Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk vs Sandefjord 24.06.20 kl. 18:00


kuk
 Del

Stabæks beste  

55 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Ny kamp. Denne skal vinnes og spillet bør imponere i langt større grad enn i de to første.

Lagoppstilling mot VIF:

Sandberg
Solheim  - Yaw - Hanche - Vogt
Lumanza - Bohinen
Edvardsen - Vetlesen  - Kassi
Kinoshita

 

Ønsket lagoppstilling mot Sandefjord:

Sandberg
Solheim  - Yaw - Hanche - Vogt
Lumanza - Bohinen
Edvardsen - Vetlesen  - Gall (evt. Hansen)
Kassi

 

Statistikken mot Sandefjord er veldig bra. De siste 13 matchene:

8-seire, 4-uavgjort, 1-tap

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev archstanton:

.. men er ikke dette kampen hvor fjorårets beste spiller i den finske serien bør få spille fra start?

Når han ikke er med i troppen mot Enga, er han nok ikke klar for å starte bare noen dager senere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som vanlig gir det seg vel selv bakfra. Ville gjerne sett Pignatel få sjanser. Vogt har imidlertid vært godkjent så langt, og de defensive svakhetene overser vi mot Sandefjord.

Ser heller ingen grunn til å bytte ut de tre sentrale. Det eneste måtte være kampbelastning, og om feks Isaksen kunne startet for Vetlesen.

Fremover ville jeg gjerne sett denne trioen: 

Kassi - Kassi - Kassi

Kassi vil være den beste spissen vår, men jeg tror han er enda bedre dypere. Han har arbeidskapasitet defensivt, han har driv med ball, han har skuddfot som kan brukes fra 25 meter og han har gode løp inn i boks. Setter vi han som midtspiss mister vi mye av det. Så da står jeg igjen med Kassi som kant. På den andre kanten kan vi velge mellom bevegelsen til Oliver og mer finesse hos Gall. Sistnevnte har ikke imponert de to første kampene, men er det én kamp der vi skal dominere så må det jo være denne? Og da sparer vi heller Oliver til å kontre ned Molde i neste runde. 

Da er det bare én plass igjen. Her tenker jeg myntkast vil være en bedre løsning som det jeg frykter JJ detter ned på. I mangel på bedre alternativer sier jeg Normann Hansen. Om det er han, Cheng, Valencic eller Lundal vi slenger inn helt fremst føler jeg ikke betyr noe nå. Jeg bare orker ikke en kamp til med Kinoshita.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare glem FranckTheBank. Han vil aldri si noe fornuftig (blokker-funksjonen er fin, ville vært enda finere om man heller ikke fikk opp svar til de som er blokkert)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Bjornh:

Bare glem FranckTheBank. Han vil aldri si noe fornuftig (blokker-funksjonen er fin, ville vært enda finere om man heller ikke fikk opp svar til de som er blokkert)

Nei! Ikke blokkere. Humor er gøy! ? (mener ikke han har humor) ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kinoshita må ut la Normann Hansen starte mot storebrors lag. Sikkert veldig sugen på å knuse broren.

 

Skal vi ta steget opp fra forrige sesong er Sandefjord et lag man skal slå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev kristh0707:

Tror oppriktig at vi vinner komfortabelt, 2,3-0 imorgen. Sandefjord har nada av offensiv kraft som burde true oss, og er ett lag som slipper til veldig mange sjanser. Dette blir 3 poeng! 

Hvordan er oddsen på 2,3-0? Og hvem scorer målene? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


38 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

Hvordan er oddsen på 2,3-0? Og hvem scorer målene? 

0,3 mål er det maksimale vi kan forvente av Kinoshita..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev testapen:

Stunner er forøvrig en legende for de som aldri hadde "gleden" av å ha han som dommer.

Husker han ? 

Hvis du stilte spørsmålet "Hva ble stillingen?" så fikk du en gooood og lang kommentar om at det heter "stilling" under kampen og "resultat" etter kampen. Altså riktig spørsmål var: "Hva ble resultatet?"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord har startet helt OK i år, og blir garantert ikke noe walkover. Er redd vi kommer til å slite med å trenge igjennom et etablert forsvar, om Sandefjord har samme taktiske tilnærming til kampen som eksempelvis Mjøndalen. Og for Satans skyld, få inn en spiss på topp da. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jonas Berg Johnsen på Twitter! Skjelver i buksene for en nøkkelspiller ikke spiller ikveld. 

"Etter at Pellegrino-skade også ble meldt, kommer det jaggu enda en kjip nyhet for Fantasy-spillerne fra Nadderud nå om litt" 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Marcus Sandberg

Mats Solheim

Andreas Hanche-Olsen

Yaw-Ihle Amankwah

Peder Vogt

Kornelius Normann Hansen

Hugo Vetlesen

Emil Bohinen

Tortol Lumanza

Luc Kassi

Oliver Edvardsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Stairs:

Marcus Sandberg

Mats Solheim

Andreas Hanche-Olsen

Yaw-Ihle Amankwah

Peder Vogt

Kornelius Normann Hansen

Hugo Vetlesen

Emil Bohinen

Tortol Lumanza

Luc Kassi

Oliver Edvardsen

Jørgen Tjærnås bekrefter på Twitter at Vogt er ute av laget. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk vs Sandefjord 24.06.20 kl. 18:00
×
×
  • Opprett ny...