Jump to content

Recommended Posts

På 12.9.2020 den 22.43 skrev testapen:

En fantastisk scoring rett og slett!! Demper og legger til rette i samme bevegelse. Det er det som gjør at han får god nok tid til å skru den i hjørnet. Får det til å se lett ut, men det er mye vanakeligere enn det ser ut som. 

Hva var det han fikk til å se lett ut?

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En fantastisk scoring rett og slett!! Demper og legger til rette i samme bevegelse. Det er det som gjør at han får god nok tid til å skru den i hjørnet. Får det til å se lett ut, men det er mye vanake

Da vil jeg si det hjelper å skyte mye, jo.

Har ikke sett noe som tyder på at dette er en Stabæk-suppporter så kan ikke si at jeg er overrasket.

Posted Images

• 1 month later...

4 timer siden skrev Sindre:

Ser at han både var av spillerne i denne eliteserierunden som hadde flest gjenvinninger og flest nøkkelpasninger. Forøvrig hadde Skytte flest avslutninger.

Jepp! Han var god i den kampen! I mine øyne den beste! 

Jobbet til tider veldig bra ja.. Men han så jo helt tom ut etter 30 min -  noe som mer eller mindre er årsaken til at han ikke orket å jobbe hjem på Vikings mål. 

Må jobbes med kondisjon + å treffe mål når han skyter. Hjelper lite å skyte mye, hvis han treffer mål på 1 av 20.

Uansett, også positiv til han. Han vil ihvertfall noe - og jobber hardt hjem når han orker.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Det første, og til i går eneste, målet hans var en perle. Så levde vi en stund i troen om at han var en iskald avslutter som kunne prikke krysset fra 16.

Etter det har skuddene gått i alle mulige retninger. Løpene har vært resultatløse, driblingene har endt i balltap og defensivt fra midtbanerollen har jobben vært gjort dårlig. 

Er det virkelig bare to mål som skal til for at folk glemmer en halv sesong med dårlige prestasjoner? 

På 2-0 er han på rett plass, men de der har vi sett Oliver, Kassi etc sette også. 3-0 er en fin avslutning, men fra en såpass offensiv rolle synes jeg vi skal forvente mer enn to gode avslutninger i løpet av såpass mange kamper. 

1 time siden skrev arni:

Deilig at du alltid er så positiv til spillerne våre! God Jul

Ja er det ikke fantastisk med engasjementet og at vi kan glede oss over at supporterne har ulike syn på spillerne og klubben vår! Er aldri feil å få nye perspektiver på ting! Digger det selv om jeg ikke alltid er enig med alle😀 

2 timer siden skrev arni:

Deilig at du alltid er så positiv til spillerne våre! God Jul

Seriøst? 

Hva er greia med at du skal være uenig i alt jeg skriver? Av alle kommentarer som har vært om egne spillere de siste dagene, så var det denne du trakk frem? Jeg trodde egentlig folk på forumet var lei av at jeg skulle være så fordømt positiv til hvor gode vi kunne være. Hva sier du @@ringo, har du plass i klubben for gretne, gamle gubber? 🙂

Men til saken

Maatsen er "vår" en uke til, og nå er det naturlig om vi skal vurdere han videre. Hva synes du selv? Har du noen som helst meninger om hva han har prestert for oss?

PS: Jeg står fortsatt 100% for det jeg skrev i kamptråden. Jeg mener Kassi, og til og med Kinoshita, ville vært bedre alternativer enn Maatsen. Hvis du bare vil telle antall mål, så har Kassi betydelig bedre målsnitt enn Maatsen i år. Og det selv etter at Maatsen tredoblet antall scoringer i går...

For oss som er innom treningene så Darren bra ut denne uka også. Fortjent innhopp og ikke overraskende fine mål. 

Janne trakk det fram etter kampen. Edvardsen hadde en bra kamp, men som Janne sier kunne han godt scoret 3-4 mål. De som setter sjansene slik som Darren kan godt få honnør. Tenk å lese på forum Iår:

»selg Bohinen raskest mulig!» + «Skytte er et irritasjonsmoment»+ «positivt at Darren er så dårlig at han slipper å vurderes»

Måtte 2021 på forum bli bedre!

40 minutter siden skrev arni:

Edvardsen hadde en bra kamp, men som Janne sier kunne han godt scoret 3-4 mål. De som setter sjansene slik som Darren kan godt få honnør. Tenk å lese på forum Iår:

»selg Bohinen raskest mulig!» + «Skytte er et irritasjonsmoment»+ «positivt at Darren er så dårlig at han slipper å vurderes»

Jeg vet ikke om du misforstår JJ? Å "kunne ha scoret 3-4 mål" er ros.. Skrudde som resulterer i den sinnsyke redningen til Myhra er veldig, veldig bra. 

Av andre spillere som nevnes:

Jeg tror ikke jeg har skrevet noe som helst negativt om Skytte? Han kunne fortjent det fra tid til annen, men andre er såpass kritiske at jeg har avstått. 

Bohinen kan jeg heller ikke huske jeg har vært negativ til? Han har hatt noen dårlige kamper i starten av sesongen, men sånt skjer. Om jeg ikke husker helt feil nevnte jeg han som den riktige arvtakeren som kaptein da det byttet som mest. Likevel er jeg helt enig i at han gjerne kan selges i vinter. Det er utelukkende et kompliment, siden vi tross alt lever av å selge de som fortjener høyest pris. 

Så tilbake til Maatsen. Du mener altså han er mer å satse på enn Kassi? Har han virkelig vært så veldig mye bedre på trening enn i kamp? 

Maatsen har vært bedre på trening enn Kassi når jeg har vært innom. Janne har ikke med seg regneark når han foretar bytter, men formen idet siste. Men du får spille inn dine tall til Janne!

Siden du nevnte ringo-klubben, kjente du sikkert igjen sitatene.

Enig med Odd m.fl. 

Maatsen har vært et greit tilskudd i korona-året, men ikke noe å satse på videre for oss. Bør se etter enten bedre importer eller utviklingsspillere i stedet.

hjelper heller ikke å være god på trening om du ikke er det i kamp. 

1 time siden skrev odd:

PS: Jeg står fortsatt 100% for det jeg skrev i kamptråden. Jeg mener Kassi, og til og med Kinoshita, ville vært bedre alternativer enn Maatsen. Hvis du bare vil telle antall mål, så har Kassi betydelig bedre målsnitt enn Maatsen i år. Og det selv etter at Maatsen tredoblet antall scoringer i går...

Interessant at du fortsatt står på at byttet var feil, når Maatsen på kort tid scorer 2 og dreper kampen. Digger sånne