Jump to content

Recommended Posts

Hvor godt spilte Lumanza i fjor? Jeg tror det at han blomstret i år var fordi han hadde bedre medspillere rundt seg.

Som et eksempel: Jeg tror ikke Lumanza hadde scoret et eneste mål hvis det ikke var fordi noen sentret til han, og de aller fleste pasningene hans hadde også bommet om ikke noen av lagkameratene hans hadde tatt imot. Nei, prestasjonene til Lumanza er 100% lagkameratenes fortjeneste.

Eller med andre ord: For noe forbanna tull at ikke Ohi selv skal ha en solid del av æren for det han har gjort!

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

4 år, den så jeg ikke komme! Kudos til IA og velkommen hjem Jonathan!

Ta vare på korken!!  Velkommen Lumanza - et veldig tiltrengt og gledelig gjensyn. Bra jobbet av alle som har vært involvert i dette og at man klarer å oppføre seg som folk selv om man har vært ue

Ingen juleferie på Lumanza. Jobber beinhardt fysisk ref. Instagram. Tenk en Lumanza 2017 versjon i 2020. Det kan bare bli bra det her!

Ohi skal selvfølgelig ha mye av æren for prestasjonene sine i år. Samtidig stemte jeg på Lumanza og vil påstå at hukommelsen min går betraktelig lenger tilbake enn tre kamper. I dag var jeg imidlertid skuffet, synes nonchalansen tok overhånd. Sånn, da har jeg sagt meg uenig i alle de tre siste påstandene i tråden. :)

Ser ikke ut som om Lumanza har tenk å dra enda, etter hva han har skrevet på twitter.

Was a wonderful year with great experiences . Being an underdog is romantic position . Thanks to everybody who supported us every game again and again . Cap I’m not good at goodbyes . I hope we will see you around next year . Eliteserien 2k17

• 4 weeks later...

Ikke helt lovende de to siste tweetsene til Lumanza. «Too good at goodbyes», og en tweet på fransk som Google oversetter til «Lever i et fremmed land alene. Det er ikke lett. Aldri igjen»

EDIT: Han har nå slettet den siste tweeten

Edited by youngboy

Ikke helt lovende de to siste tweetsene til Lumanza. «Too good at goodbyes», og en tweet på fransk som Google oversetter til «Lever i et fremmed land alene. Det er ikke lett. Aldri igjen»

EDIT: Han har nå slettet den siste tweeten

Tror det siste var Alltid Uansett. ?

• 3 weeks later...

Hvis så skjer håper jeg overgangssummen er så stor at vi kan beholde Ohi og Vetlesen, kjøpe en meget god sentral midtbanespiller og midtstopper.

Men uansett - veldig leit og et stort sportslig tap. Han hadde vel også fortjent å gå til en litt mer spennende klubb. Hadde også veldig på følelsen av at 2018-sesongen var den sesongen han virkelig skulle skinne..

Her tror jeg faktisk vi gjør en klok beslutning vedrørende salg. Hvis vi nå kan få inn en solid defensiv midtbane i midten av 20 årene, som vi har et perspektiv på frem mot ny stadion vil dette kunne bli noe negativt snudd til positivt

IAO til Budstikka:

Stabæk-lederen legger heller ikke skjul på at han mener spilleren ikke har oppført seg bra mot Stabæk i det siste, uten at han ønsker å utdype dette utad.

- Vi har kommet i mål, det har tatt mye lenger tid enn vanlig. Dette er ikke en overgang vi har tvunget frem, men mer spilleren som har trodd at veien var å prøve å pushe det gjennom.

Olsen gjentar at betingelsene i overgangen blir ok for Stabæk ettersom det er en spiller som er i sitt siste år i kontrakten og at han ikke ville signere ny kontrakt med Stabæk.

Faen ass... jævlig kjipt! Og kjipt å se at Lumanza plutselig er så utakknemlig. Det hadde jeg ikke trodd eller en gang fryktet... trodde han var veldig fornøyd...

Edited by Jan Fredrik