Jump to content

Sammy Skytte

Ace
 Share

Recommended Posts

1 minutt siden skrev arni:

De andre på midtbanen var bedre synes du?😂

Enn skytte?

Ja hele laget var bedre, faktisk Lumanza som satt på benken var bedre enn skytte IDag, spesielt i 1 omgang! 

Klippekortet til Skytte begynner å bli like uforståelig som Kinoshita sitt. Ny forferdelig kamp. Kontrasten til Solbakken og Shala er veldig stor.

I går var det beste forsøket vi har hatt på lag, lang tid på å være et spillende lag. Da falt Skytte helt gjennom. Og vi forstår fullstendig hvorfor det ikke fungerte i det hele tatt i Glimt. 

Skytte er nok best når det er litt kick 'n run, mølje og enkeltspillere som gjør alt selv. Det kampbildet som ville passet han best, er nok det man ser i G8-kamper. Slik vi prøvde å spille i går fremstår han ubrukelig.

• 3 weeks later...

Foreslår at vi kjører litt stolleken her: alle spillerne steller seg ved det ene målet, alle stolene (en færre enn antall spillere) står ved det motsatt målet. Er noen i tvil om hvem som hadde kommet daffende to minutter etter alle andre?

Akkurat nå skrev @ringo:

Skytte er uiprofesjonell og det taes det ikke tak i - slik var det første gang han var her også - at han ble hentet tilbake var en ren hjerneblødning. At det ikke blir tatt tak i elendigheten nå er et ledelsesproblem.

Så da gutta skulle entre banen til 2 omgang,så hadde en av trenerne satt opp noen tette kjegler så 3 med større avstand som de skulle tråkke kjapt igjennom... Alle gjorde det. Skytte kom sist og gadd ikke.... Helt uinteressert, bare dassa halvhjertet gjennom. Så treneren reagerte på deg også og Skytte ignorerte han og gikk videre...

Jeg tror ikke det er mulig å stramme opp Skytte for noen trenerteam...var et problem i Horsens også, Glimt også... Og selvfølgelig hos oss også... 

Akkurat nå skrev Peter:

Barnslig. 

Cirka like barnslig som oppførselen til Skytte?
Skytte er per nå en skam for drakten og da burde det være innenfor for en supporter å ytre sin frustrasjon, mener jeg. 
Terminer kontrakten om han ikke viser markant endringsvilje. Få Janne til å følge han ut og lås døren.

9 minutter siden skrev @ringo:

Vekk med det!

Terminer kontrakten nå!

Trenger kanskje ikke nødvendigvis dra det så langt, men at han starter når han er så sinnsykt svak som han har vært gang på gang på gang nå. Det er helt uforståelig. Det kan jo ikke bare være vi som ser det? Han er jo alltid feilplassert, virker lite interessert og ser helt fraværende ut.

Det er bare å se hvordan han og Lumanza agerte når Corona kom inn i troppen! Jo de dro rett på fest, ikke bare en, men flere! 

Fikk en uskyldig bot fra klubben og «la seg flate», de har ikke endret seg siden da!

På tide å rydde opp!

Barnslig er oppførselen til Sammy, ikke de som ønsker han vekk fra klubben…

Fram til jeg så dette klippet, så skjønte jeg ingenting av hvorfor Skytte spiller så mye: https://www.stabak.no/nyheter/hvem-i-garderoben--ep.2-tyskerne-kommer 

I de fotball og hockeygarderobene jeg har sittet i, så kunne aldri en yngre spiller med uten noen historikk i klubben, kommet inn i garderoben og overtatt musikkanlegget uten å få passet sitt påskrevet (overtatt er kanskje et sterkt ord, men det inntrykket jeg får fra klippet).

Jeg synes det er merkelig at alle spillerne sier de hater musikksmaken til Sammy, men han får spille som han vil.
Marcus Sandberg sier det jo "pent" :"Vi går alle ut av garderoben med hodeverk".

Mads, Yaw og Marcus og Simen; kan dere vennligst vise denne dansken hvem som er sjefen(e) i garderoben?

Dere har et visst ansvar som våre rutinerte spillere; slå ned på dårlig oppførsel og gi unggutta en ørefik hvis de ikke oppfører seg.
Janne klarte det åpenbart ikke.

Mulig jeg overtenker dette, men for meg virker det som det er Sammy som styrer det meste av det som skjer i garderoben, og JJ er ikke akkurat typen til å sette sterke personligheter på plass. Dessverre fikk han Skytte denne gang, og ikke Nannskog..

Tar tydeligvis mye plass i garderoben, elendige holdninger utenfor banen med mange eksempler på uprofesjonell oppførsel, minimal innsats i kamper og vil anta at det også gjelder på treninger. Han som er en av de eldre i garderoben skal gå foran som et godt eksempel for de yngre, men her vil jeg tro det er stikk motsatt.

Klarer ikke forstå hvorfor han fortsatt er i klubben og hvert fall ikke hvorfor han starter hver kamp i en av de viktigste posisjonene på banen. Han er mye av skylden til at Janne måtte gå, men skulle gjerne sett at vi sendte han på dør også.

22 minutter siden skrev StabækMykle:

Tar tydeligvis mye plass i garderoben, elendige holdninger utenfor banen med mange eksempler på uprofesjonell oppførsel, minimal innsats i kamper og vil anta at det også gjelder på treninger. Han som er en av de eldre i garderoben skal gå foran som et godt eksempel for de yngre, men her vil jeg tro det er stikk motsatt.

Klarer ikke forstå hvorfor han fortsatt er i klubben og hvert fall ikke hvorfor han starter hver kamp i en av de viktigste posisjonene på banen. Han er mye av skylden til at Janne måtte gå, men skulle gjerne sett at vi sendte han på dør også.

Skytte har skylda.. Enhver fotballspiller spiller hvis de blir tatt ut. Det er da vitterlig Janne som har tatt han ut hver eneste gang til tross for dårlige holdninger, spilt svakt etc.. Jeg mener virkelig at Janne kan skylde på seg selv. 
Skytte skulle ha godt av et år i militæret. Lært seg disiplin, profesjonalitet og ikke minst arbeidsvilje!

27 minutter siden skrev bluemaster:

Skytte har skylda.. Enhver fotballspiller spiller hvis de blir tatt ut. Det er da vitterlig Janne som har tatt han ut hver eneste gang til tross for dårlige holdninger, spilt svakt etc.. Jeg mener virkelig at Janne kan skylde på seg selv. 
Skytte skulle ha godt av et år i militæret. Lært seg disiplin, profesjonalitet og ikke minst arbeidsvilje!

Tror en spillende Sammy, er mye bedre for klubben en en Sammy på benk/i fryserboksen!

Dette mener jeg går høyere opp enn Janne, klubbens ledelse burde for lenge siden tatt tak i Sammy sik oppførsel! Han bør finne seg en ny klubb i kommende vindu, send han av sted, også gratis…

2 minutter siden skrev blaasoldat:

Tror en spillende Sammy, er mye bedre for klubben en en Sammy på benk/i fryserboksen!

Dette mener jeg går høyere opp enn Janne, klubbens ledelse burde for lenge siden tatt tak i Sammy sik oppførsel! Han bør finne seg en ny klubb i kommende vindu, send han av sted, også gratis…

Det går høyere ja, mtp at pådriverne for å hente Sammy tilbake sitter i styret...kommer de til å ta ansvar? Tviler... 

1 time siden skrev bluemaster:

Neida, sant det der - det er ikke Skytte sin feil/fortjeneste at han er i startelveren. Janne tar ehe tok ut laget - men som jeg sa før sesongen det er bra dumt å gi seg selv et ekstra handicap.

18 minutter siden skrev @ringo:

Neida, sant det der - det er ikke Skytte sin feil/fortjeneste at han er i startelveren. Janne tar ehe tok ut laget - men som jeg sa før sesongen det er bra dumt å gi seg selv et ekstra handicap.

Mener å huske at dine uttalelser før sesongen ble slått ned på som feil! Da Sammy visstnok løper og jobber mest av våre spillere! Mener denne personen er i styret av klubben, men tall ble aldri fremlagt!

Med disse uttalelsene i bakhodet, har jeg gjennom sesongen følt at Skytte spiller, pga føringer fra styret? Kan det være noe i dette?

8 minutter siden skrev arni:

Den var god! Dagens beste at styret tar ut laget😂😂😂

Så et styret i en bedrift legger ikke føringer nedover? Erfart det i samtlige bedrifter jeg har jobbet i, og er nokså normalt... 

32 minutter siden skrev nichb:

Så et styret i en bedrift legger ikke føringer nedover? Erfart det i samtlige bedrifter jeg har jobbet i, og er nokså normalt... 

En trener med litt respekt for seg selv vil aldri akseptere at styret dikterer laguttaket.  Jeg håper det er Janne som har tatt ut troppen.  Det er ille, men alternativet er mye verre

Jaja, så lenge laget presterer på dette nivået, er det klart konspirasjonsteoriene kommer snikende...

Jeg har hørt (i mitt eget hode) at Brannsupporter Erna Solberg har en finger med i laguttaket vårt, og har full kontroll over arenaprosessen i Bærum kommune. Hva som skjer i kjelleren på pizzarestauranten hun driver snakker vi ikke mer om...