Gå til innhold

Mjøndalen - Stabæk turtråd


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


1 time siden skrev fyR:

Hva er grunnen til at bussen går så tidlig?

For å slippe å ha med de som skal på damenes kamp. Evt. er det forbehold om rushtrafikk, motorstopp, at sjåføren må fylle drivstoff mm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev fyR:

Hva er grunnen til at bussen går så tidlig?

Er det så tidlig da? :) Bruker ca 45-50 minutter med personbil til Isachsen stadion, litt tregere går det med buss så er det i tillegg alltid en eller to som er litt forsinket. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev sexxes:

For å slippe å ha med de som skal på damenes kamp.

Skal man vente på at kvinnenes kamp er ferdig må avreise være tidligst kl. 17. Kjøretid til Mjøndalen er 45 min. Så skal man komme seg inn på stadion. Dvs at med presis avreise og ingen forsinkelser vil man være på plass rundt 17:55. Jeg ville hvertfall ikke tatt sjansen på en buss som gjør at man mest sannsynlig ikke rekker kampstart.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Ace:

Kjøretid til Mjøndalen er 45 min.

Underforstått: når man reiser med buss. Med bil har jeg selv akkurat klart damekamp klokka 15 på Nadderud og herrekamp i Sandefjord klokka 18 uten å kjøre som en gal, men det handler om bil kontra buss. Med bil kan man løpe ut stadionportene og starte bilen 1-2 minutt etter. Med buss klarer du ikke samme øvelse på et kvarter engang. Mange folk, og alltid noen som somler. Sånn er det bare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev geirti:

Underforstått: når man reiser med buss.

Ja, med bil går det noe fortere og da kan man rekke begge deler. I dette tilfellet er det bedre for alle at de som skal på kvinnekampen bruker privatbiler til Mjøndalen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


55/55 på buss 1...

Skal vi fylle en til eller ?

Ny buss er booket, men den har mindre plasser enn første buss så meld dere på før det blir for sent, vi har ikke mulighet til og bestille flere busser grunnet russetid og mangel på sjåfører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt info fra SK i Mjøndærn(direkte oversatt på det lokale språket)

Velkommen til Mjøndalen og Consto Arena lørdag 4.mai.

 

Stadion er for tiden under ombygging, og vil totalt sett ha en begrenset kapasitet. Dette er ikke noe som vil berøre dere 

 

Hvis dere ønsker litt mat og godt drikke før kamp kan jeg anbefale «Olsen på Hjørnet». 

Dette er en koselig pizza- og pianobar, som ligger i Stasjonsgata 2. God plass til og stoppe med buss, hvis det er behov for det. 

Tog- og busstasjonen ligger også rett ved siden av.   

 

Legger ved vei- og parkeringsbeskrivelse.

 

Det er ca 5 minutter å gå fra tog- og busstasjonen til stadion.  

 

Bortetribune:

Bortetribunen har en kapasitet på ca 650 personer, og har egen kiosk og egne toaletter.

Link til kjøp av billetter ettersendes så fort jeg får det fra MIF.

Kjøp av billetter kan selvsagt også gjøres ved inngangen.

La med en PDF fil

 

VelkommenConstoArena-Mjøndalen.pdf

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 30.4.2019 den 16.46 skrev Ancvik:

Noen som vet om Blaa åpner tidligere enn vanlig på lørdag? Ser de vanligvis åpner 1500, men hadde håpet å kunne møte opp litt før det.

Fikk svar av dem nå og de åpner 13:00. Skulle legge ut info på Facebook-sidene sine. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev Daigo nr 10:

Ca 15 ledige plasser igjen nå, få det på folkens!

 

Her ligger også billett informasjon for de som ønsker og kjøpe på forhånd. https://buyticket.no/mjondalen/nb-NO/events/mjøndalen - stabæk/2019-5-4_18.00/consto arena?area=ef2c8684-ea67-40ce-9ec8-e2de4f5debb3&type=ga

15 igjen bare? Hvor mange er det plass til på bortefeltet a?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mjøndalen - Stabæk turtråd
×
×
  • Opprett ny...