Gå til innhold

Kamptråd: Brann-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

71 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Buing på eget lag fra Bergenspublikummet. Det sier at vi har jobbet godt!

 

Vadim, Hanche, Emil, Luc har vært veldig gode.

Ola, Jeppe, Hernandez og Hugo har ikke vært like heldige.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen ass. Boli, du må sette de der. Orker ikke et 1-0 tap nå. 
Dagens kamp viser hvor tydelig vi mangler rene kanter fra start. Det har vært flere situasjoner der Hugo kunne utfordret en mot en, men slår heller ballen bakover. Emil og Kassi har  vært store. Hernandez må få ballen vekk med en gang, ikke drive å surre med ballen i beina i egen 16. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hernandez må passe seg. Går fort i bakken. Ikke alle som ville blåst på den der Brann satte ballen i mål. 

Men ellers veldig bra kamp av Hernandez. Synes Jeppe sliter mer. Han har jo en fin venstrefot til crosser, men synes ikke pasningsspillet er all verden. Og høyrefoten, er den helt død? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Hushovd:

Faen ass. Boli, du må sette de der.

Var det kommentar til den han nesten header forbi Opdal? Synes først vi burde fått mer ut av den jeg også. Men ballen spretter, og headingen til Boli er bare en veldig god refleks fra Opdal fra å gå inn. Var nok vanskelig å få mer ut av den. Løpet og pasningen var uansett topp, topp klasse. Fortsetter vi sånn blir det mål en gang. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev nichb:

Jep, Jeppe virker fortsatt rusten. Kanskje et par kamper for Stabæk 2 hadde hjulpet? 

Men hvem vil du ha på backen mens Jeppe er ute?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom på et par andre sjanser Boli-kommentaren kunne vært tiltenkt. Den største var vel headingen fra to meter. Vanskelig å se hvor langt til siden for stolpen han sto, men hadde han fått den på mål... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev odd:

Var det kommentar til den han nesten header forbi Opdal?

Kommentar til alle sjansene han får. Vi har ikke råd til at han brenner så mye. Den headingen var riktignok en god prestasjon. Nydelig ball fra Emil og perfekt løp, men Opdal viser klasse. Den første headingen på corneren er krise av Boli

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev nichb:

Jep, Jeppe virker fortsatt rusten. Kanskje et par kamper for Stabæk 2 hadde hjulpet? 

Er ingen 2. lagskamp før 12. august. Det er jo litt lenge til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev nichb:

Hvem hadde vi da han gikk skadet?

Jeg er veldig lite fan av Hanche på venstre backen, men Jeppe er jo helt krise. Hanche kan hvertfall forsvare seg, selv om han er dårlig offensivt. Jeppe er veldig svak defensivt og svak offensivt nå. 
Håper Jeppe slår tilbake i august!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev sexxes:

Er ingen 2. lagskamp før 12. august. Det er jo litt lenge til.

Sant. Men hvor mange minutter har han for 2ndre laget før ferien? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Hushovd:

Jeg er veldig lite fan av Hanche på venstre backen, men Jeppe er jo helt krise. Hanche kan hvertfall forsvare seg, selv om han er dårlig fremover. Jeppe er veldig svak bakover og svak fremover nå. 
Håper Jeppe slår tilbake i august!

Helt enig! Håper virkelig han hever seg betraktelig! Er vel noe i at klubben jager han svenske venstrebacken om dagen? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev nichb:

Hvem hadde vi da han gikk skadet? Gikk veldig bra med Hanche. 

OK, Hanche på venstreback - det er kanskje hans svakeste posisjon i forsvaret, i tillegg svekker du midten. For da vil du vel ha Vihmann inn der da - Sun har dratt og Strømnes er vel ikke klar for kamp? Jeg er enig i at Jeppe har en dårlig kamp, men jeg er ikke sikker på at alternativene blir bedre totalt sett. Hvis ikke Yaw slår til på midtstopperplass, og vi ikke får inn flere forsvarere, så kan dette fort bli vår svakeste lagdel utover høsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vogt eller Hanche/Strømnes er alternativene pr nå. Heller mot at Vogt inn siste 10 bør prøves, om vi ikke trenger byttet til noe annet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for å fokusere litt på vår motstander: Brann ønsker å være et topplag, og dette er jo helt krise for dem. Fortsatt. Klarer publikum å holde igjen pipinga på eget lag hele andre omgang? Ikke hvis vi scorer, hvertfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev geirti:

Strømnes er vel ikke klar for kamp?

Med Vihmann, Vogt og Pignatel (?) kampklar hadde de vel ikke tatt han med til Bergen om han ikke kan komme inn? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutes ago, geirti said:

Men for å fokusere litt på vår motstander: Brann ønsker å være et topplag, og dette er jo helt krise for dem. Fortsatt. Klarer publikum å holde igjen pipinga på eget lag hele andre omgang? Ikke hvis vi scorer, hvertfall...

Dersom de ikke får mål i løpet av 15 minutter tror jeg de kommer til å bli høylytt negative. Bare vi rir av denne stormen så tror jeg både spillere og publikum vil begynne å stresse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


50. min: Hugo mister ballen og jogger tilbake.

52. min: Emil mister ballen i omtrent samme situasjon (litt ute på siden og litt inn på egen halvdel) og løper opp motstander med en gang.

Det skal ikke være så stor forskjell på innsatsen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Brann-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...