Jump to content

Marcus Sandberg

JespV
 Share

Recommended Posts

53 minutter siden skrev Bjornh:

Spørs om vi ser noe til dem på en stund da ;)

De får Vippse ? Marcus sin fortjeneste at LSK fortsatt har en sjanse til å spille i ES neste år (evt Marcus sin skyld at de seigpines før det blir OBOS)

• 1 month later...

41 minutter siden skrev Peter:

Dette er helt sant og Sandberg formulerte dette til meg den 11.01.20. «Både Rosenborg og Vålerenga har lagt inn bud på Sandberg, men han har tydelig sagt til klubben; jeg skal ikke til noen andre klubber i Norge. Hvis jeg skal dra så er det ut av landet. Jeg er jævlig motivert til å kjempe for 2020 sesongen.

Kriger

15 timer siden skrev Peter:

Dette er helt sant og Sandberg formulerte dette til meg den 11.01.20. «Både Rosenborg og Vålerenga har lagt inn bud på Sandberg, men han har tydelig sagt til klubben; jeg skal ikke til noen andre klubber i Norge. Hvis jeg skal dra så er det ut av landet. Jeg er jævlig motivert til å kjempe for 2020 sesongen.

Herlig ... en mann som omtaler seg i tredjeperson er en mann med ambisjoner! ; )

På 11.1.2020 den 4.34 skrev Peter:

Koser meg stort med Vålerenga, det er jo bare utrolig moro å se hvor dårlig de driver. Gang på gang surrer klovnene på Valle det til, der ser vi hva Lynol i frie strømmer gjør med folk. Først lar de han gå til oss, så vil de kjøpe ham tilbake. 40 kamper over 2,5 år var ikke nok for å se potensialet. Jadda!

• 4 months later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

4 minutter siden skrev Petter:

Fint om folk skriver noen få ord om hva en link inneholder når man deler ting her inne.

Her er det altså Fotbolldirekt som melder at en polsk klubb er interessert i Sandberg, og har lagt inn bud på han, men vi har avslått.

Klage på at folk finner og sender inn interresant info, Ok

1 time siden skrev Torjus:

Klage på at folk finner og sender inn interresant info, Ok

Det er da ikke det som det klages på. En link uten noe info kan være hva som helst, og ting du ikke har lyst å trykke på. I dette tilfelle var det no prob, men hvordan skulle man vite det?

ja det er alltid lurt å legge ved en kommentar, og om linken leder til en artikkel bak betalingsmur skal den alltid følges av et sammendarg av høydepunktene i artikkelen.

Så til innholdet, jeg kan godt slippe at vi må finne en ny keeper før neste seong...

En liten krise å miste Sandberg nå. Han er meget solid selv om han forrige sesong ikke var helt på høyde med 2019 sesongen. Når det er sagt tror jeg ikke han blir lett å erstatte han. Gode keepere har vist seg vanskelig å finne, spesielt når vi ikke har mulighet til å konkurrere på lønn.