Gå til innhold

Chippensalg?


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Er ikke godt å si hva markedsprisen er, men under 30mill tror jeg ikke på. United betalte vel 120mill for C. Ronaldo, Barcelona 240mill for Ronaldinho, mens Milan betalte 60mill for Kaká. Alle gode kjøp, men ift pris/prestasjoner har jo Milan gjort det beste kjøpet. Tror britiske og spanske toppklubber er villige til å betale mer, enn feks italienske. Tør vi håpe på Spurs, og 50mill ?

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2.750.000 € på www.transfermarkt.de.

men...han har spilt em, han har spilt /spiller med en av de beste belgiske lagene, han har kontrakt i belgia - derfor blir han veldig dyr!

kanskje er monaco best for ham? de har massevis penger, sola skinner hver dag, han lever sammen med millionærer B) og han snakker jo allerede fransk (og han snakker engelsk med fransk-svensk aksent, høres litt merkelig ut :P )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Monaco måtte selge pga fare for konkurs, og de har riktignok solgt Guily (Barca) og Rothen (PSG), samt kvittet seg med lønnen til Morientes, men de kan vel ikke handle i hue og rævva når kreditorene står på døra allikevel ? For det fotballmessige så tror jeg det hadde vært bra å gå til fransk toppserie, og høyrebacken til Monaco er jo utrolig bra (husker ikke navnet), så de hadde sikkert fått et fint samarbeid.

 

Tror pengene ligger på det britiske øyriket, selv om Tottenham ikke når Monaco til knærne hva fotball angår. Forresten så har Monaco fått frem spillere som Rothen og Guily, og ikke minst Henry og Trezeguet, og det borger for gode utviklingsforhold.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Monaco måtte selge pga fare for konkurs, og de har riktignok solgt Guily (Barca) og Rothen (PSG), samt kvittet seg med lønnen til Morientes, men de kan vel ikke handle i hue og rævva når kreditorene står på døra allikevel ? For det fotballmessige så tror jeg det hadde vært bra å gå til fransk toppserie, og høyrebacken til Monaco er jo utrolig bra (husker ikke navnet), så de hadde sikkert fått et fint samarbeid.

 

Tror pengene ligger på det britiske øyriket, selv om Tottenham ikke når Monaco til knærne hva fotball angår. Forresten så har Monaco fått frem spillere som Rothen og Guily, og ikke minst Henry og Trezeguet, og det borger for gode utviklingsforhold.

 

Forza Stabæk

Monaco fikk vel innskutt frisk kapital av noen nye folk.. uansett, de ble nødt til å selge noen og tviler på at neste sesong blir like suksessfylt.

 

Uansett hvor mye vi får kommer det absolutt godt med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I en notis lørdag skrev Aftenposten at Stabæk i avtalen med Anderlecht har en klausul som innebærer at vi får en mill dersom Anderlecht når Mesterligaen med Chippen i stallen. Planen må derfor være at de vinner returkampen mot Benifica for deretter å selge han for 50 mill :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Så nettopp (er ikke så oppdatert tydeligvis) at Chippen ble utleid til Roma tidligere i måneden, med en klausul om kjøp etter endt sesong for 3 millioner euro, som er drøyt 25 millioner norske. Får vi noe prosenter av dette ved evt. salg? Og hva fikk vi da han gikk til Nantes?

Forøvrig ble Chippen intervjua da han ankom Roma, og ble spurt om han kunne noe italiensk. "Vaffanculo" svarte han (som på godt norsk betyr fuck off). Spenstig:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Så nettopp (er ikke så oppdatert tydeligvis) at Chippen ble utleid til Roma tidligere i måneden, med en klausul om kjøp etter endt sesong for 3 millioner euro, som er drøyt 25 millioner norske. Får vi noe prosenter av dette ved evt. salg? Og hva fikk vi da han gikk til Nantes?

Forøvrig ble Chippen intervjua da han ankom Roma, og ble spurt om han kunne noe italiensk. "Vaffanculo" svarte han (som på godt norsk betyr fuck off). Spenstig:)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article999550.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så nettopp (er ikke så oppdatert tydeligvis) at Chippen ble utleid til Roma tidligere i måneden, med en klausul om kjøp etter endt sesong for 3 millioner euro, som er drøyt 25 millioner norske. Får vi noe prosenter av dette ved evt. salg? Og hva fikk vi da han gikk til Nantes?

Forøvrig ble Chippen intervjua da han ankom Roma, og ble spurt om han kunne noe italiensk. "Vaffanculo" svarte han (som på godt norsk betyr fuck off). Spenstig:)

Jeg så kampen Man U - Roma i Bucharesti og den rumenske kommentatoren, uten at jeg skal skryte på meg at jeg er en støver i rumensk, skrøt gjentatte ganger av Chippen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Tror jeg kunne ha takket ja til 4 år i sol og varme med fine strender til den lønnen og jeg ble spurt... :)

Så får vi håpe at han er mett på penger og kommer tilbake til der det hele startet om 3-4 år

 

Jeg tror Saudi Arabia er det siste landet jeg kunne tenke meg å bo i

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Chippensalg?
×
×
  • Opprett ny...