Jump to content

Recommended Posts

1 minutt siden skrev Snæss:

Ja der er Janne, proff pressekonferanse, ikke budstikka, ikke klubben, ikke facebook.. men VG tv...

Skulle jo aldri være pressekonferanse. 

Sitat

Stabæk Fotball har gleden av å meddele supportere, samarbeidspartnere og media om at vi er kommet til enighet med en ny hovedtrener. 
Vedkommende vil lede treningen i dag, tirsdag 11. juni. 

Sted: Nadderud Kunstgress 2
Tid: 10.20

Publikum og presse er hjertelig velkomne til å overvære treningen. 
Klubben har ikke flere kommentarer til ansettelsesprosessen før dagens trening er i gang.

Blir nok diverse intervjuer etter treningen.

• Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fulgt med på forumet i mange år uten å skrive noe, men gjør et unntak nå. Jeg har også en del kunnskap om klubben, og håper virkelig at klubben lykkes i framtiden! Det er mye snakk om hvo

Jeg er blitt forespurt om min mening når det gjelder et eventuelt comeback for Janne Jönsson og tror det ville vært en perfekt løsning der vi befinner oss nå. Stabæk kjenner Janne og Janne kjenner Sta

Josimar i en artikkel om et par uker: Janne Jönsson er tidligere Rosenborgtrener. Få år senere er han tilbake i Stabæk med lavere lønn. Hvordan kunne det skje? 

Posted Images

2 minutter siden skrev Petter:

Skulle jo aldri være pressekonferanse. 

Blir nok diverse intervjuer etter treningen.

Ok, da har jeg misforstått.. trodde uansett at Budstikka, Facebook siden til Stabæk ville omtale slikt først.. men samme det..

Veldig gode nyheter! Jeg ble så glad at jeg kjøpte billett til Tromsø-kampen med det samme. Det blir årets første live kamp i år! Tror JJ er rett mann til å få inn positivitet, og ikke minst gjenkjennelig Stabæk-spill.

3 timer siden skrev Stuart:

"... Så jeg er litt usikker, for det dette Stabæk-laget trenger, er defensiv struktur, sier Jonssons ..."

Zzzzzzzzzz.. Tydelig at han ikke vet hva vi liker i Stabæk ?

Er glad Berg epoken er over, det var drit kjedelig å se på. Er faktisk bedre å tape en kamp 3-2 enn 0-1.

7 minutter siden skrev atleten:

Har ikke fulgt så godt med i det siste, og orker ikke lese alle postene over.

Jeg synes kanskje vi bør gå for Sture Fladmark eller kanskje prøve oss på Hrvoje Braović.

Braovic fungerte vel svært dårlig med sitt merksnodig system i norsk fotball. Fladmark? 

14 minutter siden skrev sexxes:

Braovic fungerte vel svært dårlig med sitt merksnodig system i norsk fotball. Fladmark? 

13 minutter siden skrev kkh94:

Aaah, Braovic og hele det bisarre trenerbyttet til Lyn. Et av mine første minner fra norsk fotball.

Haha ja for en herlig tid. Leder serien med 10(?) poeng, sparker trenerene og ansetter en løk. Husker godt frustrasjonen hos mine LYN-kompiser.

Skulle betalt en del for referatet fra diskusjonen i styrerommet hvor dette ble landet. Virker jo hysterisk

Assistent i Sør-Afrika under Baxter, trener i Hødd og Skarbørvik - JR elitetrener i AaFK.

Brahovic hadde 5 kroatiske seriemesterskap med Dinamo Zagreb han. Ikke overbevist om at han var idioten i den historien der...