Gå til innhold

Start - Stabæk 08.07 turtråd


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


Avreise:

8. juli, kl. 11:30

 

Påmeldingsfrist:

8. juli, kl. 11:45

 

Pris før 1. juli, kl. 23:00:

kr 150

 

Pris etter 1. juli, kl. 23:00:

kr 300

 

Endringer i trenerapparatet men vi stiller opp for gutta i en bunnkamp som kan endre mye for oss. Dette blir også siste kamp før ferien så vi håper og se så mange som mulig med på bussen!

Vi reiser kl 11.30. Går alt som det skal så er vi fremme i god nok tid til en øl eller to.

 

God pris ved tidlig påmelding og kanskje blir det en buss med ekstra partyfaktor?

 

https://medlem.stabaek.no/bortetur

Lenke til innlegg
Del på andre sider


150,- kroner for denne turen er en helt latterlig god pris. Er selv bortreist, så her får jeg ikke blitt med, men: I 2016, sommeren, siste matchen til Billy så husker alle hva som skjedde! 0-5, det var en helt uvirkelig opplevelse på stadion. Alle som har muligheten til å ta turen, vær så snill å meld dere på. Gutta trenger all den støtten de kan få!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kommer meg ikke inn på påmeldingen pt, kan jeg holde av en plass?

 

Skal være fikset.

 

Forøvrig VELDIG få plasser igjen og om vi skal få til en buss til må vi bestille den snarest da det er veldig få busser og booke nå. Setter utrolig stor pris på om folk melder seg på nå om de vet at de skal på tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei alle sammen!

 

Vi har nå fått et hyggelig tilbud fra en pub i Kristiansand ved navn "All inn" Ligger ca 4-5 minutter med bil unna Sør Arena og har ekstra hyggelige priser for oss!

 

Bussen regner med og være der ca 15.30-15.55. Om noen reiser privat eller bor i området kan dere veldig gjerne ta turen dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En av vekterne på bortefeltet mistet en sekk. Kan noen av oss tatt den med av en misdforståelse?

Beskrivelse:

Er en svart sekk, uten noe skrift på. Er en PSS Securitas genser i den, en caps og noe privat tøy.

Mvh Bjørn Andreas Christensen Supporterkoordinator

Tlf 46652960

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Start - Stabæk 08.07 turtråd
×
×
  • Opprett ny...