frilin 2,338 Share Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 12 timer siden skrev superblaa: Forsvaret vårt er mye tryggere enn på lenge, takket være Yaw, en AHO på sitt beste, og helt sikkert JJ. Han børstet jo også støv av Vadim. Småplukk er ikke noe å bry seg om i den sammenhengen, særlig ikke når en sammenlikner med situasjonen for et par måneder siden. Jeg er helt enig at vi defensivt er mye bedre om dagen, men det er ingen grunn til å gi bort 2 x frispark på 25 meter og inn samt risikere å få rødt. Yaw må ikke gå inn på den måten han gjør, verken i sit 1 eller sit 2. I sit 2 pådrar han seg et gult som gjør at han må spille mer forsiktig i 60 min +, og han gir motstander en mulighet for mål. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M-A-N 3,798 Share Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 3 timer siden skrev frilin: Jeg er helt enig at vi defensivt er mye bedre om dagen, men det er ingen grunn til å gi bort 2 x frispark på 25 meter og inn samt risikere å få rødt. Yaw må ikke gå inn på den måten han gjør, verken i sit 1 eller sit 2. I sit 2 pådrar han seg et gult som gjør at han må spille mer forsiktig i 60 min +, og han gir motstander en mulighet for mål. Enig, Yaw viste litt svakheter i går med et par glipper og hasardiøse inngripener. Hadde også en sit tidligere hvor han feilberegnet totalt da han gikk fram får å støte og etterlot seg et kjemperom bak seg som ble utnyttet. Uansett, han har hatt en god start for oss og jeg er veldig fornøyd med at vi har fått inn Yaw! Fantastisk duellspiller, gjennomproff type og en bedre ball- og pasningsspiller enn Madis. En kjempeoppgradering fra Madis totalt sett og en viktig ledertype de neste årene! 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 3,455 Share Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Anbefaler siste podkast med Fotballklubben der Yaw er gjest. Dæven for en bra type. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,958 Share Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 42 minutter siden skrev kuk: Anbefaler siste podkast med Fotballklubben der Yaw er gjest. Dæven for en bra type. http://fotballklubben.no/ Bla litt lenger ned for å høre vår nye stopperkjempe 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Path 315 Share Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 3 timer siden skrev Peter: http://fotballklubben.no/ Bla litt lenger ned for å høre vår nye stopperkjempe Jøss, må virkelig si jeg er imponert! For en utrolig reflektert type, skikkelig artig å høre på. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 13,517 Share Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 For en Mann 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
testapen 1,384 Share Posted August 25, 2019 Share Posted August 25, 2019 Gjør en veldig god figur på fotballextra nå. Digg å høre at han er veldig optimistisk med tanke på høsten. ? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,534 Share Posted September 13, 2019 Share Posted September 13, 2019 Fin fyr! https://www.budstikka.no/podkast/yaw-amankwah-om-livet-som-jan-aukland-manglende-stemmerett-og-hvorfor-stabaek-ma-ansette-mental-trener/499941!/ 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dagger 35 Popular Post Share Posted October 19, 2019 Popular Post Share Posted October 19, 2019 Hva gjør denne mannen nederst på side 2? Syns han får altfor lite cred. Pottetette bakover etter at han kom! ?? 34 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
testapen 1,384 Share Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Word. Gjør ingenting spektakulært, men det aller meste er bunnsolid! En solid tilvekst og akkurat hva vi trengte. ? Edit: vi ble til voøi.. 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,369 Share Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Tre clean sheet på rad nå. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 2,985 Popular Post Share Posted October 19, 2019 Popular Post Share Posted October 19, 2019 Blandt de tryggeste stopperene vi har hatt på mange år! 15 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,925 Popular Post Share Posted October 19, 2019 Popular Post Share Posted October 19, 2019 Både bunnsolid og en jævla fin fyr. Hva mer kan man be om? 28 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,958 Share Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 Årets spiller hvis man ikke regner med vår sinnsykt gode keeper. Yaw for en spiller! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
asmats 370 Share Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 32 minutter siden skrev Peter: Årets spiller hvis man ikke regner med vår sinnsykt gode keeper. Yaw for en spiller! Ikke minst en fantastisk personlighet 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 1,958 Popular Post Share Posted October 27, 2019 Popular Post Share Posted October 27, 2019 Hvorfor i alle dager er Hovland og Nortveit i landslagstroppen når vi har Yaw? Sammen med Ajer er jo midtstopper krisen løst. 19 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
s-simen 1,623 Share Posted October 28, 2019 Share Posted October 28, 2019 Det gir jo selvfølgelig mye mer mening å hente inn Jakob Glesnes fra laget som ligger 3. nederst og som har sluppet inn nest flest mål. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 6,583 Share Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 For en mann! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Drosselmeyer 2,311 Share Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 BB i dag! 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Flexi Knut 2,366 Share Posted November 4, 2019 Share Posted November 4, 2019 Herlig match, og moro å se at han tar litt initiativer fremover også. Akkurat nå føles det som vi spiller med to kapteiner bak der. Sier fornuftige ting i matchintervjuene også. 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,925 Share Posted November 4, 2019 Share Posted November 4, 2019 Jeg var helt sikker på at jeg var for gammel til å ha navn på ryggen når jeg ordner meg ny drakt (bortsett fra hvis barna mine skulle aksle verdens peneste blaafarge), men Yaw er i ferd med å få meg til å endre mening. Den var jeg aldri i nærheten av å se komme. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 6,583 Share Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 Bra intervju på TV2 sporten, klok 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,457 Share Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 24 minutter siden skrev arni: Bra intervju på TV2 sporten, klok Link: https://www.tv2.no/sport/10969187/ 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 6,662 Share Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 Håper vi beholder han lenge etter endt karriere som spiller! Både rundt akademiet og inn mot seniorlaget. Skriv en pre kontrakt for dette alt nå! 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ETN 2,148 Popular Post Share Posted November 24, 2019 Popular Post Share Posted November 24, 2019 Syntes denne karen får altfor lite skryt. Han har spilt 14 Eliteseriekamper for Stabæk med følgende fasit, 6 seire, 6 uavgjort og 2 tap. Han er en kriger som har roen og leser spillet veldig bra. Jeg har vel vært innom rundt treninger 70 denne sesongen , og så med engang at dette var en spiller som ville tilføre oss noe vi trengte. Praten var i gang på første trening. Gjør man noe bra på treningsfeltet, så kommer han alltid med en positiv kommentar. Herlig kar og neste år har vi han hele sesongen. 64 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
joffen 459 Popular Post Share Posted November 25, 2019 Popular Post Share Posted November 25, 2019 Og sørger for at han blir i klubben også etter karrieren. Han vil uten tvil kunne styrke akademiet og klubben generelt. 16 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frfotballben 46 Popular Post Share Posted November 26, 2019 Popular Post Share Posted November 26, 2019 Hi all, Apologies for the self promo here, but we did an interview with Yaw for our new 'Reverse Nisselue' podcast & wanted to share it with Stabæk fans in particular as he speaks very highly of the club and the young players there also! The interview starts at around 47 minutes if you wanted to skip the first half & get straight to the interview. Always appreciate any feedback/thoughts! 35 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 4,055 Popular Post Share Posted February 27, 2020 Popular Post Share Posted February 27, 2020 Forlenger med Stabæk til sommeren 2022. Stabak.no 62 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
joogs 1,413 Share Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Et halvår ekstra? Litt merkelig med juli-kontrakt på Yaw? Er vel kanskje bare en lønnsøkning for å gjenspeile statusen hans i troppen, eller? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 4,055 Share Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Sportssjefen kan også fortelle at midtstopper Yaw Amankwah (31) forlenger – like lenge som Bohinen, altså til sommeren 2022. – Yaw ville ha en like lang kontrakt som Emil. Og det fikk han, smiler Inge André Olsen - om midtstopperen som var så viktig for Stabæk i 2019. 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts