Gå til innhold

Turtråd: Aalesund - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Image may contain: 18 people, crowd and text

 

Det er nå det gjelder. Skal vi spille Eliteserie neste år må vi kjempe, både på tribunen og på banen. Vi reiser til Ålesund for den avgjørende kvalikkampen. Er du med hele veien?

Bussen går klokken 07:00 fra Bekkestua, og vi regner med å få tid til et lite pubbesøk før kampstart. Melder du deg på før onsdag kl. 18:00 får du turen til 350 kroner, etter det blir prisen 500. Meld deg på nå!

https://medlem.stabaek.no/bortetur

https://www.facebook.com/events/655221334872565

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden, mbh skrev:

Noen som tenker på å fly opp/ned søndag-mandag? Buss over fjellet er begrenset artig på denne tiden av året.

Hva med å arrangere tog til Bjorli/Åndalsnes og buss derfra? Om du ikke vil busse over fjellet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden, mbh skrev:

Noen som tenker på å fly opp/ned søndag-mandag? Buss over fjellet er begrenset artig på denne tiden av året.

 

Ja, vet om flere som skal overnatte til mandagen. Du blir ikke alene og feier Eliteserieplassen den søndag kvelden.

Selv tar jeg 11:40 opp søndag, og 07:00 hjem mandag.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden, sexxes skrev:

Over hvilket fjell?

Ber du om fjelltips? Dovre, Dombås, Bjorli. Det er mulig det er langt ned i fjellsiden - og at jeg kun er på vidda, men det er fjell nok for min smak ?

Endret av mbh
Jeg så nå at du kommenterte turen videre fra Åndalsnes. Solly!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


31 minutter siden, Slum skrev:

 

Ja, vet om flere som skal overnatte til mandagen. Du blir ikke alene og feier Eliteserieplassen den søndag kvelden.

Selv tar jeg 11:40 opp søndag, og 07:00 hjem mandag.

Ærlig talt, Slum! Hva er galt med 09:10 flyet hjem på mandag? Hvor har du tenkt å bo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden, mbh skrev:

Ber du om fjelltips? Dovre, Dombås, Bjorli. Det er mulig det er langt ned i fjellsiden - og at jeg kun er på vidda, men det er fjell nok for min smak ?

Jaja, vil nå si man mest kjører ned i en dal, og om du kjører opp på fjellet vil jeg anta at du er på vei mot Trondheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden, sexxes skrev:

Jaja, vil nå si man mest kjører ned i en dal, og om du kjører opp på fjellet vil jeg anta at du er på vei mot Trondheim.

Der ser du. Det er best å fly ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden, mbh skrev:

Ærlig talt, Slum! Hva er galt med 09:10 flyet hjem på mandag? Hvor har du tenkt å bo?

Enig, angrer på 07:00-flyet allerede.

Vi avventer hotellbestilling til vi vet hvor mange vi blir. Ikke bestemt hotell ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden, RedWhiteandBlaa skrev:

Om det mot formodning skulle bli to busser, kunne man da kjørt noe av det samme opplegget som på Skien-turen, der man har én rolig buss og én partybuss? Er nok en del som er keene på å sove på hjemreisen.

Det kan vi vel si at det rimelig sikkert ikke blir. Men det er mange som tar bussen opp, og flyet hjem mandag morgen. Så det blir nok mulig å sove på bussen likevel (etter at man har feiret eliteserieplassen ferdig!).

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 timer siden, mbh skrev:

Ber du om fjelltips? Dovre, Dombås, Bjorli. Det er mulig det er langt ned i fjellsiden - og at jeg kun er på vidda, men det er fjell nok for min smak ?

 

11 timer siden, sexxes skrev:

Jaja, vil nå si man mest kjører ned i en dal, og om du kjører opp på fjellet vil jeg anta at du er på vei mot Trondheim.

Snesikkert og glatte veier ofte ned fra Bjorli, så om en ikke liker slikt var det bare ett forslag!

Men veien er uansett blitt veldig bra hele veien!

Siden jeg har bodd en stund i Ålesund nå, så er det blitt noen bilturer den strekningen på vei hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 29.11.2018 den 23.20, Slum skrev:

Enig, angrer på 07:00-flyet allerede.

Vi avventer hotellbestilling til vi vet hvor mange vi blir. Ikke bestemt hotell ennå.

Noe nytt vedrørende hotell?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Aalesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...