Jump to content

Recommended Posts

• Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Velkommen! Dette gjør meg veldig glad! Ok, vi har tre gode spillere på sentral midt fra før. Ok, det er kanskje ikke akkurat spillertypen vi savner mest. Men det jeg tar med meg først og fremst e

Det der Sammy driver med for å drøye ut tiden nede ved cornerflagget idag, damn!!!!!

Posted Images

Var litt skeptisk til Skytte, men det forsvant i går:

1. Optimal timing med Emil OG dessverre Lumanza skadet.

2. Han virker mer sulten, motivert og ydmyk enn tidligere.

3. Han uttrykker ekte kjærlighet til klubben.

4. Jeg elsker hans finter og dragninger. Har ikke sett en Zidane siden han forlot oss, håper det kommer igjen.

5. Kan holde på ballen, noen ganger for lenge, men slår også direkte. Det siste har jeg savnet i år.

2 minutter siden skrev Wilmar:

Var litt skeptisk til Skytte, men det forsvant i går:

1. Optimal timing med Emil OG dessverre Lumanza skadet.

2. Han virker mer sulten, motivert og ydmyk enn tidligere.

3. Han uttrykker ekte kjærlighet til klubben.

4. Jeg elsker hans finter og dragninger. Har ikke sett en Zidane siden han forlot oss, håper det kommer igjen.

5. Kan holde på ballen, noen ganger for lenge, men slår også direkte. Det siste har jeg savnet i år.

Er SÅ mye som er positivt med at han er hjemme. Han gjør Stabæk godt, og Stabæk gjør han godt! 

På 29.11.2019 den 16.25 skrev odd:

Det er jo nesten så man tror det er kødd. Vi går en særdeles spennende sesong i møte, mens Glimt bare kan gå nedover. At de skal spille kvalikk til Europa kan neppe bety så mye, og pengene sitter jo ikke løst i Bodø heller. 

Profetien slo ikke helt til, men Sammy tar med seg mye bra Vinnermentalitet fra Glimt oppholdet sitt!

På 29.11.2019 den 16.17 skrev BelgiskBlaa:

Regner med Sammy gjør researchen sin når det gjelder både klima og hvor stabilt topplag Glimt er. Det er ingenting de kan tilby som vi ikke kan.

Ikke engang økonomien, og det er det ikke mange ganger vi kan si.

Når man først er inne på profetier, så får jeg strekke hendene i været selv. Dette er ikke min sterkeste leveranse! (Jeg står fortsatt ved delen om klimaet.)

• 2 weeks later...

3 minutter siden skrev Sindre:

Har ikke sett noen overgangssum på Sammy, men på Twitter er det noen fra Bodø som mener at de ga like mye for Vetlesen som vi ga for Skytte (3 mill). Overraskende mye i så fall.... 

Begge overgangene henger nok sammen

12 minutter siden skrev Sindre:

Har ikke sett noen overgangssum på Sammy, men på Twitter er det noen fra Bodø som mener at de ga like mye for Vetlesen som vi ga for Skytte (3 mill). Overraskende mye i så fall.... 

Bra deal for oss. Skytte er viktigere for oss enn Vetlesen er for oss. 

• 1 month later...

6 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Har Skytte hatt 1 "dårlig" kamp siden han kom tilbake? Syntes han har vært konstant glimrende av det jeg har sett, men har misset et par matcher etter overgangen.

Ekstremt deilig å ha han hjemme igjen!

Vært formidabel siden han kom hjem! 

1 time siden skrev M-A-N:

Hadde han bare kunne slått på ett-touch og prøvd på kjappe gjennombruddspasninger noen ganger hadde han vært veldig god!

Om man ser på stats og rating basert på stats (fotmob, sofascore) så er Skytte den svakeste sentrale midtbanespilleren vår. Personlig synes jeg det passer godt med hva jeg observerer på banen, men ser at andre kanskje ikke er av samme oppfatning.

30 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva:

https://www.sofascore.com/tournament/football/norway/eliteserien/20

Litt dumt å prøve å rettferdiggjøre en oppfatning med tvilsom data og så attpåtil ta feil om den tvilsomme dataen. Bohinen 6,7, Skytte 6,6, Lumanza 6,5 på sofascore – alle tre over snittet av all spillerne våre (6,46).

Skjønt hvis man ser på tidligere kamper gjør ikke Skytte det så bra ratingmessig, så kanskje det stemmer at han i gjennomsnitt er den svakeste midtbanespilleren vår på sofascore siden han kom, om enn ikke igår. Må ha vært det ringo mente.

Synes ikke skytte har vært så bra som enkelte skal ha det til, hadde forventet mye mer!

Om han derimot løfter blikket og sentrer i avgjørende faser av spillet kunne han gjort en mye større forskjell! Per nå er det for mye egosentrisk spill på siste tredjedel, og for lite innsats defensivt!

Men ferdigheter har han, han må bare bruke de rett.