Jump to content

Peder Vogt

frilin
 Share

Recommended Posts

Kult at når Berg skal bytte ut to unggutter som har løpt seg ferdig mot slutten, så er det to nye unggutter som får tillit. 

Jeg kan skjønne hvorfor også da, både Vogt og Aga gjorde en god jobb med akkurat det Berg trengte - å holdt trykket oppe på Glimt og vinne ball. Spesielt Aga hadde noen flotte gjenvinninger i sitt innhopp.

10 minutter siden skrev GeirSJ:

Kult at når Berg skal bytte ut to unggutter som har løpt seg ferdig mot slutten, så er det to nye unggutter som får tillit. 

Jeg kan skjønne hvorfor også da, både Vogt og Aga gjorde en god jobb med akkurat det Berg trengte - å holdt trykket oppe på Glimt og vinne ball. Spesielt Aga hadde noen flotte gjenvinninger i sitt innhopp.

Ja, som jeg hørte Berg si på radioen i morges, og som underbygger innlegget ditt; hvis vi måtte jage mål så kunne han satt inn Daniel eller Mokhtar, men slik kampen utviklet seg ønsket han heller stor løpskraft. 

57 minutter siden skrev Mr. Diamond:

Ja, som jeg hørte Berg si på radioen i morges, og som underbygger innlegget ditt; hvis vi måtte jage mål så kunne han satt inn Daniel eller Mokhtar, men slik kampen utviklet seg ønsket han heller stor løpskraft. 

Hvilken kanal/program var han på?

• 6 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Trodde han ville være en naturlig erstatter for Hernandez, men så har det kommet mange nye backer inn døra, og synes egentlig at samtlige av dem har gjort det bedre enn han. Satser på at han får et gjennombrudd i løpet av sesongen eller neste sesong da, han har jo utvilsomt gode kvaliteter i seg, spesielt i angrep og virker bedre samspilt enn de andre fremover i banen.

11 minutter siden skrev Hushovd:

Både Jeppe Moe og Peder Vogt har kontrakter som går ut ved årsslutt. Tillegg til dette har Jonassen kontrakt som går ut 31.12.21. Beholde alle tre? 
Håper vi hvertfall forlenger med Vogt.  

Jeppe hadde mye bra pågang ifor, synd med skaden men håper for all del vi forlenger med han. Jeppe kommer til bli en av kontinuitetsbærerne våre. Vogt skal signeres for så selges for mange millioner til Europa. Jonassen trenger vi ikke å forlenge med.. 

21 minutter siden skrev nichb:

Jeppe hadde mye bra pågang ifor, synd med skaden men håper for all del vi forlenger med han. Jeppe kommer til bli en av kontinuitetsbærerne våre. Vogt skal signeres for så selges for mange millioner til Europa. Jonassen trenger vi ikke å forlenge med.. 

Enig her, håper absolutt Jeppe signerer ny kontrakt!

Jonassen kan gjerne forsvinne så fort Jeppe er spilleklar. Han har ikke imponert verken offensivt eller defensivt. 

Vogt kan vel fungere i flere posisjoner, men virker som en bra type. Men kanskje mer som en lokal kontinuitetsbærer enn en som kommer til å bli solgt for mange millioner tipper jeg. Men tiden vil vise ?

8 minutter siden skrev M-A-N:

Men kanskje mer som en lokal kontinuitetsbærer enn en som kommer til å bli solgt for mange millioner tipper jeg.

Enig. Ser for meg at Vogt er en av de få som er igjen av dagens tropp når vi skal spille første kamp på nye Nadderud. 

Tror ikke vi vil ha tre venstrebacker i stallen neste år iallefall og Jonassen har jo kontrakt ut 2021. Med tre stk som per nå ikke er veldig atraktive for andre klubber så kan vi faktisk tillate oss å ha litt is i magen med Jeppe og Vogt

1 time siden skrev Hushovd:

Både Jeppe Moe og Peder Vogt har kontrakter som går ut ved årsslutt. Tillegg til dette har Jonassen kontrakt som går ut 31.12.21. Beholde alle tre? 
Håper vi hvertfall forlenger med Vogt.  

Riktig at Vogt har kontrakt som går ut ved årsslutt, men ikke før årsslutt i 2022. 

7 minutter siden skrev Haze:

Riktig at Vogt har kontrakt som går ut ved årsslutt, men ikke før årsslutt i 2022. 

Stolte blindt på Transfermarkt, men ser nå på videoen på hjemmesiden at det var for 3 år.  Så bra!
Angående posisjon så spilte han litt på sentral midtbane i pre season. Han er derfor en ganske anvendelig spiller som kan spille på begge backene og sentral midtbane. Mener han spilte på høyre ving de siste minuttene nå mot Aalesund. Er litt det samme som Cheng. Han spilte vel utelukkende som midtbanespiller for Stabæk 2 i fjor, mens på treningene i år er han nesten utelukkende back. 

1 time siden skrev M-A-N:

Vogt kan vel fungere i flere posisjoner, men virker som en bra type. Men kanskje mer som en lokal kontinuitetsbærer enn en som kommer til å bli solgt for mange millioner tipper jeg. Men tiden vil vise 

Skrev mange millioner egentlig litt tullete for det er jo hva alle våre spillere fra akademiet skal hehe

Jeg større tro på at Jeppe blir lengre i klubben enn Vogt (kanskje karrieren ut?) men man kan aldri være sikker. Jeg trodde også Granli vil bli en kontinuitetsbærer og plutselig spiller han fast for AIK. 

Akademiet vårt imponerer voldsomt. Leverer hver eneste gang vi har behov for nye spillere. Bare i år har Lundal og Vogt fått prøve seg og levert varene på øverste nivå. I tillegg til at Hanche, Vetlesen og Bohinen er tre av våre viktigste spillere. Utrolig god jobb som gjøres i klubben og som alle andre lag i ligaen må være ekstremt misunnelige på.