Gå til innhold

Kamptråd : Godset - Stabæk, 5/7 kl. 19:00


nichb
 Del

Stabæks beste  

162 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


4 timer siden skrev geirti:

Stengel gjør seg vel også skyldig i akkurat det?

Sannheten er vel at dommeren ikke har oversikt - noe som selvfølgelig er vanskelig med så mange spillere involvert - og kanskje følger instinktet på hvem som var verst. det gikk jo sånn passe.

Uansett hadde det ikke hjulpet oss stort om et par av Godset-spillerne hadde fått gult også. Det er vel egentlig unødvendig av Hanche, er det ikke det?

Synes egentlig det er greit at Hanche står opp for keeper.  Noe kødder man ikke med, og keeper er hellig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Latmann:

Synes egentlig det er greit at Hanche står opp for keeper.  Noe kødder man ikke med, og keeper er hellig.

Det skal selvfølgelig en kaptein gjøre - men her er det altså ikke det han gjør. Sandberg er i en helt fair duell mellom to Godsetspillere, og faller oppå den ene. Så flyr Hanche etter han som ikke falt, som rolig er på vei bort fra situasjonen. Det er ikke å backe keeper, det er å be om gult kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev Anders C:

Jeg stod rett bak situasjonen, og det er ingen tvil om at Sætra sleper beinet med vilje og sånn sett feier beinet under Sandberg. 

 

OK, det fikk jeg beinet fikk jeg ikke med meg. I så fall er det som sagt helt riktig å vise fram brystkassa.

Hadde jeg bare hatt VAR ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den situasjonen der viser hvem som er sjefen. Demidov bare sender Hanche bort som en skolegutt. Altså sin egen kaptein. Demidov er kapteinen i praksis, mens Hanche bare på papiret. 

En situasjon som forresten viser hvor elendig dommeren var. Veldig sjelden man ser at en dommer ikke en gang later som han er nøytral. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


55 minutter siden skrev FranckTheBank:

Den situasjonen der viser hvem som er sjefen. Demidov bare sender Hanche bort som en skolegutt. Altså sin egen kaptein. Demidov er kapteinen i praksis, mens Hanche bare på papiret.

 

Hei Franck.

Du fremstår ikke helt som du noen gang har vært noen lagspiller med dette. Tror du virkelig det er slik forholdet mellom Hanche og Demidov er? Det er om å gjøre å vise hvem som har størst kølle? Eller kanskje det handler om at det er flere spillere som kan ta ansvar for de andre i enkeltsituasjoner?

 

Vi heier på samme laget og ble vel omtrent like imponert av dommeren, men det er fascinerende for forskjellig vi kan lese en såpass enkel situasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev blaasoldat:

Leste det, men skjønner fortsatt ikke hvor det ligger, snakker vi mediabank . Com?

Mediabank.me ja, supportere som vil klippe stemningsvideoer får tilgang til å laste ned all produsert fotball. Litt unntaksvis at vi legger ut plusspakken som helhet, men folk ville se garderoben og jeg er på nettbrett i Portugal :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd : Godset - Stabæk, 5/7 kl. 19:00
×
×
  • Opprett ny...