Gå til innhold

Turtråd: Brann - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Vi kan si det så enkelt at et juletre er en av de fotballsupporterne som bryr seg mer om hvor mange effekter hen har, enn om hvor gode de er til å støtte laget utpå banen. Mer Rune Tribune enn Stabæk Support, for å si det sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan si det så enkelt at et juletre er en av de fotballsupporterne som bryr seg mer om hvor mange effekter hen har, enn om hvor gode de er til å støtte laget utpå banen. Mer Rune Tribune enn Stabæk Support, for å si det sånn.

Så det er dumt å bruke drakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan si det så enkelt at et juletre er en av de fotballsupporterne som bryr seg mer om hvor mange effekter hen har, enn om hvor gode de er til å støtte laget utpå banen. Mer Rune Tribune enn Stabæk Support, for å si det sånn.

Kanskje spillerne bør leie inn Rune Tribune. Han kan spille på flere strenger og skape entusiasme og glede.

http://runetribune.no/index.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for info. Folk får gjøre som de vil. Synes det er teit om noen supportere skal være av lavere verdi enn andre fordi man ikke er kul nok til å legge igjen drakt og skjerf hjemme. Hvis jeg er et juletre fordi jeg liker å gå med synlige Stabæk-effekter så får jeg bare være det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg godviljen til, så skjønner du forskjellen på et juletre og deg selv. Og nå var det vel strengt tatt ingen som snakket om at juletrær var av lavere verdi, men at man helst skulle slippe å være i nærheten av dem.

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for info. Folk får gjøre som de vil. Synes det er teit om noen supportere skal være av lavere verdi enn andre fordi man ikke er kul nok til å legge igjen drakt og skjerf hjemme. Hvis jeg er et juletre fordi jeg liker å gå med synlige Stabæk-effekter så får jeg bare være det.

 

Kanskje la vær å tolke alt i verste mening?

 

Jeg går i drakt på kamp titt og ofte. Det er ikke det som er poenget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes bare det var en arrogant tilnærming i sin natur. I mine øyne er Rune Tribune med masse fjollete effekter en like «god» tribunesliter som en supporterpolitisk korrekt ultras.

Mente selvfølgelig ikke at det er noe galt med supportere i drakt og skjerf. Lov å være uenig om holdning og bekledning på tribunen, og tenker det er greit å være et annet sted enn med nevnte brannsupportere. Da har jeg en arogant tilnærming, for jeg setter ikke pris på supportere som Rune tribune.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjedde?

Tipper det har noe å gjøre med at politiet ville hjem, og kastet ut Stabæk-supporterne fra stadion 45 minutter etter kampslutt.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lørdag kveld, en time etter kampen er over. Folk vil hjem fra jobb. Do the math.

Man kan selvsagt gjøre et poeng ut av at det var politiet i Bergen, men det poenget er ganske billig i så fall.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...