Jump to content

Recommended Posts

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En fantastisk scoring rett og slett!! Demper og legger til rette i samme bevegelse. Det er det som gjør at han får god nok tid til å skru den i hjørnet. Får det til å se lett ut, men det er mye vanake

Da vil jeg si det hjelper å skyte mye, jo.

Har ikke sett noe som tyder på at dette er en Stabæk-suppporter så kan ikke si at jeg er overrasket.

Posted Images

Vanskelig å vurdere hvor bra dette blir.. Men hvis man skal prøve å være positiv.... (for det skal man jo)

11 mål på 72 kamper i Eresdivisjon = Mål hver 6,5. kamp   -- Har vel kun spilt for bunnlag og stort sett spillt ving.

Skal man dra sammenlikningen til Børven som ble toppscorer Norge i fjor

4 mål på 39 kamper i Eresdivisjon: Mål hver 9.75. kamp -- ikke for noe topplag det heller, men ikke bunnlag.

Har ikke her tatt høyde for spillte minutter etc. men dette bør vel bety at han skal score ca 48,9% mer enn Børven i år. Vi får satse på at Børven scorer 20. ?

(Disclaimer, ja dette er selvfølgelig en tynn og banal analyse - poenget er vel at Eresdivisjonen har spist opp Norske spisser tidligere - og at han fort kan finne på å score mål selv her i Norge.) 

• 2 weeks later...

På 12.7.2020 den 23.25 skrev havardw:

Jeg er ekstremt optimistisk med tanke på hva Maatsen kan fortsette å bringe inn i kampene. Teknikken hans er virkelig noe annet, jeg tenker en mer moden og slepen Njie. Sluttproduktet har han ikke fått vist så mye av helt enda, men det tenker jeg kommer til å vise seg mer fremover når han og laget blir bedre kjent.

Det var særlig et par situasjoner i dag som ga meg Alan-assosiasjoner!

Tja.... spørs hvor skadeutsatt han er. Klarte bare 5 minutter idag.

10 minutter siden skrev elvis:

Tja.... spørs hvor skadeutsatt han er. Klarte bare 5 minutter idag.

Tror ikke det går på at han er skadeutsatt. Å komme fra en periode uten trening med lag og rett inn i et tett kampprogram her skriker at det blir skader

• 3 weeks later...
  • 1 month later...