framover, og tempo og presisjon må opp i 2. Nivået på dømmingen gjenspeiler nivået på resten av ligaen. Det gjøres flere uforståelige feil av spillerne, og de har bedre betalt. Vi kan ikke klage på dette hver forbanna runde! Visst faen kan vi klage på det? At vi er for dårlige til å kjøre over Sandefjord er noe helt annet. 0 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,283 Share Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Jeg fatter ikke at noen kan mene at gressbaner er bra for utvikling av norsk fotbal, ser jo helt fryktelig ut. 3 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts