Gå til innhold

Turtråd: VIF - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


31531411_10155567305831801_3216170278312

 

Hjelp oss med å lage fest på fotballens nasjonaldag! Vår første mulighet til å slå Vålerenga på sin nye stadion fortjener buss på buss fylt med Stabæksupportere!

Avgang fra Bekkestua blir kl. 16:45, og bussen gjør også et stopp ved Operaen (Tollboden busstopp). Meld deg på nå på https://medlem.stabaek.no/bortetur

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er foreløpig solgt skuffende lite på bortefeltet. Jeg håper vi ikke gjør skam på klubben med glissent bortefelt hos vår nærmeste nabo på selveste 16. mai...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det gikk akkurat opp for meg at vi ikke skal til Ullevaal - selv om jeg jo egentlig et godt klar over det. Hvordan er bortefeltet på Intility?

 

Ser jo knakende bra ut. Bratt, bredt (ca. 1/3 kortside) og under tak. Fasilitetene bør jo naturligvis være på toppnivå.

 

edit: og samme seteopplegg som på Marienlyst, ser det ut til.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jeg tenkte å ta med poden, koster det virkelig 235 for barn også?

Mange praktiserer kun voksen på selve bortefeltet ja, vi gjør det samme.

Og der har man grunnen til at mange bortesupportere sitter over alt på Nadderud...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jeg tenkte å ta med poden, koster det virkelig 235 for barn også?

Mange praktiserer kun voksen på selve bortefeltet ja, vi gjør det samme.

Og der har man grunnen til at mange bortesupportere sitter over alt på Nadderud...

 

 

Det selges barnebilletter til bortefeltet på Nadderud på billett.stabak.no, ser det ut til.

 

For å komme inn på trådens tema igjen: forstår at VIF anbefaler bortesupportere å gå av på Hasle, men det går flere baner til Helsfyr og tar man et par omveier langsmed motorveien kommer man seg uansett til bortefeltet uten å passere gjennom masse Enga-supportere. :)

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg tenkte å ta med poden, koster det virkelig 235 for barn også?

Mange praktiserer kun voksen på selve bortefeltet ja, vi gjør det samme.

Og der har man grunnen til at mange bortesupportere sitter over alt på Nadderud...

 

 

Det selges barnebilletter til bortefeltet på Nadderud på billett.stabak.no, ser det ut til.

 

For å komme inn på trådens tema igjen: forstår at VIF anbefaler bortesupportere å gå av på Hasle, men det går flere baner til Helsfyr og tar man et par omveier langsmed motorveien kommer man seg uansett til bortefeltet uten å passere gjennom masse Enga-supportere. :)

 

 

Det stemmer nok, men husker fra i fjor at de ikke solgte barnebilletter mot Lillestrøm, da klubben mente det var en risikokamp og at de ikke ville ha barn blant resten. Da var det en dame med barn derfra som ble sinna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: VIF - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...