Jump to content

Sammy Skytte

Ace
 Share

Recommended Posts

22 minutter siden skrev Offside:

Skytte er en Stabækspiller med spisskompetanse. Tror supporterne kam bidra til at vi alle får glede av den

Da må han på AA kurs eller no. Har vært mange episoder med fest og fanteri nå. Hvorfor gjenta noe så dumt hvis du ikke har et problem?

La den her inne på forumet som ikke liker øl kaste den første sten på Sammy.

Vi hadde ikke Skytte tilgjengelig i dag, og det funka jævlig bra på midten. Det betyr ikke at han er Belsebub selv eller alle ulykkers mor, men derimot at vi har funnet midtbanen vår: Haugen og Høyland skal spille sentralt til krampa tar dem!

11 minutter siden skrev geirti:

Vi hadde ikke Skytte tilgjengelig i dag, og det funka jævlig bra på midten. Det betyr ikke at han er Belsebub selv eller alle ulykkers mor, men derimot at vi har funnet midtbanen vår: Haugen og Høyland skal spille sentralt til krampa tar dem!

Haugen og Tomas

56 minutter siden skrev geirti:

Det er forskjell på å like øl og være profesjonell atlet og like øl.

Enda større forskjell på å være så glad i øl at det går utover prestasjonsevnen på jobb. Men her vet jeg ikke noe om hr Skyttes forhold til øl bare så det er sagt.

2 timer siden skrev NaturligPessimist:

Det er forskjell på å like øl og være profesjonell atlet og like øl.

Enda større forskjell på å være så glad i øl at det går utover prestasjonsevnen på jobb. Men her vet jeg ikke noe om hr Skyttes forhold til øl bare så det er sagt.

Jeg tror ikke det er gleden over en god øl som er problemet, jeg tror det er den gjennomgående mangelen på profesjonalitet.

Det er bare litt rart å tyne noen på et fortballforum fordi de tar en pils (eller tre), hadde han ellers prestert godt og med maks innsats på trening og i kamp, så hadde vi vel neppe brydd oss?

1 time siden skrev geirti:

Jeg tror ikke det er gleden over en god øl som er problemet, jeg tror det er den gjennomgående mangelen på profesjonalitet.

Det er bare litt rart å tyne noen på et fortballforum fordi de tar en pils (eller tre), hadde han ellers prestert godt og med maks innsats på trening og i kamp, så hadde vi vel neppe brydd oss?

Spot on!

Ingen brydde seg om at myggen drakk øl. Men han var en fantastisk fotballspiller og jobbet steinhardt. 

Problemet med Skytte er vel kombinasjonen øl, fest og manglende form samt evne til å løpe hjem i forsvar blant annet.

I tillegg kan det hende noen provoseres av at Skytte virker som en gjøgler og fremstår useriøs i væremåten? 

• 1 month later...

9 minutter siden skrev arni:

Som arni pleier å si: uten Skytte er Stabæk et lett bytte!

Kay i fluevekt makter jo ingenting

Synes Kay var en av våre bedre idag … og det sier vel litt om hvordan vi presterer om dagen

De som vet vet. Vi som ikke vet, vet ikke. Hva gikk stallordren/motivasjonene på at Skyttte skulle spille ut på? For meg virker det helt uvirkelig at Styret/ledelse skulle ville påvirke de sportslige uttakene. Men jeg kan jo i min naivitet og uvitenhet naturligvis ta feil. Men på tide å få disse påstandene belyst!