Gå til innhold

Kjempe Innsats Av Q Feltet


Morten
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg har bare nødt til å skryte av q feltet i dag etter å ha kritisert dem flere ganger. Utrolig morsomt hadde vi det og vi ga gutta trampeklapp etter første ommgang.

Hele kampen var det positiv stemning og aldri noen sure miner.

Kjempe innsats av alle gutta på banen også, mer av dette så blir det bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN! De øverste radene på KU-feltet må også tåle sterk kritikk! Det må da for f... meg være unødvendig å rope "trebein" og "protese" etter spillere som misser et mottak. De kommer også med masse mishagsytringer etter støttepasninger hvor alternativene ikke er så mange. Dette synes jeg er direkte latterlig.

 

Bortsett fra dette var det meget god stemning, det må sies!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN! De øverste radene på KU-feltet må også tåle sterk kritikk! Det må da for f... meg være unødvendig å rope "trebein" og "protese" etter spillere som misser et mottak. De kommer også med masse mishagsytringer etter støttepasninger hvor alternativene ikke er så mange. Dette synes jeg er direkte latterlig.

 

Bortsett fra dette var det meget god stemning, det må sies!

Må si meg helt enig med KongKjakan! Det er noen øverst på Q-feltet som ikke kan holde kjeften sin ren for usakligheter. Her spiller gutta en kjempekamp og ved den første bakoverpasning så kommer dritten. Det var ikke så forferdelig ille i går, men stort sett så er det helt forferdelig å høre på. Nå må de det gjelder begynne å gå i seg sjæl og skjønne at drittslenginga er fullstendig destruktiv, for laget og for resten av oss på tribunen.

 

Dagens melding på Q-feltet kom da noen øverst på det samme feltet begynte å sutre og klage sent i 2. omgang: Nå ser du (eller sa han dere) til å holde kjeften din, eller så hiver jeg deg/dere ut! Kongemelding, og rett etter scoret Thomas!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN! De øverste radene på KU-feltet må også tåle sterk kritikk! Det må da for f... meg være unødvendig å rope "trebein" og "protese" etter spillere som misser et mottak. De kommer også med masse mishagsytringer etter støttepasninger hvor alternativene ikke er så mange. Dette synes jeg er direkte latterlig.

 

Bortsett fra dette var det meget god stemning, det må sies!

Det var vel 1 mann som sto for det og han fikk beskjed om å holde kjeft. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikkert peanøtter sammenlignet med den tullingen jeg havnet ved siden av midt blant de stående supporterne på hjemmekampen mot Brann. Han holdt ikke kjeft et sekund hele første omgang, bare drit slenging om Stabæk. Til hans forsvar skal det sies at han mest sannsynlig ikke var den skarpeste kniven i skuffen da han var eskortert av sin far som porsjonerte ut endel skjenneprekener til sin voksne sønn. I 2.omgang plasserte jeg meg strategisk lenger til venstre...

 

(Hvis noen kjenner han, og vet at han faktisk har et "mental issue" så får dere ha meg unnskyldt, jeg har aldri hørt han før, kun sett han på kamper)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, nydelig på blaa mot RBK, for ikke å nevne jubelbrølet og dansinga, falt flere ganger.. :D Blussinga ble også en stor suksess og nå er jeg FRYKTELIG optimist! :D Når det gjelder de folka som ropte skal det sies at jeg ikke hørte dem, var for opptatt med å synge, men bare den slags slutter så er det greit..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror du har rett Stelefidel, han som har med seg pappan sin er nok ikke helt på høyden. Jeg kan også irritere meg over han, men har liksom ikke hatt samvittighet til å kjefte på han av ovennevnte grunn.

Han er derimot alltid på kamp og så også 2. laget i dag (hvor vi hadde en meeeget god kommentator i Rich).

 

Fortsetter det ,kan vi evt. snakke litt med pappa`n hans neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Kjempe Innsats Av Q Feltet
×
×
  • Opprett ny...