Gå til innhold

Positivitet


odd
 Del

Anbefalte innlegg


2 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Flott med positivitet! Men å si at vi hadde helt sikkert vunnet om vi fikk 1-1 er jo, ja, vet ikke helt hva jeg skal kalle det engang. Herlig med Kay da, liker virkelig utviklingen hans om dagen

Helt enig. Stussa litt over den jeg også. Det målet hadde utvilsomt satt sitt preg på kampen, men det blir nesten litt for dumt å påstå at seieren hadde vært i boks når vi så går hen og taper 4-0...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det målet kunne hatt mye å si. Mål styrer kamper. Men vi har hatt marginene med oss tidligere i år - nå ser vi hvordan det går når fru Fortuna snur seg den andre veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


28 minutter siden skrev geirti:

Det målet kunne hatt mye å si.

Utvilsomt, men det betyr ikke at seieren hadde vært sikret. Kanskje det hadde vippet vår vei, kanskje det hadde gått akkurat slik det uansett gikk, kanskje det hadde endt i ett 1-1 resultat, det svaret får vi dessverre aldri vite. Men nok en gang, ISJ skal ha for en positiv input, det trengs sårt nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev enda en jævla islending:

Hanche, Rogne, Hedenstad, Meling, Hernández. Alanzinho, Granli, Hauger, Lumanza, Issah, Askildsen, Thorsby,  Børkeeiet, Dio, Asante. Boli, El Ghanassi...

Vi har jo inntatt Europa! Vi hadde bare ikke råd til å reise ut med hele gjengen samtidig.

 

 

Apropos Yassine El Ghanassy, noen som vet hvorfor han har vært klubbløs i ett år nå (fra 20.okt 2019)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 minutter siden skrev guttensindet:

Apropos Yassine El Ghanassy, noen som vet hvorfor han har vært klubbløs i ett år nå (fra 20.okt 2019)

https://www.budstikka.no/sport/mistet-faren-og-la-fotballen-vekk-na-vil-hazard-kompisen-el-ghanassy-forsoke-seg-i-stabaek-igjen/568918!/

Han og Nantes ble enige om å terminere kontrakten da. Så mistet han faren sin og tok en pause for å ta vare på moren. Hva som har skjedd etter at han trente med oss har jeg lite info om...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har nettopp signert årets talent fra 3.Div ifjor, 19 år gammel som kan bekle både høyreback og stopper, posisjoner vi absolutt trengte forsterkninger til! I tillegg ser vi også ut til å signere en midstopper i prime alder med lederegenskaper, med mye rutine fra Nederlands gjeveste liga. Det er grunn til å smile litt å!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev BlaaSpanjol:

Vi har nettopp signert årets talent fra 3.Div ifjor, 19 år gammel som kan bekle både høyreback og stopper, posisjoner vi absolutt trengte forsterkninger til! I tillegg ser vi også ut til å signere en midstopper i prime alder med lederegenskaper, med mye rutine fra Nederlands gjeveste liga. Det er grunn til å smile litt å!

Ja, Bjarmann får da til noe! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om ikke annet, så er det stor underholdning å lese på forumet idag. Voldsomt med følelser involvert! Skulle nesten tro at enkelte har et skikkelig man-crush for Hugo, noe jeg selv ikke har. Han er synd å miste. Men det er i min pregmatiske verden helt forståelig! Herlig at det koker her!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi får inn noe bredde i forsvar, og det har vi jo fått, er det faktisk ikke nødvendig å krisemaksimere. På sentral midt har vi gode alternativer i Emil (med visse forbehold), Kay, Sammy, Lumanza og Kassi. Grunnivået vårt er såppass solid at vi kommer til å ta flere poeng de siste matchene. Selv om bunnivået (Sarp) grenser til horribelt.

Dette ordner seg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev bluemaster:

Om ikke annet, så er det stor underholdning å lese på forumet idag. Voldsomt med følelser involvert! Skulle nesten tro at enkelte har et skikkelig man-crush for Hugo, noe jeg selv ikke har. Han er synd å miste. Men det er i min pregmatiske verden helt forståelig! Herlig at det koker her!!

Det er vel summen av alt som har skjedd de siste dagene som gjør at det koker over

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Høstsesong vs vårsesong samme motstander; hvordan gjør vi det?

Vårsesong mot Rbk, Fkh, Odd, Start, S08, Aafk og Brann (4 hjemme og 3 borte):  

7 1-3-3    5-11   6p

Høstsesong mot samme lag, naturlig nok 3 hjemme og 4 borte:

7 3-2-2     11-10   11p

Vi scorer mer enn dobbelt så mange i høst og slipper inn ett mindre. Alle seirene i høst har kommet hjemme, vunnet 3 av 3 hjemme etter at det snudde.

47 poeng-fart i høst, farten var 26p i vårsesong mot samme lag. 

Har vi rett og slett blitt et godt gammeldags høst-lag under JJ 2.0? I fjor tok vi 15 poeng i vårsesongen og 25 om høsten. I år tok vi 18 i første halvdel......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Positivitet
×
×
  • Opprett ny...