Jump to content

Slik ser du Chixa på Nadderud

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Selv om det fortsatt er en stund til ligger nå billettene til hjemmekampen den 26. september mot Øhil ute.
Dette er en kamp som ligger an til å bli utsolgt lenge før selve kampdagen. Øhil vil  ha revansje fra årets første møte og Chixa vil «sikre» seg opprykket, så bli med å fylle opp Nadderud!

Skaff deg billett HER 

• 2 weeks later...

Med økning til 600 tilskuere vil vel de to siste hjemmekampene være uproblematisk med tanke på billetter, og opprykket kan feires med mer folk, men fortsatt med avstand. Da vil det vel la seg å gjøre å få billetter til cupkamper borte mot Toppserielag med unntak av LSK.  Kanskje kan et par hundre av oss få se Bjånesøy løfte kongepokalen 6. desember.

1 minutt siden skrev JonasM:

Var veldig pussig. Første beskjed var at det var utsolgt. Så slo det meg litt senere å dobbeltsjekke, da gikk det faktisk!

Send meg gjerne et PM om det skulle dukke opp et problem med billettkjøp ved en senere anledning, så kan jeg sjekke opp hva som evt er problemet 

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det er fortsatt mange usolgte/ledige billetter til morgendagens cupkamp. De som er medlemmer i $tabæk $upport får gratis billett. $$ skal ha informert om hvordan billett bestilles. For andre koster billetten 100kr. Stabæk Fotball skal ha lagt ut link, for sesongkort innehavere, til der man bestiller billett. Kampstart er klokken 20.00, så da bør selv de med hjemmekontor rekke kampen