Jump to content

Fitim Azemi

kuk
 Share

Recommended Posts

22 minutter siden skrev FranckTheBank:

Flott. var det ikke han som var så ubrukelig a?

Står det at han ikke er det?  Hvis du må kjempe deg inn på spiss plassen på STB om dagen....  

Trenger ikke være god for å trives 🙄

På 24.3.2021 den 18.14 skrev Latmann:

Står det at han ikke er det?  Hvis du må kjempe deg inn på spiss plassen på STB om dagen....  

Trenger ikke være god for å trives 🙄

Trenger ikke være spesielt god som spiss heller, ref fjoråret. 

• 1 month later...

Det er Moses Mawa som skal redde dagen for dem? Kan ikke tenke meg at de føler seg sikre på at Friday skal være frisk og rask gjennom sesongen.

Og apropos skader. I Tromsø gikk Espejord ut med skade allerede i serieåpningen. Kan de tenkes å stå klare i siste liten?

45 minutter siden skrev FranckTheBank:

Ja, da har vi ingen spisser igjen i sommer når Koblenko og Kinoshitas kontrakt går ut. Skikkelig taktisk av Bjarmann! 

Er nok ikke vurdert god nok hos oss, og dermed neppe Eliteserie matriale. Tror han har ett bra Obos nivå og burde heller spille fast i en satsende klubb der

1 time siden skrev FranckTheBank:

Ja, da har vi ingen spisser igjen i sommer når Koblenko og Kinoshitas kontrakt går ut. Skikkelig taktisk av Bjarmann! 

Ja, hele den sportslige ledelsen er totalt inkompetente. Planen er en høstsesong uten spisser!! Veldig glad for at ledelsen har bedre kontroll enn deg si... Bra Bjarmann rydder opp på spissplassen.. 

• 1 month later...

Herlig å ha Fitim igang, men noen Messias var han ikke idag dessverre. Onde tunger vil  kanskje til og med hevde at de ikke er imponert over involveringen på utligningen.

7 timer siden skrev Offside:

Herlig å ha Fitim igang, men noen Messias var han ikke idag dessverre. Onde tunger vil  kanskje til og med hevde at de ikke er imponert over involveringen på utligningen.

Han var den eneste som gikk i presset 

• 2 months later...

18 timer siden skrev FranckTheBank:

Endelig en spiss som scorer. 

Forrige var vel Kinoshita?

Husk dette er bare hans fjerde kamp fra start. 

Viktig. Og nå må Mål-Pål snart også åpne kontoen. Synes vi kan regne Oliver som spiss. Blir godt å få han tilbake. Det har vært altfor synlig at han er ute!

Lar vi oss imponere over at han klarte å trille ballen i åpent mål når Viking-keeperen slår ut seg selv og forsvaret, og samtidig gir Azemi ballen i beina?

Det er selvsagt bedre å score enn å ikke score i den situasjonen, men hva gjorde han resten av kampen? Jeg synes ikke det er plass til både Kirkevold og Azemi, og av de to synes jeg Kirkevold har vært best. Også i går, selv om det var Azemi som fikk målet.

2 minutter siden skrev odd:

Lar vi oss imponere over at han klarte å trille ballen i åpent mål når Viking-keeperen slår ut seg selv og forsvaret, og samtidig gir Azemi ballen i beina?

Det er selvsagt bedre å score enn å ikke score i den situasjonen, men hva gjorde han resten av kampen? Jeg synes ikke det er plass til både Kirkevold og Azemi, og av de to synes jeg Kirkevold har vært best. Også i går, selv om det var Azemi som fikk målet.

Uten hans løp og press på keeper forsvarer ville aldri situasjonen med det åpne målet oppstått. Trenger ikke ha sett mye fotball for å forstå et slikt enkelt prinsipp. Har også sett spillere bomme der, tror "mål-Pål fort kunne tuppet den utenfor eller over. 

Er ellers enig i at Kirkevold var bedre enn Azemi igår, og generelt i selve banespillet, men det gjelder også å dukke opp på rett sted til rett tid og sette sjansene. Kirkevold blir ikke med ned i OBOS. Det gjør nok Azemi, og han kan fort bli en viktig mann for oss der. 

6 minutter siden skrev odd:

Lar vi oss imponere

Selvsagt ikke. Azemi ser håpløs ut. Så skal det sies at det gjelder alle spisser vi har brukt på 2 år (og det er mange). Vi skaper ikke en dritt og det er ikke primært spissen(e) sin skyld. Kirkevold, som jeg synes har sett ok ut, har kommet til to målsjanser på seks kamper. I det laget vi har nå tror jeg vi trenger en spiss i landslagsklasse for at det skal bli noe særlig ut av det.

7 minutter siden skrev Ace:

Selvsagt ikke. Azemi ser håpløs ut. Så skal det sies at det gjelder alle spisser vi har brukt på 2 år (og det er mange). Vi skaper ikke en dritt og det er ikke primært spissen(e) sin skyld. Kirkevold, som jeg synes har sett ok ut, har kommet til to målsjanser på seks kamper. I det laget vi har nå tror jeg vi trenger en spiss i landslagsklasse for at det skal bli noe særlig ut av det.

Spot on. Vi er ikke i nærheten av å gjøre spissene gode. Jeg synes synd på dem. Må være grusomt å ha mål om å prestere godt som spiss i den mølja av folk som har fått prøve seg bak i banen hittil. Prøv å lag kanelboller med grus og stein. Det blir sjeldent bra. 

7 minutter siden skrev Ace:

Har ikke tro på Azemi - men synes midtbanen er det som har sviktet, både i press og framspill i år.  Se på Botheim fks. hans suksess i B/G skyldes framspillene og trøkket bakfra. 

13 timer siden skrev odd:

Vil ikke si noen av dem virkelig har imponert meg, men målet i går var en grei presentasjon. Presset hele veien, noe som skapte sjansen, og fikk satt den i mål selv om en forsvarer kom skliende. Så får vi se om det er en enslig svale eller starten på en ny trend.