Jump to content

Oliver Valaker Edvardsen

arni
 Share

Recommended Posts

• 5 weeks later...
  • 3 months later...

21 minutter siden skrev El Stabæk:

Jævlig unødvendig.

Meh. Fin fyr som har levert bedre, raskere, enn forventet. Samtidig ingen local lad som er programforpliktet til å elske Stabæk over alt på jord. Det smarte hadde selvfølgelig vært å gi et litt intetsigende svar som "Jeg er superfornøyd i Stabæk, og her og nå er det utelukkende fokus på å utvikle meg og prestere i den blaa drakten", men at han kunne vurdert et tilbud fra Norges p.t. beste klubb som skal spille i Europa med de mulighetene og inntektene det kan bringe, kan ikke være så forferderlig å ta inn over seg.

4 timer siden skrev magrrei:

Liker ikke kommentaren om at han er interessert i å spille for B/G.. 🙈

Fyfaen. Det der er kvalmt. 

Han har en kontrakt og han har en arbeidsgiver. Han skal være 100% lojal og bør evt holde for seg selv drømmene om å spille for konkurrerende klubber. Slik som alle andre arbeidstakere. 

51 minutter siden skrev El Stabæk:

Jævlig unødvendig.

Hørte han på indre banes spesial episode om Stabæk og der hørtes han veldig stresset og ukomfortabel ut. Virker ikke som en person som verken liker eller takler intervjuer godt. Tror det er best om han ikke blir spilleren som skal snakke på vegne av klubben fremover.

Yay or nay? 

- Et par tidligere lagkompiser av deg har forsvunnet til Bodø/Glimt, samtidig jakter de en ny angriper. Er det et sted som kunne vært aktuelt for deg også?

- Jeg tror mange hadde hatt lyst til å spille der, så det hadde ikke vært så dumt det. Jeg er åpen for mye, men der vet jeg ikke hva som skjer. Jeg kan innrømme at det hadde vært interessant.

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja, han har blitt litt Oliver «Kjempenesten» Edvartsen.

Vært bra driv på han de siste tre kampene, så hvis flyten og roen foran mål kommer i tillegg blir det veldig bra. Men det har vært ganske frustrerende å se avslutningene og sistepasningene hans i år…

• 3 weeks later...

Verdt å ta med seg det han sa i intervjuet etter kamp: Analyseteamet vårt hadde preppet dem på at Makani har en tendens til å komme tidlig ut av målet. Med andre ord: Han var forberedt på situasjonen og trengte ikke å vurdere noe uventet på et brøkdel av et sekund.

Tilfeldig at dette er noe vi får uttelling for nå, eller var vi like godt forberedt under JJ?