Jump to content

Sammy Skytte

Ace
 Share

Recommended Posts

At styret også har ønsket at Skytte spiller,  er vel ingen overraskelse for noen om han kostet 3 mill?

Men om de har påvirket laguttaket/ lagt føringer-  er det vel nesten god natt for dagens styre?

2 timer siden skrev arni:

Den var god! Dagens beste at styret tar ut laget😂😂😂

Det var ett spørsmål utifra noe jeg har tenkt, da jeg ikke forstår hvorfor han spiller gang på gang, spesielt alt som skjer med han utenfor banen. og spørsmålet er ikke søkt, for dette skjer i MANGE klubber at «stjerner» må spille, etter føring av styret og stell!

Var det ikke en klausul i låneavtalen av Cunningham kanskje?

38 minutter siden skrev Jon:

Hvis det skulle være noen tvil er det kun Janne som bestemmer startelleveren og det er utelukkende hans valg å starte med Skytte (samt de 10 andre). Heldigvis har vi ingen avtaler om at spillere skal få spilletid og styret har såvidt meg bekjent aldri blandet seg inn i laguttaket. At noen av de har stilt spørsmål til treneren på linje med andre supportere, vil jeg nok anta. Men tror aldri det har påvirket treneren mer enn det som kommer fra andre supportere😉.

Det er vel egentlig ingen som tror seriøst at styret påvirker uttak etc..? 

36 minutter siden skrev bluemaster:

Det er vel egentlig ingen som tror seriøst at styret påvirker uttak etc..? 

Vi er vel mange som lurte veldig når det gjaldt Cunningham...

1 time siden skrev Jon:

Hvis det skulle være noen tvil er det kun Janne som bestemmer startelleveren og det er utelukkende hans valg å starte med Skytte (samt de 10 andre). Heldigvis har vi ingen avtaler om at spillere skal få spilletid og styret har såvidt meg bekjent aldri blandet seg inn i laguttaket. At noen av de har stilt spørsmål til treneren på linje med andre supportere, vil jeg nok anta. Men tror aldri det har påvirket treneren mer enn det som kommer fra andre supportere😉.

Godt å høre at det ikke noe som  forekommer hos andre, foregår i vår klubb!

Men så er neste spm, har styret noen som helst makt når det gjelder å sette krav til profesjonalitet hos spillere?

For som du sikkert leser her, og vet selv, er det mye utenomsportslig som burde vært satt hardt mot hardt for lenge siden.

2 timer siden skrev Jon:

Jeg liker at du/administrasjonen går inn og korrigerer når noe ikke er korrekt, Jon. Det betyr at alt annet, som ikke er korrigert, er korrekt.

2 timer siden skrev geirti:

Vi er vel mange som lurte veldig når det gjaldt Cunningham...

Molde krevde han skulle spille hver kamp mot at de sto for lønnen, er det jeg har hørt.

Er vel noe av det svakeste som har spilt i Stabækdrakta, men fikk samtlige minutter i perioden han var hos oss

Jeg er uenig med deg, Henrik, jeg synes ikke speakeren på Nadderud er litt pinlig.

Litt pinlig var han fyren som skulle lære oss et nytt japansk ord i pausen på TA - det var et klassisk tegn på at man hadde litt for mange ansatte.

Vi har vel ikke akkurat for mange ansatte lenger, men dette vi opplever nå er pinlig at jeg faktisk lurer - er det krav om fast speaker på eliteseriestadion? Hvis det er det, så kanskje vi kan få noen med en flott stemme til å lese inn navnet på alle spillerne våre, så sitter noen og bare trykker på en knapp eller to ved spillerbytte? Innlesingen blir jo selvfølgelig litt mer tidkrevende om man må annonsere kort, mål og bytter for bortelaget også, men der holder det kanskje med nummer?

OK. Hvem var det som sto bak ønsket om å hente Skytte tilbake til klubben? Han var (etter min mening) ekstremt oppskrytt den første perioden han var her. Skyldes alt Janne og Bjarmann?

Styret har overordnet ansvar for begge, men er de eneste som får lov til å fortsette. I det uendelige.

Skytte hadde våre to beste sjanser i går. Hadde han scoret på noen av disse ville han vært delt toppscorer med Nusa og vi hadde aldri hatt denne debatten. Mulig han er en primadonna, men han er en spillertype vi trenger. Muskler og god til å holde på ball, og blitt flink til å komme til sjanser i år. Burde hatt langt flere enn sine to mål, noe som betyr at med han på banen vil vi komme til flere sjanser og sannsynligvis flere mål. Dessverre får Janne lite ut av han, så får vi se om neste trener stiller hardere krav. Potensialet hans er der. Men han er ikke alene. Er flere spillere som bør gå en runde i seg selv, for dette skal ikke legges på dansken alene. 

49 minutter siden skrev Henrik:

Pluss å ikke skaffe ny speaker. Igår var det all time-low. Pignally Jensen. Kai Kosilovski. Sandefjol tar ledig. Pluss pluss. De tilreisende fra Sandefjord begynte til slutt å synge hånlig da han forsøkte å lese navn på innbyttere. Det kan ikke bare være jeg som synes det er litt pinlig. 

En ting er at det er pinlig, en annen ting er at det sier noe om en organisasjon hvor man ikke stiller krav. Han har holdt på sånn i mange år, og i løpet av tiden Ohi var her uttalte han vel Omoijuanfo på 20 forskjellige måter hvorav ingen var korrekte. Sendte en mail til klubben angående noe helt annet for noen år siden og nevnte speakerens notoriske uttalefeil i en bisetning,  og fikk til svar at det hadde de aldri lagt merke til. Vel, om ikke de gjør det kan jeg banne på Kay og Ohi ikke får noen sterkere klubbfølelse av å bli kalt Ohomojanfo og Kosolovski når de løper ut på hjemmebanen. 

1 time siden skrev Henrik:

Pluss å ikke skaffe ny speaker. Igår var det all time-low. Pignally Jensen. Kai Kosilovski. Sandefjol tar ledig. Pluss pluss. De tilreisende fra Sandefjord begynte til slutt å synge hånlig da han forsøkte å lese navn på innbyttere. Det kan ikke bare være jeg som synes det er litt pinlig. 

Favoritten min var når han kalte Aleksander Aamodt Kilde for Kjetil Andre Aamodt for noen år siden.

8 timer siden skrev bluemaster:

At styret også har ønsket at Skytte spiller,  er vel ingen overraskelse for noen om han kostet 3 mill?

Men om de har påvirket laguttaket/ lagt føringer-  er det vel nesten god natt for dagens styre?

Slik er alle styrer, det er ikke noe spesielt for Stabæk. De vil alltid klage hvis en spiller klubben har kjøpt for mye penger, blir sittende på benken. Det bør være en viktig lærdom til unge spillere: - sørg alltid for å bli solgt, gå aldri på free transfer. De som er på free transfer benkes alltid først for da blir det ikke syting fra styret

Når det gjelder speakere har vi vel hatt to forskjellige de siste 2-3 årene. En som er fryktelig dårlig og en som er meget bra. Sistnevnte var vel opptatt i helgen, men håpet er at han tar resten av kampene i år. 

3 timer siden skrev geirti:

Jeg er uenig med deg, Henrik, jeg synes ikke speakeren på Nadderud er litt pinlig.

Litt pinlig var han fyren som skulle lære oss et nytt japansk ord i pausen på TA - det var et klassisk tegn på at man hadde litt for mange ansatte.

Vi har vel ikke akkurat for mange ansatte lenger, men dette vi opplever nå er pinlig at jeg faktisk lurer - er det krav om fast speaker på eliteseriestadion? Hvis det er det, så kanskje vi kan få noen med en flott stemme til å lese inn navnet på alle spillerne våre, så sitter noen og bare trykker på en knapp eller to ved spillerbytte? Innlesingen blir jo selvfølgelig litt mer tidkrevende om man må annonsere kort, mål og bytter for bortelaget også, men der holder det kanskje med nummer?

Har ingenting med Skytte å gjøre. Men Han speakeren er litt av skjarmen med nadderud, Han har nok neppe vært helt edru på kamp i alle år.. La han bli 😂 litt morsomt har det alltid vært. Nå bor ikke jeg i Norge fortiden og har ikke vært på nadderud siden 2019 sesongen men tror vi prater om samme person! Legende spør du meg!

Uttalen hans var det eneste som gjorde at de som stod på support trakk på smilebåndet i hvert fall..

MEN ganske flaut å ikke kunne navnet på våre egne spillere. Bør være et krav om å lære seg de, så kan han våse så mye han bare vil om motstanderne sine spillere. Det gir jeg blanke F i. 

Det vi trenger å vite Jon er at dere har en exit strategi når det gjelder Skytte.

Det er brutalt sagt om en egen spiller, men han må vekk skal vi ha en sjanse til å snu dette.

Dessverre

Nja indirekte - jeg forventer at Skytte forlater klubben i neste vindu - sammen med Lumanza

Det er forsåvidt ikje uvanlig i fotballen å gå ut med informasjon om at spillere har fått beskjed om å finne seg en ny klubb.

så jo det går å svare på det.

Selvom noen klubber går ut i media å sier at en spiller må finne seg en ny klubb, så betyr ikke det at det er greit. Det er noe som bør, og skal skje internt.