Gå til innhold

Turtråd: Brann - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


30594935_10155516289496801_4170242609660

 

BRANN - STABÆK | 21. APRIL 2018, KL. 18:00
Avreise: 21. april, kl. 07:30
Pris før 14. april, kl. 13:00: kr 350
Pris etter 14. april, kl. 13:00: kr 500

 

Endelig en langtur på en lørdag! Vi sender avgårde bussen klokken 0730 fra Bekkestua og regner med at vi får god tid til Bergen. Det blir garantert god stemning! Meld deg på tidlig for en ekstra hyggelig pris!

 

https://medlem.stabaek.no/bortetur

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor langt ut på turen går det før det blir første stopp, til å kjøpe litt godt og noe drikke?

Det pleier å være en liten kjøretur før første stopp, men hvis du er ålreit kan du sikkert snylte øl av meg fram til du får kjøpt selv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvor langt ut på turen går det før det blir første stopp, til å kjøpe litt godt og noe drikke?

Det pleier å være en liten kjøretur før første stopp, men hvis du er ålreit kan du sikkert snylte øl av meg fram til du får kjøpt selv

Coop Extra på Bekkestua åpner kl 7, det er for tidlig for alkohol, men skal du ha noe annet så rekker du en tur innom der før avgang klokken. 7:30.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har man noen tanker om oppvarmingssted før kampen? Mvh. Bergensstudent :)

Pub i Voss tror jeg

 

 

Ser at dette kan være mer praktisk mtp. bussparkering, men er det utelukket å få det til et sted i Bergen? Det blir nok stor tilslutning av studenter som det kan være interessant for.

Endret av Schnellfahrer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Har man noen tanker om oppvarmingssted før kampen? Mvh. Bergensstudent :)

Pub i Voss tror jeg

 

 

Ser at dette kan være mer praktisk mtp. bussparkering, men er det utelukket å få det til et sted i Bergen? Det blir nok stor tilslutning av studenter som det kan være interessant for.

 

Kjenner flere studenter i Bergen (inkludert meg selv) som skal på matchen. Håper man får samlet alle et sted i sentrum!

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en god del som flyr over, så vi får til noe felles for alle de som er i Bergen også. Fotballpuben?

 

Suverent! Har dere erfaring med Fotballpuben? Tenker bare umiddelbart at det ikke er så populært med tanke på at det er Bataljonens sted (pleier ikke å se mange bortesupportere der). Kanskje en av stedene nede ved Bryggen (Metz, Felix, Zachen etc.) er bedre egnet?

Endret av Schnellfahrer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det er en god del som flyr over, så vi får til noe felles for alle de som er i Bergen også. Fotballpuben?

 

Suverent! Har dere erfaring med Fotballpuben? Tenker bare umiddelbart at det ikke er så populært med tanke på at det er Bataljonens sted (pleier ikke å se mange bortesupportere der). Kanskje en av stedene nede ved Bryggen (Metz, Felix, Zachen etc.) er bedre egnet?

 

 

Vi skal undersøke litt. Jeg var på Fotballpuben før matchen i fjor uten problemer, men blir nok litt andre forhold i år når det er lørdagsmatch.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har veldig god erfaring med fotballpuben. Ble godt tatt i mot for noen år tilbake. Det var den eneste turen til Bergen jeg har gode minner fra (året før bussen ble steinet mener jeg å huske)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er i hvert fall velkomne på Fotballpuben. Har snakket med både dem og med Brann-supportere, og de har ikke noe imot å få Stabæk-supportere på besøk.

 

Jeg er langt ifra noen ekspert på Bergen, men jeg har et positivt inntrykk av Fotballpuben, og så vidt jeg husker så har de veldig billig pils. Spesielt det siste veier tungt for min del...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper vi kan være et annet sted enn fotballpuben. Mange slitsomme drankere og juletrær. Bedre alternativer i det andre her inne foreslår langs bryggen

 

Edit: Juletrær er folk med overdreven bruk av supportereffekter med en litt annerledes holdning enn ultras. Burde faktisk lages en Wikipedia-artikkel om emnet.

Endret av Ulle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...