Jump to content

Recommended Posts

Gjør en svært solid figur i dag. Måten han jobber opp fremspillene aafk har, og bryter foran, gjør at de aldri blir farlige mens han er på midten. Han setter også godt i gang fremover umiddelbart.

Skuddfinten han har i slutten av første omgang var enorm. Overhørt på tribunen: "Selv jeg gikk på den der!"

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

4 år, den så jeg ikke komme! Kudos til IA og velkommen hjem Jonathan!

Ta vare på korken!!  Velkommen Lumanza - et veldig tiltrengt og gledelig gjensyn. Bra jobbet av alle som har vært involvert i dette og at man klarer å oppføre seg som folk selv om man har vært ue

Ingen juleferie på Lumanza. Jobber beinhardt fysisk ref. Instagram. Tenk en Lumanza 2017 versjon i 2020. Det kan bare bli bra det her!

En av banens beste i dag. Sterk i dueller og god med ball i beina. I tillegg ser han fremover, ikke bakover. I andre når vi tar ut Lumanza, faller vi litt og burde heller tatt ut andre spillere. Gleder meg til fortsettelsen, og Lumanza i storslag.

BB i dag mot Aalesund. Merker at spillet faller litt da han blir tatt av banen

Litt?
Det går litt i oppløsning faktisk, burde nok heller byttet Hugo
nja.... riktig at midtbane agresiviteten falt når han gikk ut, men han stod gjentatte ganger å tøyde i 2. Omgang. Holder nok ikke 90 ennå, men det kommer!

Tortol blir bra når han får bedre utholdenhet. Uansett en imponerende kamp. Jævla viktig at vi har fått inn en som han som klarer å presse motstandere til feil. Lover godt for fortsettelsen!

Jeg hørte at det var avtalt at Kassi skulle inn etter 60 min, så tror nødvendigvis ikke Lumanza var sliten. Bra om de klarer å ha fokus på å "holde alle i gang".

Tortol blir bra når han får bedre utholdenhet. Uansett en imponerende kamp. Jævla viktig at vi har fått inn en som han som klarer å presse motstandere til feil. Lover godt for fortsettelsen!

Jeg hørte at det var avtalt at Kassi skulle inn etter 60 min, så tror nødvendigvis ikke Lumanza var sliten. Bra om de klarer å ha fokus på å "holde alle i gang".

Han smilte ikke fra øret til øret når han ble byttet ut men det skal de vel strengt tatt ikke heller. Men jeg synes ikke vi skal bruke første seriekamp til å holde alle i gang.

Lumanza skal ha en skadekjenning, og spilte jo blant annet ikke mot Mjøndalen forrige helg, nettopp for å spare ham mest mulig.

Det var neppe kondisjonen hans som var avgjørende for byttet i går, men snarere "safety measures", som det heter på nynorsk.

Lumanza skal ha en skadekjenning, og spilte jo blant annet ikke mot Mjøndalen forrige helg, nettopp for å spare ham mest mulig.

Det var neppe kondisjonen hans som var avgjørende for byttet i går, men snarere "safety measures", som det heter på nynorsk.

Hvis så er tilfelle og det er omforent med spilleren før kampen er jo dette helt greit

Jonathan (Lumanza) sliter med en skade i låret og det er grunnen til at han har blitt byttet ut etter 60 min i alle kampene. Fikk behandling med en gang han ble byttet ut idag.

Edit: forresten en av de beste spillerene jeg har sett i Blaa drakt på en lang stund. For en signering

Edited by joogs

Han startet med de andre på dagens trening men så ut som han ble skadet litt senere. Måtte hjelpes av banen og hinket litt etterpå.

En litt fyldigere oppdatering fra Stabæk hadde vært greit nå ja.

Edited by SAU

Toni sier ihvertfall at Alex og Jonathan er tilbake i troppen på slutten av intervjuet som ligger på Stabak.no

Var intervjet før eller etter treningen. Begge trente nemlig, helt til Jonathan måtte ut.