Jump to content

Recommended Posts

• Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fikk gleden av å være på gruppe med Fitim under forrige helgs seminar i Sandefjord, og makan til sympatisk og positive type skal man lete lenge etter. Han var veldig bevisst på at spillerne har e

Velkommen! Kontrakt på tre år. Spennende type!

Stabæk-klar Azemi ble fryst ut i Israel Fitim Azemi skrev tirsdag under på en treårsavtale med Stabæk.  Tor Bjørnar Holmlund Fitim Azemi (27) mener at prosjektet i Stabæk er så bra at h

• 1 month later...

22 minutter siden skrev Leskur:

Tromsø har til 15. januar på å utløse klausulen på 800 000. Men de har signert Espejord og vil ha en yngre tropp fremover.

https://www.budstikka.no/fotball/azemi-spesielt-at-ingen-i-stabaek-har-tatt-kontakt/621757!/

Det vil vi også. Håper det løser seg for han, burde jo være aktuell for lag med opprykksambisjoner.

Akkurat nå skrev Bjersk:

Azemi må ut, han er ikke det vi bør satse på og på mange måter symbolet på det dårlige overgangsvinduet i fjor vinter. Håper Tromsø benytter seg av klausulen.

Han har ikke fått prøvd seg. Jeg vil gi han en sjanse. 

En spiller som azemi burde vært fulgt opp nesten ukentlig spør du meg og den fordelingen burde kanskje vært 50/50 mellom Janne og Bjarmann?

"Han legger til at han har vært i kontakt med klubbens fysioterapeut og materialforvalter, og at de har hjulpet han med både treningsprogram og utstyr."

Sånn som han offentlig har ønsket seg en permanent overgang til Tromsø i høst, føler jeg dette ikke er en så stor sak. Bjarmann nevner at de vanligvis prioriterer å følge opp unge spillere på utlån, men at de kan ta lærdom av dette. Alle spillere er forskjellige etc...

53 minutter siden skrev Leskur:

"Han legger til at han har vært i kontakt med klubbens fysioterapeut og materialforvalter, og at de har hjulpet han med både treningsprogram og utstyr."

Sånn som han offentlig har ønsket seg en permanent overgang til Tromsø i høst, føler jeg dette ikke er en så stor sak. Bjarmann nevner at de vanligvis prioriterer å følge opp unge spillere på utlån, men at de kan ta lærdom av dette. Alle spillere er forskjellige etc...

Joda, men behandlingen han fikk FØR det hos oss igjen var heller ikke bra...så skjønner godt han ville på en permanent overgang. Var jo aldri ønsket, kun IA som ønsket.. 

1 time siden skrev Hanse:

En spiller som azemi burde vært fulgt opp nesten ukentlig spør du meg og den fordelingen burde kanskje vært 50/50 mellom Janne og Bjarmann?

Evt. Bjarmann/Finstad, så kan Janne ha fokus på de spillerene som er tilgjengelig. At Azemi måtte ta kontakt selv høres hårreisende ut, hadde ikke akkurat følt meg velkommen.. 

11 minutter siden skrev Torres:

Evt. Bjarmann/Finstad, så kan Janne ha fokus på de spillerene som er tilgjengelig. At Azemi måtte ta kontakt selv høres hårreisende ut, hadde ikke akkurat følt meg velkommen.. 

At ikke alle spillere som eies av Stabæk følges opp systematisk og strukturert høres uprofesjonelt ut. Sånne ting må selvsagt planlegges skikkelig med hver enkelt spiller. At dette gjøres helt tilfeldig er jeg meget skeptisk til.

Han har ikke spilt en eneste kamp for oss. Og utrykt ønske om å spille ett annet sted? Da er det faktisk det minste en kan forvente, at han tar kontakt og viser interesse for sin egentlige arbeidsgiver. Så her tror jeg saken har to sider, og vel så det.

2 minutter siden skrev blaasoldat:

Han har ikke spilt en eneste kamp for oss. Og utrykt ønske om å spille ett annet sted? Da er det faktisk det minste en kan forvente, at han tar kontakt og viser interesse for sin egentlige arbeidsgiver. Så her tror jeg saken har to sider, og vel så det.

Joa, men man har et arbeidsgiveransvar for sine arbeidstakere. Det vil blant annet si rutinemessig oppfølgning om ikke annet er avtalt. Dette uavhengig av spilletid, alder  etc. 

Merkelige greier. Men, vanligvis har en slik sak minst 2 sider. Velger derfor å ikke legge altfor mye vekt på hva den ene parten måtte si til media. Håper han finner en klubb på ett passende nivå for han.

41 minutter siden skrev elvis:

Merkelige greier. Men, vanligvis har en slik sak minst 2 sider. Velger derfor å ikke legge altfor mye vekt på hva den ene parten måtte si til media. Håper han finner en klubb på ett passende nivå for han.

Man skal absolutt forvente at spillerne sine uttrykker ett ønske om å komme tilbake altså! Det er alltid to sider, men arbeidsgiver skal uansett være den profesjonelle parten..

2 timer siden skrev bluemaster:

Man skal absolutt forvente at spillerne sine uttrykker ett ønske om å komme tilbake altså! Det er alltid to sider, men arbeidsgiver skal uansett være den profesjonelle parten..

Det kan jo være derfor klubben ikke uttaler seg til Budstikka i slike saker.

• 1 month later...

7 timer siden skrev SAU:

Ser ut til at han har funnet seg godt til rette nå, for han storspilte på dagens trening med masse mål, og har visstnok gjort det på flere treninger. Blir spennende å se hva han får til i treningskampen mot Raufoss. 

Trenger bare en spiss som leverer og Fitim har vist at han har kunnet det tidligere. Hadde egt vært veldig gøy om dette er spissen vi har lett etter

4 timer siden skrev tobb:

Trenger bare en spiss som leverer og Fitim har vist at han har kunnet det tidligere. Hadde egt vært veldig gøy om dette er spissen vi har lett etter

Da må jeg få en unnskyldning siden jeg er den eneste som har trudd på han. 

Men for å være mer seriøs om Azemi.

Da han kom i fjor, var jeg optimistisk. Tallene han hadde levert gjennom karrieren lå ikke noe særlig bak feks han dansken vi hadde på lån. Så må noe ha gått galt.. Sykdommen kan kanskje forklare noe, men alt? Det mest bekymringsfulle er kanskje sesongen i Tromsø. Bare 8 fulle kamper, og dårlig målsnitt. 

Vi får krysse fingrene for at hele sesongen i fjor kan tilskrives sykdommen gjennom vinteren, og at han nå er tilbake i form!