Gå til innhold

Ny trener


arni
 Del

Anbefalte innlegg


 

Ikke pressekonferanse som Budstikka tydeligvis tror, han skal lede sin første trening og er tilgjengelig for spørsmål etterpå. Men blir vel kanskje en liten presentasjon på starten.

 

Noen som vet om det sendes live noe sted, klubben går kanskje live på Facebook?

 

http://www.stabak.no/nyheter/ny-trener-presenteres-i-formiddag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trener med bakgrunn fra norsk og europeisk fotball, som både spiller og trener vil være tilgjengelig for intervjuer etter treningen.

Deiligste med det sitatet er at Skullerud aldri har vært utenfor landets grenser!

Så han er utelukket og flere slipper å levere inn sesongkortet sitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva slags trenerfilosofi står Berg for? Jeg erindrer hurtig spill direkte i lengderetningen fra Lyn-dagene, men vet ikke så mye om tiden hans som trener i Øst-Europa. Det ideelle hadde jo vært en fyr som kan bringe kynisme og hurtig spill i lengderetningen inn i laget umiddelbart, og så gjerne fortsette å utvikle smarte spillere som er gode med ball i beina. Antar at IAO og styret har vært tydelige på at vi ikke plutselig skal spille kick-and-run.

Tror dette blir bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle (?) kjenner Berg som spiller. Noen som tar en rask oppdatering på hva han står for (ikke hvor han har vært..) som trener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usikker på hva slags spill han står for, men han var vel i hvert fall flink med unge spillere i Lyn, og Ohi fikk TL-debuten sin under Berg i LSK. Jeg er positiv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Med Hennng Berg får vi en trener med klare meninger og en noe mer direkte fotball enn vi har spilt så langt. Dette er meget positivt. Her får IAO noe og bryne seg på og det trenger han. Han er vel ikke like karismatisk som BB men det skal jo litt til. Dette er jeg meget positiv til. Da får vi også en trener med meget god kompetanse på både defensiv og offensiv dødball så da bør den biten være på plass.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får han med seg noen hjelpetrener? Han har jo hatt med seg Pål Arne Johansen i tidligere klubber....

Sånn umiddelbart, vil jeg gi denne ansettelsen terningkast 5....

Endret av Tofot
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I den situasjonen vi er tror jeg dette var noe av det beste vi kunne få. Ikke verdens mest karismatiske type, men tror han stiller klare krav til spillerne. Som påpekt over her, litt som BB minus sjarmen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prima jobb av IAO igjen, skjønner ikke hvordan han selger inn Stabæk- gang etter gang. Ikke har vi penger, Eliteseriens dårligste fasiliteter, laber pumlikums oppslutning- alikevel...! Dette var i overkant av hva jeg torde å håpe på, men med en god start fremover nå, kan dette bli knall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å høre for mye på Joacim Jonsson, da det ofte lekker mye ræl fra det pai-hullet,

Men det kan jo ligge noe i synsingen hans på twitter:

Tipper det er betydelig større nyheter enn en ny trener inn på Nadderud. Berg hadde ikke tatt dette, hvis noe mer skjer... spennende å høre når de kaller inn til neste pressekonferanse

Endret av Mikkel
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror Stabæk blir kjøpt opp av pengesterke investorer og gjenoppstår som Tønsberg Dynamos på en flunkende ny stadion under Slottsfjellet.

 

 

Ikke for å høre for mye på Joacim Jonsson, da det ofte lekker mye ræl fra det pai-hullet,

Men det kan jo ligge noe i synsingen hans på twitter:

Tipper det er betydelig større nyheter enn en ny trener inn på Nadderud. Berg hadde ikke tatt dette, hvis noe mer skjer... spennende å høre når de kaller inn til neste pressekonferanse

 

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg tror Stabæk blir kjøpt opp av pengesterke investorer og gjenoppstår som Tønsberg Dynamos på en flunkende ny stadion under Slottsfjellet.

 

 

Tror du virkelig dette, eller er det bare noe du håper på?

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var nok bare en spøk sexxes

Eller...

 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/gauseth-om-berg-ansettelsen-dette-er-ikke-noe-ekteskap_fot_sto6833094/story.shtml

 

Eurosports kommentator Petter Bø Tosterud var overrasket over ansettelsen av den nye Stabæk-treneren.

 

Han sier han ikke har fått de tilbudene eller jobbene han har søkt etter, og da gir han kanskje litt avkall på denne drømmen med å trene Stabæk et og et halvt år. Jeg har litt følelsen av at her ligger det kanskje noe mer, kanskje litt mer penger, kanskje noen som skal inn i Stabæk på eiersiden for å løfte klubben enda mer. Det er i hvert fall noe som trigger ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha hentet inn Bob, er ikke Henning et såå stort navn. Han setter sikkert pris på å være litt i Norge, og har sett hvordan Stabæk lar folk gå dersom det dukker opp gode tilbud fra utlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
×
×
  • Opprett ny...