Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Brann


kkh94
 Del

Stabæks beste  

106 stemmer

  1. 1. Hvem var Stabæks beste spiller?

    • Sandberg
    • Hanche
    • Strømnes
      0
    • Vihmann
      0
    • Hernandez
    • Askildsen
      0
    • Børkeeiet
      0
    • Vetlesen
    • Brynhildsen
    • Mohktar
    • Boli
      0
    • Bohinen
    • Kassi
    • Braaten
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg


1 time siden skrev FranckTheBank:

Man klagde på Berg når Mokhtar ikke startet, og nå når han starter er det gærent og. Ikke lett å være Berg. 

Æsj. Jeg klarer ikke å la være å fore trollet. Men nei.. Det var vel stort sett du som maste på at Mokhtar skulle starte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Nr14:

Jeg tror Henning har vært klar over hans nivå ganske lenge men måtte pleide IAO tilslutt. Nå har IAO med selvsyn sett kvaliteten på hva han har gravd frem og da får HB arbeidsro på den kanten. Da gjenstår bare kineseren men her må da virkelig IAO ha fått med seg kvaliteten så da bør også den være kvittert ut.

Jepp. Er nok IAO som har pushet på. Virket rett og slett som Berg var litt glad for at han fikk rett og  tok han ut nærmest litt på trass i pausen, og sa rett ut på intervjuet i pausen at vi trenger noe bedre i hans posisjon , derfor kommer Bohinen inn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev Nr14:

Jeg tror Henning har vært klar over hans nivå ganske lenge men måtte pleide IAO tilslutt. Nå har IAO med selvsyn sett kvaliteten på hva han har gravd frem og da får HB arbeidsro på den kanten. Da gjenstår bare kineseren men her må da virkelig IAO ha fått med seg kvaliteten så da bør også den være kvittert ut.

Dette vet du eller... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev greatone:

Dette vet du eller... 

IAO er ikke så tjukk i huet at han blander seg inn i hvem HB tar ut eller ikke... Det finnes ikke tvil om at Mokthar er en god fotballsparker, men han virker helt ute av form fysisk og ikke minst mentalt... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev blaa_speider:

IAO er ikke så tjukk i huet at han blander seg inn i hvem HB tar ut eller ikke... Det finnes ikke tvil om at Mokthar er en god fotballsparker, men han virker helt ute av form fysisk og ikke minst mentalt... 

Så han kineseren som var her i fjor, fikk ikke han et innhopp eller husker jeg feil. Tror vel ikke den var basert på kineserens fotballkvalifikasjoner. Hadde ikke vi en spiller på lån fra Molde i sin tid. Det var vel mange som lurte på hva som lå bak at han spilte kamp etter kamp. Vi kan sikkert finne flere der selve vurderingen sikkert ikke bare er treneren sin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stussa over hvorfor Hou Sæter fikk så mye spilletid, selv når ikke var det beste alternativet..det var jo for å få flest A kamper før skulle selges. Tror ikke det var HB sitt valg... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis ikke HB har baller nok til å sette ned foten hvis noen prøver å legge føringer på laguttak etc så bir jeg overrasket.  Om det er tilfellet er det i alle fall bare å takke for seg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


36 minutter siden skrev Latmann:

Hvis ikke HB har baller nok til å sette ned foten hvis noen prøver å legge føringer på laguttak etc så bir jeg overrasket.  Om det er tilfellet er det i alle fall bare å takke for seg. 

Handler jo om økonomi... Vi skal gi flest mulige unge erfaring og A lags kamper for da får høyere verdi... Det er modellen vår det. Uten a kamper hadde vi ikke fått den summen for Sæter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev JeanClaude:

Tror vi kanskje ikke spiller en type fotball, som passer Younes ferdigheter.  

 

Dette gjelder vel ikke bare ham?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev JeanClaude:

Har nå sett og analysert på nytt. Brann er et sterkt lag og hadde kampen i sin hule hånd i første omgang. Det oser styrke av laget og jeg tror de kommer høyt opp på tabellen i år. Svakheten er på topp hvor de mangler litt fantasi og gjennombruddskraft. Hadde de hatt det eller greier de å få det,  er de sikret medalje. De lille som skjedde offensivt for oss gikk for seg mest på vår venstreside. Jeg var som en hund etter å se lovende bevegelser fra Younes, men fant lite dessverre. I all rettferdighet skal presiseres at han fikk veldig lite å jobbe med.  Det virket litt om om han led under at resten av laget var samspilte og at han ikke var inkludert i gjengen. Mot Heming synes jeg Younes virket lovende med en god innleggsfot, bra cornere og ett flott frispark.  Da fikk han mer plass - noe han ikke fikk mot Brann.  Tror vi kanskje ikke spiller en type fotball, som passer Younes ferdigheter.  Branns løpsstyrke var imponerende i første omgang. Her var Brann sterkere enn det jeg har sett av dem tidligere i år. Midtbanedominansen var betydelig. I annen omgang fikk vi opp de samtidige bevegelsene og Brann var mer slitne. Jeg ble fristet til å se mye på Kassi. Kjørte flere bevegelser fram og tilbake.  Flere ganger var han nærmest omringet av Brann-spillere og jeg tenkte:  Hva pokker finner han på nå - så kom det ei finte og et rykk og så var løpsballen på vei framover.  Tror Kassi i form og uten skader kan redde oss i år.  Ellers synes jeg kampen var litt sånn flinke dyktige gutter mot voksne menn...  

Tror Sandberg redder oss også. Mener han er ES beste keeper så langt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev Bolivar:

Tror Sandberg redder oss også. Mener han er ES beste keeper så langt

Tror Boli kan være med å bidra og redde oss også ... tenker igrunnen med gru på om han skulle bli skada

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev @ringo:

Eller solgt...

Shit ... Pommes Frites ... det kan han naturligvis bli ... men det gjør jo ikke noe ... for da er Aga noen måneder eldre, SMH er tilbake i trening, også har vi jo alltids Kassi i bakhånd

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Offside:

Shit ... Pommes Frites ... det kan han naturligvis bli ... men det gjør jo ikke noe ... for da er Aga noen måneder eldre, SMH er tilbake i trening, også har vi jo alltids Kassi i bakhånd

Ikke glem Rusike. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev FranckTheBank:

Ikke glem Rusike. 

Selvfølgelig ... hvordan kunne jeg glemme ... og itillegg må vi ikke glemme GGene Geelmuyden og Gyasi ... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Brann
×
×
  • Opprett ny...