Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Rosenborg


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Første tur på Nadderud denne sesongen da jeg studerer utenbys, skal bli gøy! RBK føler jeg vi har grei kontroll på jevnt over, har troa på at dette kan gå. Gleder meg allerede til at Kåre skal grine på "Runden" rett etter kampen. Hva er det iår? Muligens materialet stengene er laget av? Kanskje krittet brukt på banen? Definitivt benkens relativt labre kvalitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stygt redd for at dette ikke blir utsolgt, eller at det blir mer trøndere på tribunen enn noen gang før. Klubben gjør fint lite for å markedsføre kampen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg.

 

Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket:

 

--------------------Sayouba-------------------

 

Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe

 

------------Vetlesen--- Børkeeiet-----------

 

--Brynhildsen --Brochmann-----Sæter---

 

---------------------Ohi--------------------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg.

 

Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket:

 

--------------------Sayouba-------------------

 

Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe

 

------------Vetlesen--- Børkeeiet-----------

 

--Brynhildsen --Brochmann-----Sæter---

 

---------------------Ohi--------------------------

 

Boli har vel ikke så mye i Børkeeiets posisjon å gjøre uansett, men du tenkte kanskje på ifht hvor Sæter skal spille?

 

Vi har virkelig en utfordring på kantplass nå, Sæter er ikke en kantspiller, samtidig aner jeg ikke hva annet vi skal bruke der utenom Boli, som vel ikke akkurat har tatt serien med storm i år.

Hvis Toni bruker de elleve du har satt opp så tipper jeg i så fall Brochmann dyttes ut på høyre, Ola på venstre og Sæter på midten. Kan hende Sæter på DM og Hugo på DM er en alternativ løsning. DM-en vår er tynn uansett - det vil si; om fire-fem år tror jeg dagens spillere kommer til å utgjøre en bunnsolid DM, men enn så lenge er det snakk om tre svært unge og uerfarne spillere som trenger å kjenne på nivået en stund til før de mestrer rollen 100% og har bygd opp tilstrekkelig fysikk til å dominere i ankerposisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg.

 

Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket:

 

--------------------Sayouba-------------------

 

Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe

 

------------Vetlesen--- Børkeeiet-----------

 

--Brynhildsen --Brochmann-----Sæter---

 

---------------------Ohi--------------------------

 

Boli har vel ikke så mye i Børkeeiets posisjon å gjøre uansett, men du tenkte kanskje på ifht hvor Sæter skal spille?

 

 

Stemmer. Sæter spilte mye venstre ifjor og klarte seg bra. Brochmann spilte en del der og så absolutt en mulighet å putte han der. Selv om jeg husker formkurven hans dalte da han måtte spille der istedenfor høyre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg.

 

Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket:

 

--------------------Sayouba-------------------

 

Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe

 

------------Vetlesen--- Børkeeiet-----------

 

--Brynhildsen --Brochmann-----Sæter---

 

---------------------Ohi--------------------------

 

Boli har vel ikke så mye i Børkeeiets posisjon å gjøre uansett, men du tenkte kanskje på ifht hvor Sæter skal spille?

 

 

Stemmer. Sæter spilte mye venstre ifjor og klarte seg bra. Brochmann spilte en del der og så absolutt en mulighet å putte han der. Selv om jeg husker formkurven hans dalte da han måtte spille der istedenfor høyre.

 

Vi kan vurdere å bytte ut Moe med Granli ellers å det bra ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi topper laget, så kanskje vi kan ligne på noe som nesten kan ta poeng.

 

Men vi burde også toppet det mot Mjøndalen i midtuka. Utrolig naivt og merkelig fra Ordinas.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Hanche ut, Granli inn. Ellers ingen bytter.

 

Og gresset ser ikke ut til å ha blitt klippet på lang tid. Kjører vi samme gresstaktikk som i 2012 for å ødelegge spillet til kjappe motstanderlag?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hanche ut, Granli inn. Ellers ingen bytter.

Og gresset ser ikke ut til å ha blitt klippet på lang tid. Kjører vi samme gresstaktikk som i 2012 for å ødelegge spillet til kjappe motstanderlag?

Usikker på om det bytte er et klokt valg. Her skal de sloss med både Bendtner og Søderlund og jeg tolker Hanche til å være mye tøffere i kroppen og sterkere i taklingene enn Granli.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Siden Hanche er benka, hvem tar kapteinsbåndet? Visekapteinen? Er det Demidov? Virker som et naturlig valg

Tipper Ohi.
Synes Ohi er et dårlig valg, tenderer da mere mot Demidov.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hanche ut, Granli inn. Ellers ingen bytter.

 

Og gresset ser ikke ut til å ha blitt klippet på lang tid. Kjører vi samme gresstaktikk som i 2012 for å ødelegge spillet til kjappe motstanderlag?

Altså Ohi og Vetlesen på benk? Eller iht «normal 11er»? Interessant med at Granli velges fremfor Strømnes. Det betyr vel at Strømnes har vært en stor skuffelse for trenerteamet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her antar jeg det menes:

 

Sayouba

Hernandez-Granli-Demidov-Moe

Sæter-Vetlesen

Brynhildsen-Brochmann-Boli

Ohi

 

Hmm... Når vi kan forvente at det andre laget vil være offensive, liker jeg bedre en solid back (typ Granli) med Hernandez foran seg, enn Hernandez på backen med en ekstremt offensiv ving foran seg. Jeg tipper vi kommer til å få kjørt oss veldig på vår høyreside i dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig spent på om Granli kommer helskinnet igjennom dette. Greit nok at Hanche har vært maks uheldig/ udyktig ved noen skjebnesvangre situasjoner i år, men 95% av tida utpå matta har han jo levert solid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gutta trenger all hjelp de kan få om det skal bli 3 poeng idag. Åpene support feltet for ikke-medlemmer idag?

 

Blir vi bedre at å ha enda flere som ikke synger på feltet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som nevnt i tidligere tråder synes jeg vi skal la være å kjøre åpent felt i kamper der Nadderud kommer til å være rimelig fullsatt uansett.

 

Det skal være "ta med en venn (som er interessert i å prøve seg på ståfeltet)", ikke "ta med en bekjent som var for treig til å kjøpe billett på sitteplass".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...