Gå til innhold

Kamptråd: Aalesund - Stabæk. Søndag 19. juli 2020 klokken 18:00


arni
 Del

AAFK - STB, Stabæks bestemann  

105 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Siden 21/7 er det kun to lag som har slått oss: de to ressursbombene i Eliteserien.

Denne statistikken kan selvfølgelig ryke mot Glimt, men det er verdt å merke seg at vi faktisk er et ganske vrient lag å slå, selv på dårlige dager. Og det uten Yaw og Bohinen på laget.

 

Er glad for at det fremover blir stadige lenger mellom kampene, skal bli deilig å få tilbake flere av toppspillerne våre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mange som var ok++ i dag!

* Solheim, Hanche, Edvartsen, EJ, Jørgen, Lumanza for å nevne noen. 

Solheim allikevel MoM for meg! Veldig god og trygg med ballen - sikker i plasseringene. For en herlig signering dere, gratis fra Sverige - og kan spille overalt i forsvar. 

Glemte helt Standman! Han har jeg skikkelig tro på, imponert over hvor sikker han er med ballen. Trenger å ta i litt mer i duellene bare. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev elvis:

Lumanza?? Han er vel helt klart en av våre aller beste.

Jeg er ganske enig med geirti. Lumanza med alt for mange (tildels stygge) unødvendige balltap fordi han beholder ballen alt for lenge omtrent uten å bevege seg, og skaper heller ikke mange sjanser framover.

Hen er derimot flink defensivt og vinner en god del baller. Avslutter kampen klart bedre enn han starter.

Hugo og Gall med klasseassister til første to målene, og pene scoringer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sjelden jeg ser Lumanza med balltap. Sterk i kroppen slik at motspillers eneste måte å stoppe han er å lage frispark. Uten han sliter vi bigtime. Dominerer midtbanen fullstendig kamp etter kamp både offensivt og defensivt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev d*u*b:

Janne hiver innpå flere og flere av unggutta og vi har ikke en gang Bohinen på banen. Ikke kom å si at vi ikke matcher aspirantene!

Også liker jeg veldig godt at vi ikke drøyer ut tiden ved en hver anledning. Ikke noe "ned til cornerflagget og tulle". Kun ekte fotball. Så jævla mye mer stolthet i det enn det de andre bedriver. Så får bare "smart" være "smart". 

Støtter den

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Aalesund - Stabæk. Søndag 19. juli 2020 klokken 18:00
×
×
  • Opprett ny...