boie 1,479 Share Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Enig, vårt akademi er utrolig produktivt, og jeg kan ikke forstå hvordan VIF og Viking kan bli rangert høyere, og Odd like høyt. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 14,411 Share Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Sånn ja! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 8,583 Popular Post Share Posted June 17, 2021 Popular Post Share Posted June 17, 2021 Lånes ut til Asker Avtale til 30. august, kan hentes tilbake på én dags varsel fra 30. juni. Tror dette er bra for alle parter. 14 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pogdkeslg 260 Share Posted January 18 Share Posted January 18 Vogt i Asker? han trente med dem i dag (instagram) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gladlaksen 550 Share Posted February 26 Share Posted February 26 Sikkert bare jeg jeg ikke er oppdatert, men hva er status på Vogt? Husker han ble lånt ut til Asker, men trodde han var tilbake. Sjekket troppen og fant han ikke der i dag. Garantert noen som kan svare på det. Syns han virket spennende, sist han spilte i den blaa drakten. Etter hva jeg kan erindre, kunne han bekle beck, ving og sentral midtbane. Fint med en slik potet med tanke på skader etc. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pogdkeslg 260 Share Posted February 26 Share Posted February 26 6 minutter siden skrev Gladlaksen: Sikkert bare jeg jeg ikke er oppdatert, men hva er status på Vogt? Husker han ble lånt ut til Asker, men trodde han var tilbake. Sjekket troppen og fant han ikke der i dag. Garantert noen som kan svare på det. Syns han virket spennende, sist han spilte i den blaa drakten. Etter hva jeg kan erindre, kunne han bekle beck, ving og sentral midtbane. Fint med en slik potet med tanke på skader etc. Vogt i Asker trente og spilte vennskapskamper i vinter 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gladlaksen 550 Share Posted February 26 Share Posted February 26 2 minutter siden skrev pogdkeslg: Vogt i Asker trente og spilte vennskapskamper i vinter Okey. Vet du hvor lenge han er lånt ut? Ps: takk for svar! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pogdkeslg 260 Share Posted March 5 Share Posted March 5 https://askerfotball.no/nyheter/vi-er-en-sulten-gjeng oficial 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,267 Share Posted March 5 Share Posted March 5 2 minutter siden skrev pogdkeslg: https://askerfotball.no/nyheter/vi-er-en-sulten-gjeng oficial Nytt lån, ut 2022. Greit dette 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pogdkeslg 260 Share Posted March 5 Share Posted March 5 Philip Conradi Schie debuterer og scorer for Asker (leie?) https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=3553086 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pogdkeslg 260 Share Posted March 5 Share Posted March 5 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
archstanton 328 Share Posted May 18 Share Posted May 18 Tilbake fra utlån og klar til kamp i morgen. 6 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts