Gå til innhold

Kamptråd: RBK- Stabæk


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Pussa ekstra ekstra godt på glasskula denne gang, alt av fettmerker er gnukka bort.

Dette blir desverre en knallhard kamp. Vi får et mål takket være en sinnsykt enkeltmanns-prestasjon av Boli !

Men ellers kommer Jensen te å bli en mare. Og det kommer til å hagle inn i boksen med innlegg og dødballer, og gutta bak kommer til å få kjørt seg som aldri før i årets sesong. 4-1.

Jep personlig tror på at RævBK undervurderer oss og det blir en jevn kamp (resultat messig). 2-1/1-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om vår nye mann er aktuell? Forventer ingenting i denne kampen, men overraskelser har skjedd før. 2011 da vi etter å ha tapt 7-0 hjemme mot LSK slo RBK 2-1 i Trondheim mål av Hammer og Ondo (?) - så ikke den komme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussa ekstra ekstra godt på glasskula denne gang, alt av fettmerker er gnukka bort.

 

Dette blir desverre en knallhard kamp. Vi får et mål takket være en sinnsykt enkeltmanns-prestasjon av Boli !

 

Men ellers kommer Jensen te å bli en mare. Og det kommer til å hagle inn i boksen med innlegg og dødballer, og gutta bak kommer til å få kjørt seg som aldri før i årets sesong. 4-1.

 

Jep personlig tror på at RævBK undervurderer oss og det blir en jevn kamp (resultat messig). 2-1/1-1.

 

Grei helgardering der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om vår nye mann er aktuell? Forventer ingenting i denne kampen, men overraskelser har skjedd før. 2011 da vi etter å ha tapt 7-0 hjemme mot LSK slo RBK 2-1 i Trondheim mål av Hammer og Ondo (?) - så ikke den komme.

Tror ikke han starter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Pussa ekstra ekstra godt på glasskula denne gang, alt av fettmerker er gnukka bort.

 

Dette blir desverre en knallhard kamp. Vi får et mål takket være en sinnsykt enkeltmanns-prestasjon av Boli !

 

Men ellers kommer Jensen te å bli en mare. Og det kommer til å hagle inn i boksen med innlegg og dødballer, og gutta bak kommer til å få kjørt seg som aldri før i årets sesong. 4-1.

 

Jep personlig tror på at RævBK undervurderer oss og det blir en jevn kamp (resultat messig). 2-1/1-1.

 

Grei helgardering der.

 

Alltid forskjell på hva kula sier og hva jeg håper Soretbil :)

Endret av dirtyharry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag håper jeg selvfølgelig på 3 poeng. Men uansett, idag håper jeg på en super opplevelse fra tribune! Seier, uavgjort tap med samme svin!!! Men tar vi poeng idag, fytttirakkeren så gøy! Satser på 0-1 til Stabæk!!! Come on a STB!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 Robert Marcus Sandberg

2 Ronald Jose Hernandez Pimentel

4 Vadim Demidov

18 Jeppe Arctander Moe

21 Daniel Fredrik Granli

8 John Hou Sæter

11 Moussa Jailani Njie

25 Hugo Vegard Vetlesen

42 Tobias Borchgrevink Børkeeiet

10 Bi Sylvestre Franck Fortune Boli

99 Ohikhuaeme Anthony Omoijuanfo


Benk:


30 Sayouba Mande

5 Steinar Ryen Strømnes

15 Morten Renå Olsen

16 Andreas Schjølberg Hanche-Olsen

20 Ola Brynhildsen

23 Emil Bohinen

77 Filip Valencic

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han trente i går. Han har jo ønsket seg hjem til danmark så jeg tipper han forsvinner i dette vinduet

 

Danskene har åpent vindu fram til 31. august, så da er han ikke nødt til å forsvinne i løpet av vårt overgangsvindu (som kun er åpent 3 dager til).

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er litt mer med på notene nå, men jeg sitter bare å venter på et perfekt innlegg fra siden som Söderlund umarkert header i kassa...

 

 

 

... og Hou Sæter er bedre enn fryktet i dag. Blåste en god overgang med en elendig pasning ut til Hernandez for 5 min siden, men har hatt flere positive involveringer etter det.

 

 

 

 

.... og MOUSSA, da, fy faen nå er Hedenstad svimmel!!!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: RBK- Stabæk
×
×
  • Opprett ny...