Leskur 641 Share Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 https://www.budstikka.no/sport/bjarmann-om-azemi-til-slutt-er-det-jo-spilleren-selv-som-ma-ta-en-avgjorelse/613314!/ Tromsø har opsjon i følge Budstikka 0 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,224 Share Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Rykket opp med tromsø. 0 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,224 Share Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 På 19.11.2020 den 14.41 skrev Leskur: https://www.budstikka.no/sport/bjarmann-om-azemi-til-slutt-er-det-jo-spilleren-selv-som-ma-ta-en-avgjorelse/613314!/ Tromsø har opsjon i følge Budstikka Får vi noe penger? 0 Quote Link to post Share on other sites
Leskur 641 Share Posted January 12 Share Posted January 12 På 22.11.2020 den 21.09 skrev FranckTheBank: Får vi noe penger? Tromsø har til 15. januar på å utløse klausulen på 800 000. Men de har signert Espejord og vil ha en yngre tropp fremover. https://www.budstikka.no/fotball/azemi-spesielt-at-ingen-i-stabaek-har-tatt-kontakt/621757!/ 0 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,392 Share Posted January 12 Share Posted January 12 22 minutter siden skrev Leskur: Tromsø har til 15. januar på å utløse klausulen på 800 000. Men de har signert Espejord og vil ha en yngre tropp fremover. https://www.budstikka.no/fotball/azemi-spesielt-at-ingen-i-stabaek-har-tatt-kontakt/621757!/ Det vil vi også. Håper det løser seg for han, burde jo være aktuell for lag med opprykksambisjoner. 2 Quote Link to post Share on other sites
Bjersk 309 Share Posted January 12 Share Posted January 12 Azemi må ut, han er ikke det vi bør satse på og på mange måter symbolet på det dårlige overgangsvinduet i fjor vinter. Håper Tromsø benytter seg av klausulen. 1 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,224 Share Posted January 12 Share Posted January 12 Akkurat nå skrev Bjersk: Azemi må ut, han er ikke det vi bør satse på og på mange måter symbolet på det dårlige overgangsvinduet i fjor vinter. Håper Tromsø benytter seg av klausulen. Han har ikke fått prøvd seg. Jeg vil gi han en sjanse. 0 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,484 Share Posted January 12 Share Posted January 12 1 time siden skrev FranckTheBank: Han har ikke fått prøvd seg. Jeg vil gi han en sjanse. Har fått prøvd seg på trening, men ble danka ut av Kino... 5 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,224 Share Posted January 13 Share Posted January 13 8 timer siden skrev nichb: Har fått prøvd seg på trening, men ble danka ut av Kino... Slet med kyssesyken 0 Quote Link to post Share on other sites
Mortimer 3,830 Popular Post Share Posted January 13 Popular Post Share Posted January 13 17 timer siden skrev Leskur: Tromsø har til 15. januar på å utløse klausulen på 800 000. Men de har signert Espejord og vil ha en yngre tropp fremover. https://www.budstikka.no/fotball/azemi-spesielt-at-ingen-i-stabaek-har-tatt-kontakt/621757!/ Det er ganske sjukt å lese at Bjarmann ikke har vært i kontakt med Azemi siden han ble lånt ut til Tromsø og at spilleren selv må ta kontakt for å finne ut når det er oppmøte til sesongen 2021, skaffe seg treningsprogram etc. Ikke kom her å fortell meg at Bjarmann har så mye å gjøre i løpet av 37,5 time i uka ( som er normalen for oss vanlige dødelige ) at han ikke har tid til å ta en status med en spiller på utlån. Det burde i det minste blitt gjort når sesongen nærmet seg slutten. Azemi har 2 år??? igjen av kontrakten. Profesjonelt opplegg. Bra personalbehandling. 23 Quote Link to post Share on other sites
Hanse 2,678 Share Posted January 13 Share Posted January 13 En spiller som azemi burde vært fulgt opp nesten ukentlig spør du meg og den fordelingen burde kanskje vært 50/50 mellom Janne og Bjarmann? 6 Quote Link to post Share on other sites
Leskur 641 Share Posted January 13 Share Posted January 13 "Han legger til at han har vært i kontakt med klubbens fysioterapeut og materialforvalter, og at de har hjulpet han med både treningsprogram og utstyr." Sånn som han offentlig har ønsket seg en permanent overgang til Tromsø i høst, føler jeg dette ikke er en så stor sak. Bjarmann nevner at de vanligvis prioriterer å følge opp unge spillere på utlån, men at de kan ta lærdom av dette. Alle spillere er forskjellige etc... 1 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,484 Share Posted January 13 Share Posted January 13 53 minutter siden skrev Leskur: "Han legger til at han har vært i kontakt med klubbens fysioterapeut og materialforvalter, og at de har hjulpet han med både treningsprogram og utstyr." Sånn som han offentlig har ønsket seg en permanent overgang til Tromsø i høst, føler jeg dette ikke er en så stor sak. Bjarmann nevner at de vanligvis prioriterer å følge opp unge spillere på utlån, men at de kan ta lærdom av dette. Alle spillere er forskjellige etc... Joda, men behandlingen han fikk FØR det hos oss igjen var heller ikke bra...så skjønner godt han ville på en permanent overgang. Var jo aldri ønsket, kun IA som ønsket.. 0 Quote Link to post Share on other sites
Torres 1,828 Share Posted January 13 Share Posted January 13 1 time siden skrev Hanse: En spiller som azemi burde vært fulgt opp nesten ukentlig spør du meg og den fordelingen burde kanskje vært 50/50 mellom Janne og Bjarmann? Evt. Bjarmann/Finstad, så kan Janne ha fokus på de spillerene som er tilgjengelig. At Azemi måtte ta kontakt selv høres hårreisende ut, hadde ikke akkurat følt meg velkommen.. 4 Quote Link to post Share on other sites
bluemaster 638 Share Posted January 13 Share Posted January 13 11 minutter siden skrev Torres: Evt. Bjarmann/Finstad, så kan Janne ha fokus på de spillerene som er tilgjengelig. At Azemi måtte ta kontakt selv høres hårreisende ut, hadde ikke akkurat følt meg velkommen.. At ikke alle spillere som eies av Stabæk følges opp systematisk og strukturert høres uprofesjonelt ut. Sånne ting må selvsagt planlegges skikkelig med hver enkelt spiller. At dette gjøres helt tilfeldig er jeg meget skeptisk til. 4 Quote Link to post Share on other sites
blaasoldat 4,269 Share Posted January 13 Share Posted January 13 Han har ikke spilt en eneste kamp for oss. Og utrykt ønske om å spille ett annet sted? Da er det faktisk det minste en kan forvente, at han tar kontakt og viser interesse for sin egentlige arbeidsgiver. Så her tror jeg saken har to sider, og vel så det. 3 Quote Link to post Share on other sites
bluemaster 638 Share Posted January 13 Share Posted January 13 2 minutter siden skrev blaasoldat: Han har ikke spilt en eneste kamp for oss. Og utrykt ønske om å spille ett annet sted? Da er det faktisk det minste en kan forvente, at han tar kontakt og viser interesse for sin egentlige arbeidsgiver. Så her tror jeg saken har to sider, og vel så det. Joa, men man har et arbeidsgiveransvar for sine arbeidstakere. Det vil blant annet si rutinemessig oppfølgning om ikke annet er avtalt. Dette uavhengig av spilletid, alder etc. 2 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,392 Share Posted January 13 Share Posted January 13 Merkelige greier. Men, vanligvis har en slik sak minst 2 sider. Velger derfor å ikke legge altfor mye vekt på hva den ene parten måtte si til media. Håper han finner en klubb på ett passende nivå for han. 3 Quote Link to post Share on other sites
bluemaster 638 Share Posted January 13 Share Posted January 13 41 minutter siden skrev elvis: Merkelige greier. Men, vanligvis har en slik sak minst 2 sider. Velger derfor å ikke legge altfor mye vekt på hva den ene parten måtte si til media. Håper han finner en klubb på ett passende nivå for han. Man skal absolutt forvente at spillerne sine uttrykker ett ønske om å komme tilbake altså! Det er alltid to sider, men arbeidsgiver skal uansett være den profesjonelle parten.. 2 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,392 Share Posted January 13 Share Posted January 13 2 timer siden skrev bluemaster: Man skal absolutt forvente at spillerne sine uttrykker ett ønske om å komme tilbake altså! Det er alltid to sider, men arbeidsgiver skal uansett være den profesjonelle parten.. Det kan jo være derfor klubben ikke uttaler seg til Budstikka i slike saker. 2 Quote Link to post Share on other sites
bluemaster 638 Share Posted January 13 Share Posted January 13 27 minutter siden skrev elvis: Det kan jo være derfor klubben ikke uttaler seg til Budstikka i slike saker. Så sant, så sant👍 0 Quote Link to post Share on other sites
SAU 2,687 Popular Post Share Posted February 17 Popular Post Share Posted February 17 Ser ut til at han har funnet seg godt til rette nå, for han storspilte på dagens trening med masse mål, og har visstnok gjort det på flere treninger. Blir spennende å se hva han får til i treningskampen mot Raufoss. 20 Quote Link to post Share on other sites
tobb 774 Share Posted February 18 Share Posted February 18 7 timer siden skrev SAU: Ser ut til at han har funnet seg godt til rette nå, for han storspilte på dagens trening med masse mål, og har visstnok gjort det på flere treninger. Blir spennende å se hva han får til i treningskampen mot Raufoss. Trenger bare en spiss som leverer og Fitim har vist at han har kunnet det tidligere. Hadde egt vært veldig gøy om dette er spissen vi har lett etter 2 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,224 Share Posted February 18 Share Posted February 18 4 timer siden skrev tobb: Trenger bare en spiss som leverer og Fitim har vist at han har kunnet det tidligere. Hadde egt vært veldig gøy om dette er spissen vi har lett etter Da må jeg få en unnskyldning siden jeg er den eneste som har trudd på han. 0 Quote Link to post Share on other sites
odd 8,597 Popular Post Share Posted February 18 Popular Post Share Posted February 18 3 minutter siden skrev FranckTheBank: Da må jeg få en unnskyldning siden jeg er den eneste som har trudd på han. Nå er du god! Noen unnskyldninger du føler klubben, laget eller spillere fortjener for de gangene du ikke har trodd på dem? 24 Quote Link to post Share on other sites
odd 8,597 Share Posted February 18 Share Posted February 18 Men for å være mer seriøs om Azemi. Da han kom i fjor, var jeg optimistisk. Tallene han hadde levert gjennom karrieren lå ikke noe særlig bak feks han dansken vi hadde på lån. Så må noe ha gått galt.. Sykdommen kan kanskje forklare noe, men alt? Det mest bekymringsfulle er kanskje sesongen i Tromsø. Bare 8 fulle kamper, og dårlig målsnitt. Vi får krysse fingrene for at hele sesongen i fjor kan tilskrives sykdommen gjennom vinteren, og at han nå er tilbake i form! 0 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,224 Share Posted February 19 Share Posted February 19 17 timer siden skrev odd: Nå er du god! Noen unnskyldninger du føler klubben, laget eller spillere fortjener for de gangene du ikke har trodd på dem? Hvilke spillere har jeg ikke trodd på,men som har slått til? 2 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,484 Share Posted February 19 Share Posted February 19 1 time siden skrev FranckTheBank: Hvilke spillere har jeg ikke trodd på,men som har slått til? Har Azemi slått til? Er vel noe å ta i etter en god trening... 9 Quote Link to post Share on other sites
Luringen 491 Popular Post Share Posted February 19 Popular Post Share Posted February 19 Gammel nok til å huske da Agon Mehmeti bøttet inn mål på trening. 10 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts