Jump to content

Yaw Amankwah

kkh94
 Share

Recommended Posts

11 minutter siden skrev Mikkel:

Herlig brev. Kanskje hans tur til å ta med Pål tilbake andre veien ? 

Den er jeg veldig positiv til !

Eller Julian Kristoffersen, han er også en norsk spennende spisstype, på 1,95 som rykker ned med Hobro...

Dobbelside i Stikka papirutgave i dag om Yaw og om mental trening som han har benyttet mye og som han mener er undervurdert. Jmf B/G-artikkelen i "Nye spillere". Spennende om han kan hjelpe unggutter til å få rett fokus/tenningsnivå

• 1 month later...

Han tok seg til låret og gjorde bytte tegn retning benken flere ganger før han faktisk ble byttet ut. Tydelig en kjenning på baksiden av låret. Håper det ikke er for alvorlig og at han er klar til kampen mot VIF. En klar forsterkning i den bakre rekka.

3 timer siden skrev Torres:

Klar til engamatchen

Herlig! Han var veldig god mot Haugesund, og jeg regner med det blir bedre for hver kamp. Med han, Demidov og Sandberg bak føler jeg meg ganske trygg på at vi kommer til å slippe inn lite mål på høsten. Få sving på det offensive nå så er vi der! 

Synes han er generelt trygg, men det er en del ting han må luke bort.

Den taklingen han gjør er for meg minimum oransje. I tillegg er frisparket i en farlig posisjon.

Med for mange slike blir vi straffet etterhvert.

Taklingen er ikke pen, men han må gå inn i den duellen. Er ikke helt sikker på at Demidov klarer å plukke han opp hvis Amakwah slipper han forbi.

Men han skaper situasjonen selv med en dårlig klarering, og er deretter ørlitegrann for treig til å støte ut på spilleren. Hadde han vært litt kjappere hadde han sannsyligvis avverget situasjonen heller enn å lage frispark. Så det er mye han gjør feil akkurat der, men han er nødt til å fullføre taklingen når han først har gjort de første feilene sine...