Gå til innhold

Kaloyan Kalinov Kostadinov


Petter
 Del

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Lei skade, avreven lårmuskel

Kai Kostadinov måtte forlate banen med skade mot Sogndal mandag. Nå er dessverre beskjeden kommet: 20-åringen har sannsynligvis spilt sin siste kamp for sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev arni:

Lei skade, avreven lårmuskel

Kai Kostadinov måtte forlate banen med skade mot Sogndal mandag. Nå er dessverre beskjeden kommet: 20-åringen har sannsynligvis spilt sin siste kamp for sesongen.

Auch. Synd. Virker dessverre som en kjeks dette her. Så ikke bra ut da han haltet av banen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Utelukkende taktisk, og tror Kostadinov lever helt fint med det. Vi trengte å få inn en venstreback. På midten hadde Hammy også nylig kommet inn, og Lucca måtte beholde pga fysikk. Da var det evt Edwards. Så lenge Edwards hadde krefter igjen ga det seg selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

20 minutter siden skrev BjarmannUt:

Han blir nok solgt nå i vinter til B/G. Det var en periode vi ikke solgte til andre norske klubber men så kom Bj*rmann og han tenker bare på sin egen lommebok. Nå er vi bare en feeder klubb for B/G. 

Selv om det er litt useriøst å kommentere på gulp, så må jeg innrømme at jeg har tenkt samme tanke. Kay er i utgangspunktet en klassisk Kjetil Knudsen-signering. Heldigvis signerte de han drammensern nylig. 
Håper bare Bjarmann gir Kay ny kontrakt asap. Han er uten tvill den mest spennende spilleren vår nå, i min bok. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kaloyan Kalinov Kostadinov
×
×
  • Opprett ny...