Gå til innhold

Kamptråd: Ranheim-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

65 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


18 minutter siden skrev nichb:

Barli ut med skade etter 10min i semin..får håpe han trenger min en uke før tilbake si.. 

Vel, nå kommer det inn en keeper som vil benytte sjansen sin. Dessuten har vi sikkert mindre kjennskap til hans styrker og svakheter. Dette er absolutt ikke positivt for oss, som noen her sikkert mener:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev nichb:

Er det det du mener typ? 

Det han mener er at noen debattanter er kronisk negative til alt for oss og ditto positive i vurderingene av konkurrentene.

Ranheim for øvrig under 3-0 etter 50 min og ser elendige ut. Det er sikkert en ulempe for oss det også siden de har lyst til å gjøre det bedre neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev nichb:

Kanskje vi skal benke Sandberg da, så er vi styrket til kampen. Er det det du mener typ? 

Sandberg var jo benket i Enga, ser hva han har bevisst her når han fikk sjansen, klasse keeper... Ædda bædda Venga :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev greatone:

Tenker vi venter til hvordan pause praten var jeg... ?

 

8 timer siden skrev greatone:

Tenker vi venter til hvordan pause praten var jeg... ?

Du bor I Telemark? Skulle knuse Odd?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var interessant å se Viking - Ranheim i går. Viking ville opplagt mest og Ranheim kom til få sjanser. Mange lange oppspill på Bakenga skulle gi uttelling, men gjorde det ikke. Erlien som kanskje er den farligste spilleren, fikk lite å jobbe med. Han kan likevel tenkes å lage problemer for vår høyreside med farten sin og at han er god en mot en. Han må passes på og ikke få rom. Storflor som er blitt 39 er blitt langsommere, men har en følsom innleggsfot og har tidlige ofte vært god på assist opp mot Bakenga. Ranheim må nesten vinne mot oss og kommer til å jakte hver eneste ball over hele banen. Det gir en type kamp som ikke er lett å vinne for oss. Mot Viking stod de høyt til å begynne med og det gikk dårlig. Skulle ikke undre meg om vi får en kampstart omtrent som oss mot Enga - som også følte at de MÅTTE vinne.  Odd tapte der oppe fordi de mistet konsentrasjonen mot slutten og ikke presset ballfører. Ranheim kan spille bra fotball dersom de får plass til å gjøre det. Det må vi forhindre akkurat som Viking greidde det i går ! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 31.10.2019 den 11.57 skrev JeanClaude:

Det var interessant å se Viking - Ranheim i går. Viking ville opplagt mest og Ranheim kom til få sjanser. Mange lange oppspill på Bakenga skulle gi uttelling, men gjorde det ikke. Erlien som kanskje er den farligste spilleren, fikk lite å jobbe med. Han kan likevel tenkes å lage problemer for vår høyreside med farten sin og at han er god en mot en. Han må passes på og ikke få rom. Storflor som er blitt 39 er blitt langsommere, men har en følsom innleggsfot og har tidlige ofte vært god på assist opp mot Bakenga. Ranheim må nesten vinne mot oss og kommer til å jakte hver eneste ball over hele banen. Det gir en type kamp som ikke er lett å vinne for oss. Mot Viking stod de høyt til å begynne med og det gikk dårlig. Skulle ikke undre meg om vi får en kampstart omtrent som oss mot Enga - som også følte at de MÅTTE vinne.  Odd tapte der oppe fordi de mistet konsentrasjonen mot slutten og ikke presset ballfører. Ranheim kan spille bra fotball dersom de får plass til å gjøre det. Det må vi forhindre akkurat som Viking greidde det i går ! 

Blir spennende å se hvordan taktikk Jønsson legger opp for denne kampen. Tipper Ranheim kommer til å slå mye langt og falle i duellene som oppstår. De er bra på dødball. Vi hadde en del unødvendige balltap mot Odd. Skjerpings på det må til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Teknisk feil på flyet som gjør at både Stabæk-spillere og dommere (og noen supportere) ankommer Trondheim over halvannen time senere enn planlagt. 

Spillere og dommere er bekymret for at lunsjen blir utsatt, men supporterne er mer bekymret for mindre øltid før match. 
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev FranckTheBank:

1-4 tap ifjor, men nå er ikke Ohi med. 

Er det positivt eller negativt tenker du?

Ranheim er ikke spesielt gode til å spille fotball, men gode til å få motstanderne ned på sitt nivå og bedre borte enn hjemme, da de hjemme føler at de må litt frem på banen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ranheim ble ganske mørbanka av  Viking på onsdag og har flere spillere ute med skader. .  De satset ALT i Stavanger, men gikk på 3-0 tap.  Cupfinale var det meste de kunne håpe på.  Ranheim et et dårlig hjemmelag, så her burde vi ha sjanser til å ta en trepoenger.

 

 

 

Sitat

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Ace:

Samme lag som sist.

Hva er greia med Lumanza? Er han virkelig vraket eller er vi bare veldig forsiktige med han?

Han holder jo max 60 minutter, så tipper vi sparer ham til neste sesong. Synd, for vi var virkelig noe annet framover med ham på banen mot Enga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev sexxes:

Har muligens bikket 500 tilskuere nå.

Merkelig. Det ble jo sagt i en annen tråd at det var stor interesse.

Så jeg Hanche spille med "S. Hanche-Olsen" på ryggen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Ranheim-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...